Dat is inderdaad altijd kutquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:44 schreef Ragboer het volgende:
Maat van me belt af, toch vanavond niet uitgaan zegt ie. Kan ik zo slecht tegen, mensen die op het laatst afzeggen.
Doe met de rest van fok mee: blijf thuisquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:44 schreef Ragboer het volgende:
Maat van me belt af, toch vanavond niet uitgaan zegt ie. Kan ik zo slecht tegen, mensen die op het laatst afzeggen.
WAT?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
Hoorde een verhaal van je sharr van vroegerDat je rupsen verzamelde en in een potje deed
Als ik in Utreg woonde ging ik met je mee vanavond.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:44 schreef Ragboer het volgende:
Ga weer draaien danquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef Rivalo het volgende:
Zelf draai ik nooit meer, maar had nog een keer vette jingle gemaakt.
Wil hem nu wel openstellen btw, leuk voor op de vrijdagmiddag/avond of nachtbagger.
http://soundcloud.com/rivalo/vrijdagmiddagshowjingle
Hij valt nu dus ook te downloaden, moet je ff dat pijltje naar beneden aanklikken
Ook processierupsen of zo. Dat was niet zo fantastischquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
[..]
WAT?Van wie. Pissebedden, waren dat. Ik kwam ze redden.
Meh geen zin meer in, al die live shows van mij faaldenquote:
Wat, hoe hoorde je dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook processierupsen of zo. Dat was niet zo fantastisch
Geen k****r in de jingles graagquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef Rivalo het volgende:
Zelf draai ik nooit meer, maar had nog een keer vette jingle gemaakt.
Wil hem nu wel openstellen btw, leuk voor op de vrijdagmiddag/avond of nachtbagger.
http://soundcloud.com/rivalo/vrijdagmiddagshowjingle
Hij valt nu dus ook te downloaden, moet je ff dat pijltje naar beneden aanklikken
Mag dat niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen k****r in de jingles graag
Dat is altijd al ongepast en ongewenst geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:48 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Mag dat niet meer?
Dan gebruik je hem maar niet
De reden dat ook: "ik heb geen geld omdat carnaval". Dat weet je dat toch al een paar dagen...?quote:
Waarschijnlijk nu wel ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe met de rest van fok mee: blijf thuis
Als, als... Maar zoepe met Monoquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik in Utreg woonde ging ik met je mee vanavond.
Chicks hosselen en de binnenstad onveilig maken, alles
Hoezo dat? Ben je je ouders nu al zat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef sharr het volgende:
Het is zeker niet mogelijk om op je 17e al een eigen woning/kamertje te krijgen?
is mama weer eens stuk?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef sharr het volgende:
Het is zeker niet mogelijk om op je 17e al een eigen woning/kamertje te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |