Byebye jeugdsentiment.quote:
Die smurf met die Schotse kiltquote:
Psst. Ik heb Marvel Ultimate Alliance.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ok, correctie, er is niks stiekems aan.
wanneer kom ik langs?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Psst. Ik heb Marvel Ultimate Alliance.
Is eigenlijk niets anders dan X-Men Legends, maar dan over alle marvel comics heen.
Hij dacht aan mij.quote:
Maandag toch?quote:
Ik ben ook al zo vroeg wakker.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:03 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind het altijd zo'n deceptie om na een leuke avond met veel bier dan 's morgens om 9 uur al weer klaar wakker te zijn. Alsof mijn lichaam me een leuke avond niet gunt
Vlarp is toch al làng geen sttudentje meer? You silly boy!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
kun je niet gewoon terug je nest in kruipen en wegrotten onder de dekens zoals duizenden studenten?
Goed gezien!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vlarp is toch al làng geen sttudentje meer? You silly boy!
Ik vergat even dat het geen 1996 meer is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vlarp is toch al làng geen sttudentje meer? You silly boy!
Gister Dan in real life gekochtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Back in de summer of '96, oh yeahhh!!!
Ik ben al m'n dvd's in Excel ana het zettenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik denk dat ik eens ga opruimen en schoonmaken... net echt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister Dan in real life gekocht
Ligt voor 4 EUR bij de witte boekenmarkt
Tussen twee haakjes, ik heb jouw 20 centimeter niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben al m'n dvd's in Excel ana het zetten
Ook heeeeeel nuttig
Lily had hem waarschijnlijk. Ze zei dat ze hem volgens haar van jou had (die dus van mij is).quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Tussen twee haakjes, ik heb jouw 20 centimeter niet.
Wil je Wild Palms trouwens lenen?quote:
King of the castle.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Ja hoor, de balkondeur staat weer eens sinds lange tijd open (want lekker weer) en meteen heb ik bezoek
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil echt niet weeeeten hoeveel geld dat allemaal is geweest ij elkaar
Tis maar goed dat ik van mezelf geen films boven de 10 eur mag kopen (series wel) anders was het nog erger geweest
Zoveel nog?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik denk dat mijn teller op een stuk of 60 staat
.
Ik vind films kijken een prima manier om mijn levensfilosofie en wereldwijsheid te ontwikkelen.quote:
Film kijken is heerlijk. Alleen heb ik ze vooral niet op DVD staanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind films kijken een prima manier om mijn levensfilosofie en wereldwijsheid te ontwikkelen.
Ik vind het ook een beetje ouderwets, eigenlijk. Als ik een film op mijn PC heb staan, en ook op DVD, dan kijk ik 'm meestal toch vanaf de PC. Veel makkelijker.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Film kijken is heerlijk. Alleen heb ik ze vooral niet op DVD staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |