Nee, absoluut nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
Dit nummer is baas. Totaal niks fouts aan ook
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef --Australian-- het volgende:
[..]
Australians.
Deze man, nu alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(imageshack werkt niet op fok)
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
She's crazy like a foolquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
Dit nummer is baas. Totaal niks fouts aan ook
Dat ligt aan jouw interpretatie van het nummer niet de daadwerkelijke en oorspronkelijke tekst.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
She's crazy like a fool
What about Hennie Stoel
Heul wel fout
teksten zijn overrated, ik luister er nooit naarquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw interpretatie van het nummer niet de daadwerkelijke en oorspronkelijke tekst.
Ik ontken die naam!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:51 schreef djkoelkast het volgende:
teije is vanaf nu: monokopie
anders wordt het te moeilijk
Monokopiequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:51 schreef djkoelkast het volgende:
teije is vanaf nu: monokopie
anders wordt het te moeilijk
Ah kan gebeuren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Deze man, nu al(imageshack werkt niet op fok)
Die is toch doodquote:
Je breekt mijn hart, Koelkastquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ze tegelijk op skype gehad, geen touw aan vast te knopen wie wat zei
Volgens Wiki nietquote:
dan ga ik het zienquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Volgens Wiki nietdaar staat trouwens ook op te lezen dat het dit jaar weer mee gaat doen met het Songfestival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |