ik snap echt niet wat er nou leuk aan is, ik krijg altijd vluchtneigingen als mensen in dat soort pakjes in de buurt komenquote:
Je toetsenbord gaat vanavond naar de hoeren?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef MaleDuck het volgende:
zo tempo zit er in hier... even wat printen (met hulp van it dan wel) en meteen op pagina 2
das wel een heftige heli danquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef Toekito het volgende:
WTF ik tril hier inclusief raam en Muck door het huis omdat er een heli ofzo over vliegt...................dus LDG hou je vast ze komen nu richting zuid
Traditiequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik snap echt niet wat er nou leuk aan is, ik krijg altijd vluchtneigingen als mensen in dat soort pakjes in de buurt komen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het ligt zelfs zo hoog, dat mn post gewoon compleet genegeerd wordt
zou me niks verbazen als het de chinook is ofzoquote:
Chinook...quote:
Das liev... sorry... had gewoon even aandacht nodig...quote:
dat soort posts zijn toch ook om te negeren?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het ligt zelfs zo hoog, dat mn post gewoon compleet genegeerd wordt
Is dat erg?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik zei toch.. RN is het gaspedaal
Hier...quote:
dat geloven ze wel, als dat ook allemaal juristen zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er al een mail achteraan gestuurd dat het de schuld is van mijn toetsenbord.
blijkbaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat soort posts zijn toch ook om te negeren?
dat zal helpenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er al een mail achteraan gestuurd dat het de schuld is van mijn hoerenbord.
* littledrummergirl duikt alvast haar schuilkelder in.Miss zijn het de moffen wel weerquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef Toekito het volgende:
WTF ik tril hier inclusief raam en Muck door het huis omdat er een heli ofzo over vliegt...................dus LDG hou je vast ze komen nu richting zuid
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl duikt alvast haar schuilkelder in.Miss zijn het de moffen wel weer![]()
Dat moet mijn toetsenbord weten. Ik ga niet mee in elk gevalquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je toetsenbord gaat vanavond naar de hoeren?![]()
* wel.o.k zit met koptelefoon op geconcentreerd te werken fokkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier...
* MaleDuck staat al springend te zwaaien met een grote vlag en schreeuwt heel hard om de aandacht van wok te trekken!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat moet mijn toetsenbord weten. Ik ga niet mee in elk geval.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl duikt alvast haar schuilkelder in.Miss zijn het de moffen wel weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |