Nou ik moest net zoals mijn collega's heel hard lachen maar dat heb ik niet laten merken ik heb hem overeind geholpen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goede sfeer denk ik bij jou op het werk, met zulke domme collega's... uitkijken dat je niet de hele dag dubbel ligt van leedvermaak
Achja. Zaterdag heb ik dát pak ook niet aan hoorquote:
Nee dit was een andere collegaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja als hij een konijn aanziet voor een eekhoorn kun je hem die glazen deur ook niet kwalijk nemen
Dat wel jaquote:
Hoeveel van dat soort collega's heb je wel niet?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoeveel van dat soort collega's heb je wel niet?
Ja dat is zo maar hij liep echt heel hard. Je hoorde echt een soort van boink.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ligt eraan hoe hard je loopt... is ook altijd leuk als een deur op slot zit, terwijl je denkt dat ie open is
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is zo maar hij liep echt heel hard. Je hoorde echt een soort van boink.
OK,quote:
Een stuk of 3 en die zitten allemaal op 1 kamer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoeveel van dat soort collega's heb je wel niet?
Toch eens beter ventileren in die kamerquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een stuk of 3 en die zitten allemaal op 1 kamer.
Hij heeft een grote buil op zijn voorhoofd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nog wat gebroken? deur... of collega?
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Panda72 het volgende:
Note to collega. Ga er nooit vanuit dat de glazen deur openstaat en loop niet de hard want anders knal je zo tegen een dichte glazen deur aan.
gelukkig maarquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Achja. Zaterdag heb ik dát pak ook niet aan hoor.
oeh, dankjewel voor de tipquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb je twee losse matrassen? dan zou ik ze op de laagste manier in de ombouw vastmaken. Ik had ze eerst hoger ( dat ze verder uitsteken boven zeg maar) maar dan gaan ze nogal wijken in het midden. Dus ik heb m weer uit elkaar gehaald en lager gemaakt
Maar maar dan kunnen wij er niet meer om lachen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch eens beter ventileren in die kamer
Supertofquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:57 schreef littledrummergirl het volgende:
vriendje heeft zn afspraak voor vanavond verzet en komt in plaats daarvan naar mij toe/zwijmelmodus
daarom is die deur ook dichtquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een stuk of 3 en die zitten allemaal op 1 kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |