waar het hart van vol is...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:23 schreef DaMart het volgende:
Anders wordt er op kantoor een mail naar iedereen gestuurd met de typefout 'hoer' ipv 'hoe' erin.
daar komen we wel voor naar brabantquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:23 schreef DaMart het volgende:
Anders wordt er op kantoor een mail naar iedereen gestuurd met de typefout 'hoer' ipv 'hoe' erin.
Dus... dus... Jij vindt:quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, gewoon niet![]()
als ik een mens in een raar pak zie denk ik:![]()
![]()
no offence verder, lekker blijven vieren daar beneden
Wel echt of virtueel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niks mis mee toch
* Barreltje gaat er met een trouwen!![]()
![]()
Door jou?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:23 schreef DaMart het volgende:
Afkickverschijnsels ja?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
Stop eens met carnavalsdingen sturen
Maar je was ook niet bij de boerebroelof!quote:
Dan weet je gelijk wat de afzender vanavond gaat doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:23 schreef DaMart het volgende:
Oh dan is het helemaal goedquote:
Jij maakte de typo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar is mijn hart echt niet vol van hoor.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus... dus... Jij vindt:
Venlo # 16 Hallo, hallo, ut is weer Vastelaovend...
Venlo # 16 Hallo, hallo, ut is weer Vastelaovend...![]()
???
nee, toen zat ik in het ziekenhuisquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je was ook niet bij de boerebroelof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |