quote:
Goeie maatquote:
dat is lekker jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jup, die ruimte is echt heerlijk. Vriend en ik zijn allebei lang en we hebben alle ruimte in dat bed
ja, de matrassen hebben we al, en ook bodems op pootjes, maar nog geen ombouwquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jup, die ruimte is echt heerlijk. Vriend en ik zijn allebei lang en we hebben alle ruimte in dat bed
en n nog groter dekbedquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goeie maathoef ik tenminste niet met de voeten over de rand
Mijn vorige bed was 1.40x2.00 en dan ook nog met een hoog hoofd- en voeteneindquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goeie maathoef ik tenminste niet met de voeten over de rand
quote:
daar hebben wij ook de grootste vanquote:
Dan is diagonaal liggen alleen een optiequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn vorige bed was 1.40x2.00 en dan ook nog met een hoog hoofd- en voeteneind
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Tfrouwens, sowieso. Verwachten dat volk uit Venlo _ooit_ normaal gaat doen
heb je twee losse matrassen? dan zou ik ze op de laagste manier in de ombouw vastmaken. Ik had ze eerst hoger ( dat ze verder uitsteken boven zeg maar) maar dan gaan ze nogal wijken in het middenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, de matrassen hebben we al, en ook bodems op pootjes, maar nog geen ombouw
dat enquote:
dat ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar hebben wij ook de grootste van
ik heb er een topmatras op liggenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb je twee losse matrassen? dan zou ik ze op de laagste manier in de ombouw vastmaken. Ik had ze eerst hoger ( dat ze verder uitsteken boven zeg maar) maar dan gaan ze nogal wijken in het midden. Dus ik heb m weer uit elkaar gehaald en lager gemaakt
Dat is mij nog maar 1 keer overkomen in mijn hele levenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Panda72 het volgende:
Note to collega. Ga er nooit vanuit dat de glazen deur openstaat en loop niet de hard want anders knal je zo tegen een dichte glazen deur aan.
ja die wil ik ook nogquote:
Voor van die dumbass vogels hebben ze van die stickers voor op geluidswanden en zo hequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Panda72 het volgende:
Note to collega. Ga er nooit vanuit dat de glazen deur openstaat en loop niet de hard want anders knal je zo tegen een dichte glazen deur aan.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha geen foto?
[..]
sorry ik word er niet warm van op dit moment
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Panda72 het volgende:
nou ja als hij een konijn aanziet voor een eekhoorn kun je hem die glazen deur ook niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Panda72 het volgende:
Auwquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is mij nog maar 1 keer overkomen in mijn hele leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |