Ook goed een kopje thee en peuk voor mevrouw en ik lekker aan de koffie en een peukquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee thee en een peuk is alles wat ik nodig heb om wakker te worden
Mono had het een keer uitgelegd maar ik was het alweer vergetenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga ook voor deze![]()
Teije ging als een malle zn skype opstarten om te vragen hoe hij een nieuw topic moest openen
Noem je mij nu een kneus? Of zijn er nu 3 topics?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef Stokstaart het volgende:
Huppelmuts die kneus heb weer nog een deel geopend waardoor de reeks niet meer klopt
Het is zo simpel, staat ook in de OPquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Mono had het een keer uitgelegd maar ik was het alweer vergeten
Ik weet ook niet hoe het moet hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Mono had het een keer uitgelegd maar ik was het alweer vergeten
Er zit 6 seconde tussen, alsof ze dat kon zienquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef Stokstaart het volgende:
Huppelmuts die kneus heb weer nog een deel geopend waardoor de reeks niet meer klopt
Okay als je de LaPo hebt ram je snel op F5 dan zie je een knop "open nieuw deel" klikken en de TT aanpassen en klaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe het moet hoor
Doet er niet toe ze wil ONZ Radio diva zijn maar faalt heimelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er zit 6 seconde tussen, alsof ze dat kon zien
Flikker eens op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doet er niet toe ze wil ONZ Radio diva zijn maar faalt heimelijk.
Op MacBook werkt F5 niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay als je de LaPo hebt ram je snel op F5 dan zie je een knop "open nieuw deel" klikken en de TT aanpassen en klaar
Jij wil een zuur persoon zijn, dat gaat jou prima afquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay als je de LaPo hebt ram je snel op F5 dan zie je een knop "open nieuw deel" klikken en de TT aanpassen en klaar
Onze aardszeikerd is er ook weer. Welkom Stokstaartquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik pis op je MacBookquote:
Jij opent toch een nieuw deel terwijl er al een is of niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker eens op.
Teije vroeg MIJ om hulp. Patje had zich er gewoon buiten moeten houden.
Als we dan toch gaan muggeziften.
Koelkast. Ik heb speciaal gewacht tot je klaar was met je bliepjesmuziek.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Onze aardszeikerd is er ook weer. Welkom Stokstaart
Serieus zoek een baan of een opleiding dan heb je iets anders om je druk over te maken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij opent toch een nieuw deel terwijl er al een is of niet?
Ik heet geen Huppel hoor. Beetje werkeloos thuiszitten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Serieus zoek een baan of een opleiding dan heb je iets anders om je druk over te maken.
Tot nu toe nog niet...quote:
gast...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heet geen Huppel hoor. Beetje werkeloos thuiszitten.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Neroje het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet...
Behoefte aan het horen van mijn stem?
Jajajaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Neroje het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet...
Behoefte aan het horen van mijn stem?
Nee maar je hapt altijd zo lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jajaja
Nog meer om te bitchen? Kom maar op dan
Die heb ik heul niet gedraaidquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koelkast. Ik heb speciaal gewacht tot je klaar was met je bliepjesmuziek.
Ik hoor de slapers haten met hun ogen dicht zou onze grote vriend U-niq zeggen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit, luistert lekker weg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
Epic muziek al de hele tijd trouwens
Gewoon opbokken jijquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee maar je hapt altijd zo lekker
quote:
Ik wel ja. Tenminste ik zou het moeten weten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:26 schreef teijezigterman het volgende:
Weet iemand hier iets van binomiale kansverdeling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |