Mohammed zei dat je voor alle dieren goed moet zijn en hij gaf het voorbeeld van een prostituee die een hondje melk gaf en naar het paradijs ging terwijl de buurvrouw die wel vijfmaal per dag bidde maar de hele buurt verrot had gescholden naar de hel zou gaan. Een variant van een PVV-er zeg maar die nu oproept in het parlement keihard te wet te handhaven maar niet zo lang geleden zelf de hele buurt terroriseerde en door brievenbussen piestte.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:57 schreef Disana het volgende:
Ik snap het even niet, is het iets islamitisch de vogels te voeren?
Oké, dat wist ik niet. Las toevallig gisteren in Flora en Fauna nog dat eters in Maleisië de restjes eten uit het restaurant altijd voor de dieren buiten zetten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:00 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Mohammed zei dat je voor alle dieren goed moet zijn en hij gaf het voorbeeld van een prostituee die een hondje melk gaf en naar het paradijs ging terwijl de buurvrouw die wel vijfmaal per dag bidde maar de hele buurt verrot had gescholden naar de hel zou gaan. Een variant van een PVV-er zeg maar die nu oproept in het parlement keihard te wet te handhaven maar niet zo lang geleden zelf de hele buurt terroriseerde en door brievenbussen piestte.
Ja, het is een zonde om goed eten op onreine plaatsen (vuilnisbakken bijvoorbeeld) achter te laten. Dan moet het eerst naar mensen, en anders naar dieren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:57 schreef Disana het volgende:
Ik snap het even niet, is het iets islamitisch de vogels te voeren?
Ik vind het jammer dat ze de islam er weer bij moeten halen.quote:"Steeds weer moeten autochtone Hagenezen lijden onder de regels die de islam oplegt", zegt De Mos.
Ik heb weleens bij een voorlichtingsbijeenkomst gezeten van de ROTEB, waarbij er serieus hierover gediscussieerd werd. Je gelooft het misschien niet, maar het zorgt serieus voor overlast in sommige wijkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef Staal het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat dit een serieus bericht is.
Ik heb het al jaren niet meer gedaan. Maar ik heb warme herinderingen aan toen ik klein was en met mijn moeder en broertje de eendjes ging voerenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, dat wist ik niet. Las toevallig gisteren in Flora en Fauna nog dat eters in Maleisië de restjes eten uit het restaurant altijd voor de dieren buiten zetten.
Maar wat een gierende onzin zeg. Wie voert de vogeltjes niet, kun je met gemak vragen. Dat is bepaald geen allochtone bezigheid, ik doe het zelf ook al jaar en dag.
Ah, maar het is zot dat de PVV dit weer gebruikt om tegen allochtonen te ageren. Dit is gewoon lachwekkend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, het is een zonde om goed eten op onreine plaatsen (vuilnisbakken bijvoorbeeld) achter te laten. Dan moet het eerst naar mensen, en anders naar dieren.
Op zich een goed principe natuurlijk, maar het kan best voor overlast zorgen als je dagelijks het overgebleven turkse brood op straat gooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |