Ik was het, ik ben het, ik blijf het.quote:
Ik ben er weer!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:40 schreef Spirit82 het volgende:
nou en meteen een dood tpoic... lekker weer
het is net als met relatie-kansenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jij verklaart het topic wel heel snel dood zeg
Er zit dus een kern van waarheid in Hentai?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)s-ooit-stekelig.html
Was?
Dat zou incestueus zijn!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En jij bent nog steeds dat hitsige konijn voor me!
Het patroon... je hebt gelijk!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is net als met relatie-kansen.
Doorprikken, die foetusquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Was?
De hare dan, toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is net als met relatie-kansen.
Ik had 'm op mijn facebook gezet, reageert een dame dat ze liever glad heeft. Benieuwd of ze dan ervaring heeft met chimpansees, als vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Was?
I love it when you talk dirty to mequote:
Zieke geestquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I love it when you talk dirty to me.
You aint seen nothing yetquote:
De Veluwe-mentaliteit!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och meid, dat deert mij heel niet!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
Nou, ik ben er vandoor. Lekker salsadansen met mijn IT-collega's van middelbare leeftijd.
Klinkt als een geweldig feestje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
Nou, ik ben er vandoor. Lekker salsadansen met mijn IT-collega's van middelbare leeftijd.
Kan je beter zondag avond naar de Winkel gaanquote:
40+ salsa?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je beter zondag avond naar de Winkel gaan
Weekend!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
Pfff ik wil naar huis, wodka drinken en weekend vieren
20-35 salsaquote:
T flesje ligt koudquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
Pfff ik wil naar huis, wodka drinken en weekend vieren
Ja, thuis ookquote:
Dit is een vrij bekende, maar weet de naam ff niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, thuis ook
Zo'n fijne fles met onuitspreekbare naam
Ik kom overal aanquote:
Tegen de tijd dat jij ergens aan zit, blijf ik er echt wel van afquote:
Maar ik wil geen seks met jequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och meid, dat deert mij heel niet!
Bring it on babesquote:
Zeg dan niet dat je overal aan zitquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij ergens aan zit, blijf ik er echt wel van af
Daar kun jij heul niet bijquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je overal aan zit
zonder keukentrapquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je me ziet, dan wil je niet anders
Too slow Joe!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zonder keukentrap
Edit: spuitelf
En als ze niet door de knieën gaat?quote:
Dan alsnog, zou je moeten wetenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En als ze niet door de knieën gaat?
Hoe kan ik jou nou afwijzenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uiteraard! jij bent een droomvrouw
Want je hebt Peu ook onzedelijk betast?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan alsnog, zou je moeten weten
Dat zou jij wel willen weten he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Want je hebt Peu ook onzedelijk betast?
Nee, ik ben omquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geen idee, maar doe het maar vaak! ik geniet ervan!
Gezonde nieuwsgierigheid?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten he?
ik weet van niks.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan alsnog, zou je moeten weten
ik ontken allesquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Want je hebt Peu ook onzedelijk betast?
Jij maakt wel alles mee in de tijd dat jij er zit he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:23 schreef CherryLips het volgende:
O, mooi mooi mooi. Volgende maand gaan ze het halve appartement verbouwen.
Ze zijn nu de buitenboel van mijn appartement aan het doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Heb je fok uitgezet?quote:
nee, natuurlijk niet, wat moet ik anders doen op mijn werk?quote:
Ja die gozer is op een mooi moment weggegaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij maakt wel alles mee in de tijd dat jij er zit he?
Hmm werken? Laten zien dat je je geld waard bent?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:26 schreef HeatWave het volgende:
nee, natuurlijk niet, wat moet ik anders doen op mijn werk?.
Das voor mietjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hmm werken? Laten zien dat je je geld waard bent?
HEEY HUT!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, ik ben omIk wil je
Ik ga vanavond mn trouwjurk nog een keer aantrekken en dan fantaseer ik jou naast me als ik in de spiegel kijk
Handig!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Bij het halletje bij de voordeur gaan ze asbest uit de vloer halen, dus dan moet ik de hele tijd weg. Dan gaan ze asbest weghalen in de gangkasten, en de boiler moet dan weg. En ik moet dan ook weg. Verder gaan ze thermoskranen enzo plaatsen.quote:
Oh handig, waar moet je dan naar toe? En hoe lang duurt dat per keer?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij het halletje bij de voordeur gaan ze asbest uit de vloer halen, dus dan moet ik de hele tijd weg. Dan gaan ze asbest weghalen in de gangkasten, en de boiler moet dan weg. En ik moet dan ook weg. Verder gaan ze thermoskranen enzo plaatsen.
Nee.. ik wil je!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
HEEY HUT!
Dat zijn geen afwijzingen, komop, dat kan je beter!
Sja, als dat nodig zou zijn zou ik het wel doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hmm werken? Laten zien dat je je geld waard bent?
Beter alst gedaan is... maar het zuigt zwaar dat je dan weg moetquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij het halletje bij de voordeur gaan ze asbest uit de vloer halen, dus dan moet ik de hele tijd weg. Dan gaan ze asbest weghalen in de gangkasten, en de boiler moet dan weg. En ik moet dan ook weg. Verder gaan ze thermoskranen enzo plaatsen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nu ben je plots minder aantrekkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Wijs haar af, wijs haar af!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nu ben je plots minder aantrekkelijk
Ze hebben een tijdelijk onderkomen, maar ik ga gewoon naar m'n ouders. Duurt als het goed is per keer een dag, en tussendeur komen ze ook nog langs maar dan kan ik gewoon thuis zijn. Ze verplaatsen de voordeur naar de deur van de woonkamer, zodat die deur gewoon op slot kan. Alleen de keuken blijft dan open. Maar er zit hier een boiler waar die niet hoort te zitten dus dat wordt nog problematisch en dan zit ik zo een tijdje zonder water.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh handig, waar moet je dan naar toe? En hoe lang duurt dat per keer?
Leuk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben een tijdelijk onderkomen, maar ik ga gewoon naar m'n ouders. Duurt als het goed is per keer een dag, en tussendeur komen ze ook nog langs maar dan kan ik gewoon thuis zijn. Ze verplaatsen de voordeur naar de deur van de woonkamer, zodat die deur gewoon op slot kan. Alleen de keuken blijft dan open. Maar er zit hier een boiler waar die niet hoort te zitten dus dat wordt nog problematisch en dan zit ik zo een tijdje zonder water.
Het is eigenlijk ook gewoon een domme doos met een veel te groot ego natuurlijk. Maar dat weten we allemaal.. Het is dat ze boobies heeft, maar anders.. ieeuww...quote:
Vergeet dat krullende haar en die sproetjes nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook gewoon een domme doos met een veel te groot ego natuurlijk. Maar dat weten we allemaal.. Het is dat ze boobies heeft, maar anders.. ieeuww...
jij zou der doen als ze je de kans gafquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vergeet dat krullende haar en die sproetjes niet
J-K doet alles wat hem de kans geeft. Alleen doet doe niksquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij zou der doen als ze je de kans gaf
Liever geen boobies, maar lekker zacht vachtje hè?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het is eigenlijk ook gewoon een domme doos met een veel te groot ego natuurlijk. Maar dat weten we allemaal.. Het is dat ze boobies heeft, maar anders.. ieeuww...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vergeet dat krullende haar en die sproetjes niet
Zeg je nou dat ik kunst creeer met handjobs?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Wicked-Game het volgende:
Where the spirit does not work with the hand there is no art"
What happened tussen jullie? Een tijdje geleden nam je het nog voor hem opquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef PeuRac het volgende:
J-K doet alles wat hem de kans geeft. Alleen doet doe niks
Wel boobies, niks zo geiler als bouncing boobs bij een wippartijquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Liever geen boobies, maar lekker zacht vachtje hè?
Ik heb nog een apenpak overquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Liever geen boobies, maar lekker zacht vachtje hè?
Je moet die pielemuis ergens mee stijf krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik kunst creeer met handjobs?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |