Hier vragen is veel makkelijker, jeweetzellufquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:42 schreef Haque het volgende:
http://top40-charts.com/chart.php?cid=45
O O O o O o o o O o O wat is google toch moeilijk.
Wauw je kent wel je Russische muziek. Is die Vitas een ster?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Smile! If the rain outside the window won't stop...
Smile! If you failed to do something...
Smile! If happiness hid behind the clouds...
Smile! Even if your soul got slightly scratched...
Smile! And you'll see how everything changes...
Smile! The rain will stop and the ground will dress up in snow...
Smile! And your sorrow will pass by...
Smile! And then your soul will begin to live...
Haha op die site kwam ik er niet aan met mijn zoekquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:42 schreef Haque het volgende:
http://top40-charts.com/chart.php?cid=45
O O O o O o o o O o O wat is google toch moeilijk.
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:48 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Hier vragen is veel makkelijker, jeweetzelluf
die ken ik nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Wauw je kent wel je Russische muziek. Is die Vitas een ster?
Ik zelf heb dit gevonden? Is zij ook iets?
mooie jongenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:57 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Das leuk maar ik zou liever een vrouwelijke artiest hebben, die is meer een mooie jongen![]()
zoiets ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:57 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Das leuk maar ik zou liever een vrouwelijke artiest hebben, die is meer een mooie jongen![]()
Indd das niet slechtquote:
ja, helaas deze is in het Engels maar nu kun je wel meer vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Indd das niet slecht
Al deze filmpjes allemaal zijn top!
Alleen is dit Engels, weet zelfs niet of ze Russisch zijn.
Wat een kanker komt er oppeens uit de speakersquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat een kanker komt er oppeens uit de speakers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2011 23:34:33 ]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef CrashO het volgende:
Leuk nummer ja, ik wist niet hoe ie heette dus bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ben je een beetje tevreden tot nu toe Vergezocht ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:40 schreef vergezocht het volgende:
Hoi,
Ik ben op zoek naar leuke Russische muziek. Kent iemand de laatste/beste nummers? Of een website waar ik mag gaan kijken?
Ook mogelijke trefwoorden voor op zoekmachine's stel ik op prijs.
Bedankt.
Met liefde,
Vergezocht
quote:
Ja, is leuk allemaal. Blijf gewoon doorgaan met het topic en nummertjes zetten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je een beetje tevreden tot nu toe Vergezocht ?
En heb je zelf al iets gevonden?
Dan wil ik die ook wel horen...![]()
Hahha nee, moest studeren voor een examenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
TS is zeker ingesneeuwd in Rusland...
beetje jammer, geen reactie meer
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:35 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja, is leuk allemaal. Blijf gewoon doorgaan met het topic en nummertjes zetten.
Ik heb ze niet alle kunnen beluisteren maar wel heb mijn favorieten gekozen onder het bestaande aanbod
Deze vind ik best wel mooi ,,,quote:
ja ja maar ondertussen wel in 100 andere topics postenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:35 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Hahha nee, moest studeren voor een examen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |