Iedereenquote:
LLquote:
Blauwe balletjes....quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Hij werd al een beetje blauwMooie canemarks achtergelaten
Blauwe billetjesquote:
Goed, met jou?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DW tijd niet gezien/gesproken
Hoe is het?
neeheeeee!quote:
Prima hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed, met jou?
en idd tijd geleden
Ja maar niet iedereen moet afvallen vind ik, aantal zijn al dun genoegquote:
nee ik kwam hier weer eens om een hoekje kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen moet afvallen vind ik, aantal zijn al dun genoeg
En hee, jij ook hier?![]()
Of was je hier al vaker maar gewoon nooit tegelijkertijd met mij ?
Oh, gezelligquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ik kwam hier weer eens om een hoekje kijken![]()
ik zie jou nooit meer in onz radio?
hahaha ik zit ook behoorlijk hoog de laatste tijd...quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, gezellig![]()
Ik ben er nog heul soms, maar ik ben aan het minderen met fok, zat er gewoon echt teveel achter, had ook gewoon een postcount van 131Dus ja, het was nodig.
Je zit op 22, maak jij je maar geen zorgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha ik zit ook behoorlijk hoog de laatste tijd...
verslavingsfactor is hoog
ja maar jij zit op een post aantal van 19000quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je zit op 22, maak jij je maar geen zorgen![]()
Maar je raakt er snel aan gewend inderdaad, om gewoon de tijd die je over hebt op fok door te brengen.
nou bij mij wel hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef Afketser het volgende:
Ja maar het aantal posts zegt niks over de tijd die je op fok doorbrengt hoor
Nou dat zou heel knap zijn. Ik red 24/7 niet eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou bij mij wel hoor
Het is nog net geen 27/7
Dat zijn eigenlijk de 3 onderwerpen hier steedsquote:
Ik dacht dat het alleen maar over seks en tieten gingquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk de 3 onderwerpen hier steeds
Voor mij ongeveer hetzelfde jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:39 schreef Ezechielk het volgende:
Seks --> Check
Tieten --> Mwah, niet echt.
Afvallen --> Nog lichter, ik?
Met je 65 kilo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:39 schreef Ezechielk het volgende:
Seks --> Check
Ik mag toch hopen dat jij meer tiet dan ik hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen maar over seks en tieten ging![]()
[..]
Voor mij ongeveer hetzelfde ja![]()
Ging vandaag broeken kopen, gewoon nog een maat kleiner, ik val af zonder dat ik wil
afvallen ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen maar over seks en tieten ging![]()
[..]
Voor mij ongeveer hetzelfde ja![]()
Ging vandaag broeken kopen, gewoon nog een maat kleiner, ik val af zonder dat ik wil
jij heb heule grote tieten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij meer tiet dan ik heb
Dat hoop ik ook jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij meer tiet dan ik heb
Oh okequote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jij heb heule grote tieten.
en anders kan je wel een bh vullen emt je borsthaar
wil je de mijne lenenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:39 schreef Ezechielk het volgende:
Seks --> Check
Het is echt zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook ja![]()
[..]
Oh oke
[..]
Tegenwoordig een paar kilo meerquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jij heb heule grote tieten.
en anders kan je wel een bh vullen emt je borsthaar
Krijg ik dan geen boze LovelyLadyMeneer over mij heen?quote:
Wauw. 68?quote:
Nee. Je hebt wel een buikje.quote:[..]
Nu doe je het overkomen alsof ik van die manboobs heb
Wat heb jij met aminozuren?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:47 schreef Koenholio het volgende:
^
Één van de smerigste plaatjes die ik ooit gezien heb.
Lovelymeneerquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Krijg ik dan geen boze LovelyLadyMeneer over mij heen?
wat niet weet wat niet deertquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Krijg ik dan geen boze LovelyLadyMeneer over mij heen?
Ongeveerquote:
Ik zit te denken om hem om te toveren in een professionele bierpens.quote:[..]
Nee. Je hebt wel een buikje.
quote:
waarom? zodat je van eht gezeur afbent?quote:[..]
Ik zit te denken om hem om te toveren in een professionele bierpens.
quote:
Neuh. Makkelijker te onderhoudenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
waarom? zodat je van eht gezeur afbent?
Onderhouden wtf?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Neuh. Makkelijker te onderhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |