abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93903734
PVV boos op allochtone vogelvoerders

De PVV wil dat Hagenezen stoppen met het voeren van vogels. Volgens Richard de Mos laten meeuwen 'een ongewenste bruine tapijtvloer achter' in de wijk Morgenstond en dat komt omdat 'hardleerse, veelal allochtone, broodgooiers' hun overgebleven brood aan vogels geven.

Ook meeuwen eten het brood op en zij schijten vervolgens de hele wijk onder. Volgens de plaatselijke PVV is het met de leefbaarheid in de buurt ernstig gesteld.

"Steeds weer moeten autochtone Hagenezen lijden onder de regels die de islam oplegt", zegt De Mos. "Zij zitten met de ongewenste overlast van meeuwen en ongedierte." Volgens de PVV gooien allochtonen voedsel van hun balkons, soms zelfs hele broden. De politie moet meer surveilleren en 'torenhoge boetes' uitdelen. "Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder worden bevorderd!"

Update
Richard de Mos heeft zojuist gebeld naar de redactie van PowNed. Hij benadrukt dat hij vooral kritiek heeft op het feit dat de gemeente zich steeds meer overgeeft aan de wil van de islam. Zo plaatste Den Haag 'verboden te voeren'-bordjes in het Turks.

http://www.powned.tv/nieu(...)ochtone_vogelvo.html
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:57:10 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_93903770
Ok mensen, deze Islamisering gaat echt te ver inderdaad. Dringend verzoek of die Moslims in Den Haag eens willen kappen met vogels voeren en hun religie zo verder op te dringen.

Goed punt van De Mos, die man komt er wel ^O^
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 13:57:57 #4
137949 Disana
pi_93903788
Ik snap het even niet, is het iets islamitisch de vogels te voeren?
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:58:01 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_93903792
Dan moeten de autochtonen dit maar overnemen :7
pi_93903801
De grootste mongloïde actie van de PVV so far dit jaar :').

[ Bericht 3% gewijzigd door o.us op 10-03-2011 13:58:32 ]
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:58:29 #7
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_93903811
quote:
'een ongewenste bruine tapijtvloer achter'
Dat was toch die kunstenaar?
pi_93903860
...en welke partij heeft er een meeuw in zijn logo?...

ironisch
pi_93903869
Wat een zwakzinnigen verzameling is die PVV ook. :')
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_93903870
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:57 schreef Disana het volgende:
Mohammed zei dat je voor alle dieren goed moet zijn en hij gaf het voorbeeld van een prostituee die een hondje melk gaf en naar het paradijs ging terwijl de buurvrouw die wel vijfmaal per dag bidde maar de hele buurt verrot had gescholden naar de hel zou gaan. Een variant van een PVV-er zeg maar die nu oproept in het parlement keihard te wet te handhaven maar niet zo lang geleden zelf de hele buurt terroriseerde en door brievenbussen piestte.
pi_93903896
Mag je al niet eens meer de eendjes voeren in Den Haag.

En natuurlijk is dat de schuld van de Islam. _O- _O- _O-

Ik snap het als mensen commentaar hebben op religie, maar dit gaat wel erg ver. Zelfs voor de PVV
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 14:03:09 #12
137949 Disana
pi_93903986
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:00 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Mohammed zei dat je voor alle dieren goed moet zijn en hij gaf het voorbeeld van een prostituee die een hondje melk gaf en naar het paradijs ging terwijl de buurvrouw die wel vijfmaal per dag bidde maar de hele buurt verrot had gescholden naar de hel zou gaan. Een variant van een PVV-er zeg maar die nu oproept in het parlement keihard te wet te handhaven maar niet zo lang geleden zelf de hele buurt terroriseerde en door brievenbussen piestte.
Oké, dat wist ik niet. Las toevallig gisteren in Flora en Fauna nog dat eters in Maleisië de restjes eten uit het restaurant altijd voor de dieren buiten zetten.

Maar wat een gierende onzin zeg. Wie voert de vogeltjes niet, kun je met gemak vragen. Dat is bepaald geen allochtone bezigheid, ik doe het zelf ook al jaar en dag.
pi_93904038
Tering ze zakken steeds dieper weg! :')
pi_93904045
Ik denk dat wolven hier ook een uitkomst kunnen bieden.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:05:15 #15
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_93904061
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:57 schreef Disana het volgende:
Ja, het is een zonde om goed eten op onreine plaatsen (vuilnisbakken bijvoorbeeld) achter te laten. Dan moet het eerst naar mensen, en anders naar dieren.

Op zich een goed principe natuurlijk, maar het kan best voor overlast zorgen als je dagelijks het overgebleven turkse brood op straat gooit.
pi_93904084
Aha, nu begrijp ik direct wat al die PVV-aanhangers bedoelen met zelfislamisering. Ken namelijk zat Nederlandse gezinnetjes die er met regelmaat op uit trekken om eendjes te voeren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_93904086
ALTIJD MAAR WEER DIE HARDLEERSE VEELAL ALLOCHTONE BROODVOERDERS!!
Dit, dus.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:06:50 #18
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_93904132
Ik kan gewoon niet geloven dat dit een serieus bericht is.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:07:32 #19
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_93904162
quote:
"Steeds weer moeten autochtone Hagenezen lijden onder de regels die de islam oplegt", zegt De Mos.
Ik vind het jammer dat ze de islam er weer bij moeten halen.
pi_93904178
PVV ;(
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:07:58 #21
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93904182
Richard haalt zijn oude vertrouwde niveau weer eens. Toch is hij zeker nog niet de achterlijkste uit die Pvv-fractie.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:08:29 #22
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_93904202
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef Staal het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat dit een serieus bericht is.
Ik heb weleens bij een voorlichtingsbijeenkomst gezeten van de ROTEB, waarbij er serieus hierover gediscussieerd werd. Je gelooft het misschien niet, maar het zorgt serieus voor overlast in sommige wijken ;)
pi_93904203
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Oké, dat wist ik niet. Las toevallig gisteren in Flora en Fauna nog dat eters in Maleisië de restjes eten uit het restaurant altijd voor de dieren buiten zetten.

Maar wat een gierende onzin zeg. Wie voert de vogeltjes niet, kun je met gemak vragen. Dat is bepaald geen allochtone bezigheid, ik doe het zelf ook al jaar en dag.
Ik heb het al jaren niet meer gedaan. Maar ik heb warme herinderingen aan toen ik klein was en met mijn moeder en broertje de eendjes ging voeren O+ .
Alleen vlogen die eenden altijd op het laatste moment weg als mijn broertje en ik op ze af renden :(
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_93904215
Dit is een stukje uit Koefnoen?

Toch?

TOCH?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 14:09:00 #25
137949 Disana
pi_93904224
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:05 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ja, het is een zonde om goed eten op onreine plaatsen (vuilnisbakken bijvoorbeeld) achter te laten. Dan moet het eerst naar mensen, en anders naar dieren.

Op zich een goed principe natuurlijk, maar het kan best voor overlast zorgen als je dagelijks het overgebleven turkse brood op straat gooit.
Ah, maar het is zot dat de PVV dit weer gebruikt om tegen allochtonen te ageren. Dit is gewoon lachwekkend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')