Ook goed een kopje thee en peuk voor mevrouw en ik lekker aan de koffie en een peukquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee thee en een peuk is alles wat ik nodig heb om wakker te worden
Mono had het een keer uitgelegd maar ik was het alweer vergetenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga ook voor deze![]()
Teije ging als een malle zn skype opstarten om te vragen hoe hij een nieuw topic moest openen
Noem je mij nu een kneus? Of zijn er nu 3 topics?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef Stokstaart het volgende:
Huppelmuts die kneus heb weer nog een deel geopend waardoor de reeks niet meer klopt
Het is zo simpel, staat ook in de OPquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Mono had het een keer uitgelegd maar ik was het alweer vergeten
Ik weet ook niet hoe het moet hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Mono had het een keer uitgelegd maar ik was het alweer vergeten
Er zit 6 seconde tussen, alsof ze dat kon zienquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef Stokstaart het volgende:
Huppelmuts die kneus heb weer nog een deel geopend waardoor de reeks niet meer klopt
Okay als je de LaPo hebt ram je snel op F5 dan zie je een knop "open nieuw deel" klikken en de TT aanpassen en klaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe het moet hoor
Doet er niet toe ze wil ONZ Radio diva zijn maar faalt heimelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er zit 6 seconde tussen, alsof ze dat kon zien
Flikker eens op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doet er niet toe ze wil ONZ Radio diva zijn maar faalt heimelijk.
Op MacBook werkt F5 niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay als je de LaPo hebt ram je snel op F5 dan zie je een knop "open nieuw deel" klikken en de TT aanpassen en klaar
Jij wil een zuur persoon zijn, dat gaat jou prima afquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay als je de LaPo hebt ram je snel op F5 dan zie je een knop "open nieuw deel" klikken en de TT aanpassen en klaar
Onze aardszeikerd is er ook weer. Welkom Stokstaartquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik pis op je MacBookquote:
Jij opent toch een nieuw deel terwijl er al een is of niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker eens op.
Teije vroeg MIJ om hulp. Patje had zich er gewoon buiten moeten houden.
Als we dan toch gaan muggeziften.
Koelkast. Ik heb speciaal gewacht tot je klaar was met je bliepjesmuziek.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Onze aardszeikerd is er ook weer. Welkom Stokstaart
Serieus zoek een baan of een opleiding dan heb je iets anders om je druk over te maken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij opent toch een nieuw deel terwijl er al een is of niet?
Ik heet geen Huppel hoor. Beetje werkeloos thuiszitten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Serieus zoek een baan of een opleiding dan heb je iets anders om je druk over te maken.
Tot nu toe nog niet...quote:
gast...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heet geen Huppel hoor. Beetje werkeloos thuiszitten.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Neroje het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet...
Behoefte aan het horen van mijn stem?
Jajajaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Neroje het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet...
Behoefte aan het horen van mijn stem?
Nee maar je hapt altijd zo lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jajaja
Nog meer om te bitchen? Kom maar op dan
Die heb ik heul niet gedraaidquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koelkast. Ik heb speciaal gewacht tot je klaar was met je bliepjesmuziek.
Ik hoor de slapers haten met hun ogen dicht zou onze grote vriend U-niq zeggen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit, luistert lekker weg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
Epic muziek al de hele tijd trouwens
Gewoon opbokken jijquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee maar je hapt altijd zo lekker
quote:
Ik wel ja. Tenminste ik zou het moeten weten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:26 schreef teijezigterman het volgende:
Weet iemand hier iets van binomiale kansverdeling?
Ik zou het moet kunnen, maar ik ben er slecht inquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:26 schreef teijezigterman het volgende:
Weet iemand hier iets van binomiale kansverdeling?
Ik dus ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wel ja. Tenminste ik zou het moeten weten.
Au contrairequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je weer een heerlijk ochtendhumeurtje schatje hihi
Jaaaaa wordt helemaal vrolijk van je muziek !!quote:
Als je nou een keer goeie rap gaat draaien. Klein klein jongetje.... Wat wil je zijn als je groot ben... je kan niet klagen als je dood ben. Er zijn sommigen... die willen dat je in de goot leg Klein klein jongetjequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hoor de slapers haten met hun ogen dicht zou onze grote vriend U-niq zeggen.
rooster zit al vol tot 17uquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef Snuf. het volgende:
Zal ik na Neroje een halfuurtje draaien of niet. Ik moet eigenlijk leren voor mijn tentamen van morgen. Maar 80 pagina's lezen voor 16:30 ga ik toch niet halen.
Oei, even kijken hoor...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef Patje1987 het volgende:
Neroje heb je: MYLO - Drop The Pressure?
Pierenjanquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je valt onder de categorie PiRANiA, alleen ik mis de kermisecho.
Maar
Mooiquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben moe ik heb honger en dorst en ik moet eigenlijk leren enzulks maar verder is het goed.
Vergeten in te vullenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
O lol net ingevuld zeker? Want net was het nog niet
Jammerquote:
Neequote:
Bijna elke avond.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef Stokstaart het volgende:
Wanneer gaat keizer Dragems weer draaien
Valt reuze mee!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef quaas het volgende:
Waarom heeft iedereen opeens bewegende plaatjes?
Echte bazen houden altijd dezelfde UI.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef quaas het volgende:
Ik heb juist geen bewegende UI meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef quaas het volgende:
Rebel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb juist geen bewegende UI meer
Elke avond 22-23quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef Stokstaart het volgende:
Wanneer gaat keizer Dragems weer draaien
Snuf en jij zijn de enige behoorlijke DJ's.quote:
Vanavond niet toch? Dacht dat hij dat gisteren zei in zn showquote:
Dankzij Dragemsquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:31 schreef quaas het volgende:
[..]
Naja, oke Koelkast en Carooltje ook...
Die van mij is tijdelijk, Dragems zit er inquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:31 schreef quaas het volgende:
[..]
Naja, oke Koelkast en Carooltje ook...
Ik niet snap.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Snuf en jij zijn de enige behoorlijke DJ's.
Je zuigt nu voor een dollar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb juist geen bewegende UI meer
Snuf en snuf?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En soms Koelkast als die niet weer toevallig een bliepjes-infarct heeft.
Ik draai altijd zeer gevariëerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook nietquote:
Snuf en hij dus. Jij en hij . Jij en Dragems. Jullie 2 zijn cool.quote:
Maar geen Editorsquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draai altijd zeer gevariëerd.
Wow, dat is een beetje gek, heh!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die van mij is tijdelijk, Dragems zit er in
Dank. Hoe moet dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Snuf en hij dus. Jij en hij . Jij en Dragems. Jullie 2 zijn cool.
Ga samen een x draaien dan.
Ach ik ram gewoon het volume wat harder.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:33 schreef Neroje het volgende:
[..]
Nog steeds?
Was de vorige keer ook al een probleem
Vannacht van 00:00 - 02:00 luisteren jong. Als rock je ding is tenminste.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef quaas het volgende:
[..]
Móet ik jou 5 dollar geven, en dan mag ik jou zuigen?
Hold my breath as I wish for deathquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wel voor een kogel.
Dit heet ook een buck:
[ afbeelding ]
Uhmquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef quaas het volgende:
[..]
Ja maar dat is te laat voor deze bitch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vannacht van 00:00 - 02:00 luisteren jong. Als rock je ding is tenminste.
Ik heb trouwens echt heel weinig met deze muziek. Middelmatige achtergrond op zijn hoogst.
Dat was ik jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja maar dat is te laat voor deze bitch.
Je draaide toch laatst ook metallica of was dat Zero..
Ik draai regelmatig Kraftwerk hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Best raar dat je de beste band op aarde nog nooit gedraaid hebt ja
Viro deed pas een uur metallicaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja maar dat is te laat voor deze bitch.
Je draaide toch laatst ook metallica of was dat Zero..
Ik heb het geluid van de muziek nog ook nog wat zachter gezetquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ach ik ram gewoon het volume wat harder.
Vroeg het niet aan jou pest Algerijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Viro deed pas een uur metallica
Ja ik had hem even gezocht en aan Neroje gegevenquote:
Dacht dat die dat haattequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast heeft vorige week speciaal voor mij Metallica gedraaid
Algerijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vroeg het niet aan jou pest Algerijn
Past hier zeker tussen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik had hem even gezocht en aan Neroje gegeven
Doet ie ook. Maar hij deed liefquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:36 schreef ValHallen het volgende:
Editors zijn overschat trouwens. Ik zou ze ook niet snel draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer terechte klachtquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik haat niets.
Ik heb wel een pesthekel aan metallica
Moest sacherijn zijn maar die hoerenspellingscontrole doet nog wel eens waar hij/zij zin in heeft.quote:
Deze haat-meneerquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik haat niets.
Ik heb wel een pesthekel aan metallica
Dat kan kloppen. De juiste spelling is namelijk: chagrijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moest sacherijn zijn maar die hoerenspellingscontrole doet nog wel eens waar hij/zij zin in heeft.
Ik en mijn mekboek pissen op jouquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1149 euro voor een macbook en dan niet eens metallica kunnen spellen is dan wel weer
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jankrock. Meer kan ik er niet van maken. Doe het dan gelijk goed en luister Interpol of Joy Division. Editors is een slap aftreksel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is die onderste en sta jij daarin met je epic-boobs?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Relaties & Psychologie
Seksualiteit
of
http://forum.fok.nl/forum/128
Hier verschillen wij duidelijk van meningquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jankrock. Meer kan ik er niet van maken. Doe het dan gelijk goed en luister Interpol of Joy Division. Editors is een slap aftreksel.
Ik hoor gewoon dat stemmetje van koelkast dan hequote:
KPD en neequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is die onderste en sta jij daarin met je epic-boobs?
Van jou heb ik nog geen antwoord gehad...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoor gewoon dat stemmetje van koelkast dan he
Jij haat Robbie Williams en je haat verkeerde remixen enz. Er zijn echt wel dingen die je haat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wie haat er nou op bitpop? Jij.
Ik haat niets en niemand.
Ok, just blame Windowsquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb je Apple.
Zo ja, kan niet. Zo nee, schuld van Windows.
Slaapze kastjequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:40 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga zo weer mijn bed in. Ziek![]()
Om 16u komt Draakje er vanzelf in met een uurtje foute muziek (geen requests), tegen die tijd kom ik wel even checken of er dj's zijn voor daarna
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb je Apple.
Wut? Ik haat niets of niemand en robbie williams maakt niet mijn muziek maar er is erger.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij haat Robbie Williams en je haat verkeerde remixen enz. Er zijn echt wel dingen die je haat.
Beterschap . Eet wat rendierensoepquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:40 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga zo weer mijn bed in. Ziek![]()
Om 16u komt Draakje er vanzelf in met een uurtje foute muziek (geen requests), tegen die tijd kom ik wel even checken of er dj's zijn voor daarna
Geen dank!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:41 schreef Carooltje79 het volgende:Tnx Neroje ben helemaal vrolijk van je geworden
Wat was de vraag?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef quaas het volgende:
[..]
Van jou heb ik nog geen antwoord gehad...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb je Apple.
Of je vaak naakt door je tuin loopt.quote:
Nooitquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Of je vaak naakt door je tuin loopt.
Dagelijks!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Of je vaak naakt door je tuin loopt.
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef quaas het volgende:
[..]
Aan Mientje Menstruatie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:42 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dagelijks!
Aan wie vroeg je het eigenlijk?
Mijn reply daarop was:quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:44 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom zijn die bruine Engelse Drop altijd zo smerig. Zit zeker in de kleur
Dan kies ik voor neequote:
Daar liep Huppel laatst over te bitchenquote:
Gewoon random plaatjes als het druk is dat is irritant jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar liep Huppel laatst over te bitchen
Ik heb het idee dat ik niks misloopquote:
Ik ben een professional.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik niks misloop
Ja dat roepen ze allemaalquote:
Ga van het account van Stokstaart af, wie je ook bent!quote:
Ere wie ere toekomt he.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ga van het account van Stokstaart af, wie je ook bent!
Complimenten geven, lekker geloofwaardig
Het is voor mij ook wel relaxed hoor, dit nummer duurt echt langquote:
Pubersquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef quaas het volgende:
[..]
Kan ik het bewijzen met mijn puberbek? Ja.
De muziek wordt mijn tweede uur stukken Sperzieboontonerquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:55 schreef Stokstaart het volgende:
Je moet de show van Dragems luisteren.Die man krijgt alle complimenten vanwege zijn droge manier hoe hij die vragen beantwoord
En SperzieboonToon is ook een keizer met zijn muziek
Hou jij wel van toch? Zo'n mooie jonge gozer.quote:
quote:
Die zijn zo onervarenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hou jij wel van toch? Zo'n mooie jonge gozer.
Alsof jij enige autoriteit zou accepteren.quote:
In bed welquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof jij enige autoriteit zou accepteren.
Helaas wel ja. Zaadband is dat tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
SP stond in het voorprogramma van U2
Dit beter?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Zaadband is dat toch
Kaasrandjes wegknagenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen een puber, maar ook quaas, en kaas is lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Neequote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kaasrandjes wegknagenKopkaaskauwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
Ik kon ze voor het concert niet eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Zaadband is dat toch
Heb je last van spreeuwen?quote:
Ik twijfel tussen nomnomnom en sopsopsopquote:
Binnenkort weer U2 in Berlijn he.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kon ze voor het concert niet eens![]()
En tijdens het optreden van SP was ik druk om bij de inner circle te komen
Whut whut whut? Wanneer? Kan ik toch niet heenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Binnenkort weer U2 in Berlijn he.
Eind ovember staat op hun site. Een of ander vredesconcert voor het goede doel. Lionel Richie komt ook optreden, en Phil Collins. Soort mini-Band-Aidquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut whut whut? Wanneer? Kan ik toch niet heen![]()
Dat is in Hoograven. Ik zit in de wijk ernaast, Lunetten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je last van spreeuwen?
[..]
Ik twijfel tussen nomnomnom en sopsopsop
Ohquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eind ovember staat op hun site. Een of ander vredesconcert voor het goede doel. Lionel Richie komt ook optreden, en Phil Collins. Soort mini-Band-Aid
Oh beter. Het zag er wel gaaf uit op het nieuws. Behalve die auto's enz onder de poep. Dat zag er ranzig uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat is in Hoograven. Ik zit in de wijk ernaast, Lunetten.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh beter. Het zag er wel gaaf uit op het nieuws. Behalve die auto's enz onder de poep. Dat zag er ranzig uit
Nouja de volgende tour-data zijn nog niet eens bekend dus dat zal wel pas 2013 worden.quote:
quote:
Als ze het schema van de afgelopen jaren doorzetten dan komen ze idd in 2013 weerquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nouja de volgende tour-data zijn nog niet eens bekend dus dat zal wel pas 2013 worden.Vanuit dat perspectief 'binnenkort' . Als je lief bent neem ik je mee. Of niet
Je kent mequote:
Kan niet wachten op het nieuwe album. Hoop dat het weer een beetje oude stijl gaat wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze het schema van de afgelopen jaren doorzetten dan komen ze idd in 2013 weer![]()
En volgend jaar dus een nieuw album![]()
Ik ben altijd lief![]()
Ik hap ook altijd braaf
Hij houdt alles in de gaten hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:17 schreef Neroje het volgende:
[..]
Sliep jij niet? Ik dacht: het kan wel
Het lijkt wel alsof ze de laatste albums steeds meer terug gaan naar de oude stijlquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan niet wachten op het nieuwe album. Hoop dat het weer een beetje oude stijl gaat worden
Het is beter dan die vage trance-plaatjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:17 schreef ValHallen het volgende:
Dit vind dus echt een gruwelijke pisplaat.
Ik vind unintended van Muse zo mooiquote:
Nope, en ik kan er zo snel ook niet aan komen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind unintended van Muse zo mooi![]()
Neroje heb je tool - sober?
hahaha lolquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hier is het weer anders best goed hoor
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Stokstaart het volgende:
Kun je niet even Alice In Chains - Dirt draaien.
Die bassist is doodgegaan eergisteren
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef Neroje het volgende:
Nope, en ik kan er zo snel ook niet aan komen...
Sorry!
Dragems keizer goed dat je er bent.quote:
Moet je je eigen volume opkrikken, muziekvolume staat al op een derde ofzoquote:
Pics van je zieke zusje plskthnxbaiquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef Neroje het volgende:
[..]
Moet je je eigen volume opkrikken, muziekvolume staat al op een derde ofzo
Meer dan dat kan ik niet doen. Heb ook nog een ziek zusje hier thuis, dus ik ga niet zitten schreeuwen als je het niet erg vindt
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Pics van je zieke zusje plskthnxbai
waar draai je mee dan? neemt hij het geluid over van je audiokaart?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef Neroje het volgende:
[..]
Moet je je eigen volume opkrikken, muziekvolume staat al op een derde ofzo
Meer dan dat kan ik niet doen. Heb ook nog een ziek zusje hier thuis, dus ik ga niet zitten schreeuwen als je het niet erg vindt
VDJ 6 en geen flauw ideequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef dragems het volgende:
[..]
waar draai je mee dan? neemt hij het geluid over van je audiokaart?
heee penispenisquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dragems keizer goed dat je er bent.
quote:
kun je de volume van de pc niet zachter zetten en van VDJ harder. VDJ neemt niet echt geluid van de kaart over maar alleen progquote:
stok = penis, staart = penisquote:
Vanwaar die penissen-fascinatie?quote:
ik heb net superbad gezienquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vanwaar die penissen-fascinatie?
Ik snap je niet precies, ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:30 schreef dragems het volgende:
[..]
kun je de volume van de pc niet zachter zetten en van VDJ harder. VDJ neemt niet echt geluid van de kaart over maar alleen prog
Nee, het lijkt me een parodie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:34 schreef dragems het volgende:
nero, heb je iron butterfly - in-a-gadda-da-vida
gewoon volume van de pc lager zetten i.p.v in VDJquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:34 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik snap je niet precies, ligt dat aan mij?
nee echt een tof nummerquote:
Bazenfilmquote:
die vind ik iets minderquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bazenfilm![]()
Stepbrothers moet je kijken die is ook fucking grappig
Is het nu net zachter geworden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef dragems het volgende:
[..]
gewoon volume van de pc lager zetten i.p.v in VDJ
niet echt.quote:
Ik heb een vraag voor jequote:
roosterquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een vraag voor je![]()
Wanneer draai je weer?
Goede vraag.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een vraag voor je![]()
Wanneer draai je weer?
failquote:
tuurlijk is will ferrell baas. stepbrothers vind ik alleen niet zo leukquote:
Hee nog op het politiebureau geweest.quote:
in bed liggen != slapenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:17 schreef Neroje het volgende:
[..]
Sliep jij niet? Ik dacht: het kan wel
Ja maar ik dacht dat ik je gisteren hoorde zeggen dat je vandaag niet kon draaien!!quote:
nee kan waarschijnlijk aanstaande woensdag niet i.v.m. verjaardagquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat ik je gisteren hoorde zeggen dat je vandaag niet kon draaien!!
Mooi dan ga ik mn vraag even pmen
Je gaat naar koelkast?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:51 schreef dragems het volgende:
[..]
nee kan waarschijnlijk aanstaande woensdag niet i.v.m. verjaardag
ja ik moetquote:
Gezellig tochquote:
*Proestquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:55 schreef djkoelkast het volgende:
Opeens komt iedereen, ik maakte maar een garpje
al dat zaad dat overal zitquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:55 schreef djkoelkast het volgende:
Opeens komt iedereen, ik maakte maar een garpje
quote:'Menselijke penis had ooit weerhaakjes'
ROTTERDAM - De penis is ooit voorzien geweest van kleine weerhaakjes. De eerste mensachtigen beschikten vermoedelijk over genen die zorgden voor de productie van kleine stekels op de penis van de man, zo meldt BBC News.
Dat hebben Amerikaanse onderzoekers ontdekt tijdens een genetisch onderzoek, waarbij het DNA van mensen en aapsoortigen werd vergeleken. Over de evolutionaire functie van de uitsteeksels wordt druk gespeculeerd. Mogelijk beleefden prehistorische mensen extra genot door de 'weerhaakjes' aan het mannelijk geslachtsorgaan. Volgens een andere theorie konden mannen met hun stekels de ovulatie opwekken bij vrouwen.
Bij veel apen en andere diersoorten komen stekelige penissen nog steeds voor. Sommige dieren gebruiken de stekels om stoffen te verwijderen die hun seksuele concurrenten achterlaten in het geslachtsorgaan van vrouwtjes, om te voorkomen dat anderen haar bevruchten.
De reden dat de moderne man inmiddels geen stekelig geslachtsdeel meer heeft is volgens de onderzoekers te verklaren. Hoofdonderzoeker David Kingsley: ,,De stekels bevinden zich waarschijnlijk niet meer op de menselijke penis, omdat de geslachtsgemeenschap langer duurt en vrouwen niet meer alleen paringsbereid zijn tijdens de ovulatie."
De wetenschappers van de Universiteit van Stanford en de Staatsuniversiteit van Pennsylvania kwamen tot hun bevindingen, die zijn gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift Nature, door 510 stukjes DNA te analyseren. (BVDL)
je bent zelf ook een eindbaasquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dat vind ik nog niet eens zo erg, ik ben gewoon slecht in eindbazen
jawel, op jouwbuis.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ragboer bepaalt dat en die heeft mij nog nooit gezien.
Het foute uurtjequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:00 schreef Stokstaart het volgende:
Waar is die kutmuziek nou weerWat is dit voor amateuristisch gedoe
ragboer is zelf een hulpje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ragboer bepaalt dat en die heeft mij nog nooit gezien.
gewoon later staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:02 schreef Stokstaart het volgende:
![]()
Ik ga snel Slam FM snel opzetten anders raak in mn baan ook nog kwijt.
Dit is uit onze tijd.quote:
Kleine wasjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:05 schreef djkoelkast het volgende:
Dit foute uur o.a.:
Boney M
Soca Boys
Modern Talking
Vulcano
Trafassi
Sabrina
Uit de persoonlijke collectie van ragboer uiteraard![]()
ICH BIN WIE DUUUUUUUUUUUUUquote:
sabrina moet met clipquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:05 schreef djkoelkast het volgende:
Dit foute uur o.a.:
Boney M
Soca Boys
Modern Talking
Vulcano
Trafassi
Sabrina
Uit de persoonlijke collectie van ragboer uiteraard![]()
quote:
Bij jou zie je het meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ICH BIN WIE DUUUUUUUUUUUUU![]()
We zijn oud, face it
Goeden suggestiequote:
Vandaar dat ik altijd minimaal 5 jaar jonger word geschatquote:
Omdat je foto's van toen je 16 was in je fobo zet jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd minimaal 5 jaar jonger word geschat
Hahaha nee in dagelijks leven bedoel ik schatquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat je foto's van toen je 16 was in je fobo zet ja
Oke doei mevrouw Huppelsquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hahaha nee in dagelijks leven bedoel ik schat![]()
Maar ik ga weg. Kiddo ophalen en eten
Doei lieverdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan de hele tijd MUTE roepen zeker. Mooi nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |