Ja! Zienquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
Wie wil er zien wat mijn zoon mij vanochtend aandeed?![]()
en die met chocoladesmaak smaken helemaal niet naar chocoladequote:
Jij steekt graag je tong uitquote:
quote:
dat smoeltje daarnaastquote:
Ikke welquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
toch niet een condoom he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ze heeft de foto net gepost johquote:
nee, je hebt aandoen en aan doenquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, je hebt aandoen en aan doen
Ieuwlquote:
ik dacht al dat iemand ging denken dat ik een roze tutu aan moest ofzoquote:
quote:
en de appelsmaakjes niet naar appelquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en die met chocoladesmaak smaken helemaal niet naar chocolade
iets met traag mobiel i-net en geen autorefresquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze heeft de foto net gepost joh
Oh herkenbaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
iets met traag mobiel i-net en geen autorefres
het is allemaal een conspiracy om ons meer te laten pijpen zeg ik jequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
en de appelsmaakjes niet naar appel
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef DaMart het volgende:
Toek heeft internet wel goed gesloopt dit keer.
Gaat goed hierquote:
stom nepfruitquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is allemaal een conspiracy om ons meer te laten pijpen zeg ik je
dat doe ik liever zonder condoom hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pcies.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat doe ik liever zonder condoom hoor
psiesquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hahahahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Muck het volgende:
[..]
pcies.
of eet je ijsjes ook met de verpakking er nog omheen?
nee, die trek ik eerst voorzichtig naar benedenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Muck het volgende:
pcies.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu pas? Wij zitten al 2 uur zonder internet. Landelijke storing bij KPN volgens onze provider.quote:
calippo's pijpen int openbaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Muck het volgende:
[..]
pcies.
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
calippooooo'squote:Op donderdag 10 maart 2011 15:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
calippo's pijpen int openbaar
dat duurt me te langquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu pas? Wij zitten al 2 uur zonder internet. Landelijke storing bij KPN volgens onze provider.
ik luisterde wel toevallig net deze:quote:
OH MY GODquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb ooit n opmerking gekregen toen ik een banaan stond te eten in de metrosindsdien durf ik niet meer.
"meisje wat doe je dat ongelofelijk mooi"eehm wtf !
Ik tot half 6 en morgen weerquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je zou het haast zeggen
ik tel af tot 5 uur
woeii lekker nummerquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik luisterde wel toevallig net deze:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |