Dat is inderdaad altijd kutquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:44 schreef Ragboer het volgende:
Maat van me belt af, toch vanavond niet uitgaan zegt ie. Kan ik zo slecht tegen, mensen die op het laatst afzeggen.
Doe met de rest van fok mee: blijf thuisquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:44 schreef Ragboer het volgende:
Maat van me belt af, toch vanavond niet uitgaan zegt ie. Kan ik zo slecht tegen, mensen die op het laatst afzeggen.
WAT?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
Hoorde een verhaal van je sharr van vroegerDat je rupsen verzamelde en in een potje deed
Als ik in Utreg woonde ging ik met je mee vanavond.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:44 schreef Ragboer het volgende:
Ga weer draaien danquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef Rivalo het volgende:
Zelf draai ik nooit meer, maar had nog een keer vette jingle gemaakt.
Wil hem nu wel openstellen btw, leuk voor op de vrijdagmiddag/avond of nachtbagger.
http://soundcloud.com/rivalo/vrijdagmiddagshowjingle
Hij valt nu dus ook te downloaden, moet je ff dat pijltje naar beneden aanklikken
Ook processierupsen of zo. Dat was niet zo fantastischquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
[..]
WAT?Van wie. Pissebedden, waren dat. Ik kwam ze redden.
Meh geen zin meer in, al die live shows van mij faaldenquote:
Wat, hoe hoorde je dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook processierupsen of zo. Dat was niet zo fantastisch
Geen k****r in de jingles graagquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef Rivalo het volgende:
Zelf draai ik nooit meer, maar had nog een keer vette jingle gemaakt.
Wil hem nu wel openstellen btw, leuk voor op de vrijdagmiddag/avond of nachtbagger.
http://soundcloud.com/rivalo/vrijdagmiddagshowjingle
Hij valt nu dus ook te downloaden, moet je ff dat pijltje naar beneden aanklikken
Mag dat niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen k****r in de jingles graag
Dat is altijd al ongepast en ongewenst geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:48 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Mag dat niet meer?
Dan gebruik je hem maar niet
De reden dat ook: "ik heb geen geld omdat carnaval". Dat weet je dat toch al een paar dagen...?quote:
Waarschijnlijk nu wel ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe met de rest van fok mee: blijf thuis
Als, als... Maar zoepe met Monoquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik in Utreg woonde ging ik met je mee vanavond.
Chicks hosselen en de binnenstad onveilig maken, alles
Hoezo dat? Ben je je ouders nu al zat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef sharr het volgende:
Het is zeker niet mogelijk om op je 17e al een eigen woning/kamertje te krijgen?
is mama weer eens stuk?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef sharr het volgende:
Het is zeker niet mogelijk om op je 17e al een eigen woning/kamertje te krijgen?
Wat jij wil joh, ik kan me alleen nog wel wat jingle's van jou herinneren die ook niet erg gepast waren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is altijd al ongepast en ongewenst geweest.
Vertel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:50 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wat jij wil joh, ik kan me alleen nog wel wat jingle's van jou herinneren die ook niet erg gepast waren.
Nee, ik moet eruit. Ze wil me bij m'n vader laten wonen, maar daar wil ik al helemaal niet wonen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ben je je ouders nu al zat?
Je zou haast denken dat ze dat continue is.quote:
Kom hier wonenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, ik moet eruit. Ze wil me bij m'n vader laten wonen, maar daar wil ik al helemaal niet wonen.
[..]
Je zou haast denken dat ze dat continue is.
Je mag wel bij mij wonen. Ik ga alleen wel terug naar mijn oudersquote:
Ach toen in het begin die enorm overbesekste jingles, van piemols leegzuigen met een kinderstem enzo..quote:
Is goed, ik heb niet veel ruimte nodig hoor. Alleen een bed en een laptop, en iemand die niet de hele tijd roept dat ze me gaat vermoorden en schopt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij wonen. Ik ga alleen wel terug naar mijn ouders
Die jingles worden nog steeds gebruikt, daar kwets je niemand mee. Met het schelden met ziektes echter wel. Ik heb die mix nooit gedraaid en ook gelukkig nooit gehoord.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ach toen in het begin die enorm overbesekste jingles, van piemols leegzuigen met een kinderstem enzo..
Kan me ook nooit herinneren dat er zo'n streng beleid was op het gebruik van het woord kanker, de stervendehoerenkanker remix werd ook zat genoeg gedraaid.
Maar ik heb de download opengesteld, dat is het enige wat ik net in mijn eigen post zei. Iedereen is vrij om het de downloaden.
Mijn moeder werkt de hele dag en mijn vader drinkt de hele dag bier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Is goed, ik heb niet veel ruimte nodig hoor. Alleen een bed en een laptop, en iemand die niet de hele tijd roept dat ze me gaat vermoorden en schopt.
Dat ben ik gewend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt de hele dag en mijn vader drinkt de hele dag bier.
Maar mijn vader is heel relaxed hoorquote:
eh komen jullie zo achterquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is hij net zo goed als onze MC Mono?
Na dit nummer kun je er in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eh komen jullie zo achter
Dan is het goed. Maarja, dat wordt je ook (meestal) wel van bier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar mijn vader is heel relaxed hoor
neuk jequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan is het goed. Maarja, dat wordt je ook (meestal) wel van bier.
hij is er al uit, kapoen draaitquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
Zometeen mijn twee kwaliteitsverzoekjes
Ja, en Jefferson Airplane ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Had jij Lighthouse Family gerequest?
Ik was vroeger bang voor ze.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
[..]
WAT?Van wie. Pissebedden, waren dat. Ik kwam ze redden.
Ik ga ook ff de tv checken hoor.quote:
PSV - Rangers. Maar jij kijkt geen voetbal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar komt al tijden niets meer op.
Tenzij darts.
terwijl we een van de weinige mensen zijn die écht live draaienquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef sharr het volgende:
Luisteren er sowieso wel mensen? Het is écht rustig.
Baasquote:
Tune net inquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand die mijn MCkunsten heeft gehoord
Ik heb hem zachtjes aanstaan. Voetballen staat ook op hierquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Viro het volgende:
[..]
er zijn 12 luisteraars, had wel meer verwacht
Maar dat is vaak wel heel vermoeiendquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ik vandaag echt geen reet gedaan heb eigenlijk
www.onzinradio.nl/tuneinquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:51 schreef Schnorrebaard. het volgende:
hoi mensen wat is dit ik ben nieuw hier maar jullie zijn al bij zoveel delen dit moet wel gezellig zijn.
ja niks doen is ook vermoeiendquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat is vaak wel heel vermoeiend
jullie zijn wel echt een groepje heh hahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
www.onzinradio.nl/tunein
ik nu live platen draaien vinyl enzo
aanvragen qua genre mogen maar we hebben natuurlijk niet alles op plaat
heel herkenbaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ik vandaag echt geen reet gedaan heb eigenlijk
eentje draait bijna alleen dubstep, eentje vooral frenchcore en tekno/frenshtek. Ik draai alles behalve dubstepquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:56 schreef Schnorrebaard. het volgende:
[..]
jullie zijn wel echt een groepje heh haha
ahhah dus je kan gewoon alles vragen wat je leuk vind en dat word dan gedraait als jullie dat hebben ahah?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eentje draait bijna alleen dubstep, eentje vooral frenchcore en tekno/frenshtek. Ik draai alles behalve dubstep
ja, alleen tegenvallende luistercijfers op het momentquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:58 schreef Schnorrebaard. het volgende:
[..]
ahhah dus je kan gewoon alles vragen wat je leuk vind en dat word dan gedraait als jullie dat hebben ahah?
maar awt doet de rest dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja, alleen tegenvallende luistercijfers op het moment![]()
maar volgens mij zijn wij en djkoelkast de enige die echt live draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |