abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 14:36:34 #76
5428 crew  miss_sly
pi_93905490
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef Sorbootje het volgende:
als je uren gaat shoppen vind ik dat je het niet meer zelf mag weten. Dat vind ik een gevalletje zéér ernstige verwaarlozing. Maar verder ben ik het wel met je eens Simmu, los van dat ik het zelf niet doe.
Dit!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93905552
quote:
als je uren gaat shoppen vind ik dat je het niet meer zelf mag weten. Dat vind ik een gevalletje zéér ernstige verwaarlozing. Maar verder ben ik het wel met je eens Simmu, los van dat ik het zelf niet doe.
Mijn schoonzus zei: maar ze slaapt áltijd minstens 3 uur en ik ben na uiterlijk 2,5 weer thuis. Ze kan haar bed niet uit, ik heb overal rookmelders, zet alle apparaten uit en de buren hebben de sleutel.
En als ik thuis blijf, de vloer dweil, uitglijdt en op mijn hoofd stuiter en KO ga heeft ze ook een probleem en dan heb ik geen briefje in mijn zak. En niemand vindt plavuizen dweilen met een slapend kind onverantwoord.

En voor de rest is het echt een fantastische mama. Dus ik vind daarover oordelen vrij lastig.
Ik zou het alleen nooit doen.
pi_93905628
quote:
oh, ja tuurlijk is dat gewoon verwaarlozing! het kindje in kwestie is nu 18 heeft al een eigen kindje :{ maar da's heel iets anders dan beslissen om ff snel nr 2 af te halen bij de psz die binnen zicht is, terwijl de andere moeders en de juf er van weten! het hangt ook erg van ravi zelf af. als die moe was en vroeg op bed lag, dan is hij tegen 11 uur wakker en dan neem ik hem gewoon mee. dan komt hij dus ook om 11 uur uit bed. ik heb een periode van 11 tot 5 voor half 12 om de beslissing mee of niet te maken. indien het ventje echt nog ligt te slapen wip ik ff snel heen en weer. zo doen we het dus niet altijd he ;) meestal is hij om 11 uur namelijk gewoon wakker! ;)

ik vind het wel fijn dat het hier een valide optie is. waar we woonden in den haag zou ik het ook nevernooitniet als ook maar een optie gezien hebben!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93905675
O en ik vind úren en 5 minuten ook inderdaad van een heel ander kaliber :)
pi_93905713
selene zou ik trouwens ook echt niet alleen laten hoor! goeie god nee! tis redelijk kindveilig boven, maar de haaibaai is euh, nogal, uhm, vindingrijk. laten we het daarop houden ;)
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:41:53 #81
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93905723
Als je heel rationeel gaat kijken, loop je thuis inderdaad ook risico's dat er wat gebeurt zonder dat er iemand iets van weet :Y.

Hier zien we wel hoe het gaat lopen. Ik doe alles erg gevoelsmatig, dus als het niet lekker voelt, gebeurt het gewoon niet.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:42:12 #82
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_93905737
Mjah, ik ben daar ook niet van. Wij wonen natuurlijk ook niet zo lang op dit adres, dus ik ken mijn buren niet goed genoeg om de babyfoon er achter te laten. Nu heb ik ook nooit 'eventjes' iets te doen eigenlijk, dus ik heb ook nog nooit die keuze wel of niet hoeven maken.. Maar ik kan me wel voorstellen dat Simmu dat wel doet, bijvoorbeeld. Misschien, later als ik groot ben en Stef zit op school en er ligt nog een baby te slapen ofzo.. :P

En och, die tuinfoto's O+ Van de vakantiefoto's krijg ik zin in Italië (maar in mijn eentje rijden zie ik niet zitten en met het vliegtuig kan de tent niet mee :')) en van de tuinfoto's krijg ik vooral zin in mooier weer, ik ben zó blij dat we nu ook een tuin hebben O+ Alhoewel die echt niet zo geweldig is als Oeke, we moeten 'm nog mooi maken.. Maar dat zal nog wel een jaartje duren :)
3!
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:43:14 #83
95408 Incantrix
pi_93905779
En risico's thuis zijn er ook, dat zeker ja. Hell, ik ben al 3 keer op een haar na grúwelijk van de trap gestort hier :') Maar dat vind ik toch een ander risico. Daar kun je niks aan doen, niet thuis zijn terwijl je kind iets overkomt wél.
3!
pi_93905795
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:40 schreef freecell het volgende:
O en ik vind úren en 5 minuten ook inderdaad van een heel ander kaliber :)
ik heb getimed eerst ;) kom je kent ons! we zijn niet zo van de lichtvaardige beslissingen :') alles moet eerst 300x bediscussieerd en uitgekauwd worden, daarna trek ik met een timer in mijn handen rochting psz terwijl de papa een keertje thuis is! en dan durf ik het wel om heen en weer te racen
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:51:12 #85
95408 Incantrix
pi_93906113
Mijn zoon wil niet slapen terwijl hij knettermoe is -O- Pfuh.
3!
pi_93906171
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:38 schreef freecell het volgende:

[..]

Mijn schoonzus zei: maar ze slaapt áltijd minstens 3 uur en ik ben na uiterlijk 2,5 weer thuis. Ze kan haar bed niet uit, ik heb overal rookmelders, zet alle apparaten uit en de buren hebben de sleutel.
En als ik thuis blijf, de vloer dweil, uitglijdt en op mijn hoofd stuiter en KO ga heeft ze ook een probleem en dan heb ik geen briefje in mijn zak. En niemand vindt plavuizen dweilen met een slapend kind onverantwoord.

En voor de rest is het echt een fantastische mama. Dus ik vind daarover oordelen vrij lastig.
Ik zou het alleen nooit doen.
Wat een flauwekulargument van je schoonzus. Je kind zou eens wél na een uurtje wakker worden, en helemaal overstuur raken. Wie zegt dat de buren dat horen? Wie zegt dat de buren altijd thuis zijn? Ik kan wel honderd dingen bedenken waarom ik het echt schandalig vind, terwijl ik uitglijden tijdens het dweilen een acceptabel risico vind. Maar goed, misschien denk ik wel heel zwart wit of reageer ik teveel vanuit het buikpijngevoel dat het bij mij oproept.
pi_93906194
Trix, hamertje?!
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 14:55:12 #88
5428 crew  miss_sly
pi_93906270
trix, wat vervelend is dat!
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:56:27 #89
95408 Incantrix
pi_93906314
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef Sorbootje het volgende:
Trix, hamertje?!
Heb je er één te leen? :')

Ik wil hem er gewoon niet uithalen, want hij is alleen maar aan het huilen om alles, maar dit is ook niks ;{
3!
pi_93906326
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:52 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Wat een flauwekulargument van je schoonzus. Je kind zou eens wél na een uurtje wakker worden, en helemaal overstuur raken. Wie zegt dat de buren dat horen? Wie zegt dat de buren altijd thuis zijn? Ik kan wel honderd dingen bedenken waarom ik het echt schandalig vind, terwijl ik uitglijden tijdens het dweilen een acceptabel risico vind. Maar goed, misschien denk ik wel heel zwart wit of reageer ik teveel vanuit het buikpijngevoel dat het bij mij oproept.
O nee hoor, ik ben het volledig met je eens :)
Als ze wél thuis zou zijn en kind zou na een uurtje wakker worden en gaan huilen zou dat overigens niet uitmaken op dat vlak. Slaaptijd, ze gaat vanzelf weer slapen en anders brult ze maar een uurtje ;)

En ja, ik krijg er ook enorme buikpijn van.

Gelukkig is de jongste daar inmiddels 10 en zijn alle kinderen ontzettend gelukkig en is het verder een heel stabiel gezin.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:57:51 #91
95408 Incantrix
pi_93906372
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef freecell het volgende:

[..]

O nee hoor, ik ben het volledig met je eens :)
Als ze wél thuis zou zijn en kind zou na een uurtje wakker worden en gaan huilen zou dat overigens niet uitmaken op dat vlak. Slaaptijd, ze gaat vanzelf weer slapen en anders brult ze maar een uurtje ;)

En ja, ik krijg er ook enorme buikpijn van
:o

...

Juistja :o
3!
pi_93906378
Bah Free. Ik zou haar geloof ik schoppen.
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 14:58:24 #93
5428 crew  miss_sly
pi_93906392
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Heb je er één te leen? :')

Ik wil hem er gewoon niet uithalen, want hij is alleen maar aan het huilen om alles, maar dit is ook niks ;{
Ik had er ook zo een vandaag, die gelukkig om 13 uur wel ging slapen en nu nog slaapt!
Ik heb de tv ingezet als redmiddel, hoefde ze niet te huilen enkon ze even rustig Dora kijken.
pi_93906431
Wéér de tv?! :o Miss, dat kind groeit op voor galg en rad, hoor!
pi_93906455
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:58 schreef Sorbootje het volgende:
Bah Free. Ik zou haar geloof ik schoppen.
Gelukkig had ik toen zelf nog geen kinderen. Anders had ik het wrs gedaan ;)
Nu houden we het op ' agree to disagree'
Ik heb gelukkig 5 schoonzussen en we hebben allemaal wel botsingsvlakken en ook allemaal wel overeenkomsten :)
  donderdag 10 maart 2011 @ 15:00:44 #96
95408 Incantrix
pi_93906469
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik had er ook zo een vandaag, die gelukkig om 13 uur wel ging slapen en nu nog slaapt!
Ik heb de tv ingezet als redmiddel, hoefde ze niet te huilen enkon ze even rustig Dora kijken.
Fijn he? :') Hij heeft vanochtend wel geslapen hoor, maar dat was echt maar een half uurtje ofzo, en net was ik hem aan het verschonen en toen lag hij alléén maar in zijn ogen te wrijven en te gapen gewoon..

Nouja, ik ga hem er maar uithalen, op deze manier gaat het ook nergens over. Misschien moet ik het over een half uurtje maar weer proberen..

Ow, nog een vraagje: laten jullie je kindjes al kluiven? Ik heb kippenvleugeltjes op het menu staan voor vanavond maar ik twijfel of ik dat ook voor Stef maak, of dat ik gewoon een paar vissticks in de oven gooi ofzo.
3!
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 15:00:46 #97
5428 crew  miss_sly
pi_93906473
Néé'dat was vanochtend! van 11-12 ofzo! Daarna niet meer :D

En straks gaan we kleien, als ze een beetje goed uitgerust is.
  donderdag 10 maart 2011 @ 15:01:25 #98
95408 Incantrix
pi_93906491
En de tv wil ik eigenlijk 'bewaren' voor als ik ga koken :')

[/tokkiemama]
3!
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 15:02:24 #99
5428 crew  miss_sly
pi_93906527
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Fijn he? :') Hij heeft vanochtend wel geslapen hoor, maar dat was echt maar een half uurtje ofzo, en net was ik hem aan het verschonen en toen lag hij alléén maar in zijn ogen te wrijven en te gapen gewoon..

Nouja, ik ga hem er maar uithalen, op deze manier gaat het ook nergens over. Misschien moet ik het over een half uurtje maar weer proberen..

Ow, nog een vraagje: laten jullie je kindjes al kluiven? Ik heb kippenvleugeltjes op het menu staan voor vanavond maar ik twijfel of ik dat ook voor Stef maak, of dat ik gewoon een paar vissticks in de oven gooi ofzo.
Kun je niet wat stukjes kip eraf halen? Kan hij toch mee-eten, maar nog niet kluiven.
Ik zou kluiven ook eerder laten doen met een karbonade ofzo, kippebotjes zijn zachte, toch? Splinteren eerder, dacht ik.
Nou hou ik zelf niet van kluiven, dus dat zullen we niet snel doen, maar goed...my 2 cents voor wat ze waard zijn :')
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 15:03:04 #100
5428 crew  miss_sly
pi_93906555
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:01 schreef Incantrix het volgende:
En de tv wil ik eigenlijk 'bewaren' voor als ik ga koken :')

[/tokkiemama]
Op een dag als vandaag doe ik dat gerust weer! :@
Misschien niet nodig als ze straks geslapen heeft.

En ik ga lekker straks naar de kapper en dan mag schaap eten maken, dus dat is dan zijn probleem :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')