Oh, zo. Nou, waarom zou dat ook niet kunnen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar met een scharrel dus... Ik zou nooit een serieuze relatie met hem kunnen hebben. Heel bot gezegd is hij daar gewoon te dom voorMaar bankhangen en daarna lekker samen in bed kruipen..
(jammer dat ie em dus niet omhoog krijgt, maargoed
)
Ik heb wel een billy-boekenkast vermoeden!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo. Nou, waarom zou dat ook niet kunnen?![]()
Weet je al waarom hij 'm niet omhoog krijgt?Misschien toch eens een pilletje in z'n drinken
Nee ik weet het wel en het is ook wel logischquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo. Nou, waarom zou dat ook niet kunnen?![]()
Weet je al waarom hij 'm niet omhoog krijgt?Misschien toch eens een pilletje in z'n drinken
Het lag dus toch aan jou, en niet hemzelf?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee ik weet het wel en het is ook wel logischIk overdrijf alleen graag en doe graag zielig, maar dat was geloof ik al bekend
Ja, laten we het daar maar op houden, wel zo makkelijk. Anyways, ik ben ervantussen want ik moet voor Snuit kokenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het lag dus toch aan jou, en niet hemzelf?
Slapen is toch ook tof?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar met een scharrel dus... Ik zou nooit een serieuze relatie met hem kunnen hebben. Heel bot gezegd is hij daar gewoon te dom voorMaar bankhangen en daarna lekker samen in bed kruipen..
(jammer dat ie em dus niet omhoog krijgt, maargoed
)
Het Lourdes-gevoel idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Singles toch nog ergens goed voor
ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef Gasol het volgende:
Ik kan eindelijk ook mobiel fokken, beter laat dan nooit
hey, wil jij toevallig nog spacers hebben?quote:
Gasje, ik miste je alquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef Gasol het volgende:
Ik kan eindelijk ook mobiel fokken, beter laat dan nooit
Ehm nee, ik monteer enkel alleen wielen die direct passenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hey, wil jij toevallig nog spacers hebben?
deze zaten ooit achter stellares (op een 33quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm nee, ik monteer enkel alleen wielen die direct passen
Nergens voor nodig, over een dik uur ben ik weer in rotterdam dus dan kan je mijn geniale aanwezigheid voelenquote:
Ik heb het liefst Ozzie'squote:Op donderdag 10 maart 2011 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
deze zaten ooit achter stellares (op een 33)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |