Heel goed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
NBT, dit is gewoon een stille hint voor Ez
Dat stond eronder schatquote:
Ze komt foto van Ez tekortquote:
Ik heb je WhatsApp nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef bernieboy het volgende:
waar blijven die fotos nou dan van TT
Jouw HTC Desire.quote:
Dit ligt nog in mijn bolide, en die heeft een collega mee naar de supermarktquote:
Oe even je collega WhatsAppen danquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dit ligt nog in mijn bolide, en die heeft een collega mee naar de supermarkt
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef bernieboy het volgende:
geef je whatsapp dan, dan kan ik je toevoegen
Kameraden van me spreken over Tabben ipv whatsappen. Ik tab je, jij bent getabt etc...
stuur ze maar danquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil ook geile foto's over de whatsapp
goed bezigquote:
quote:
En zo hoort het!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Iedereen weer helemaal gek gemaakt, met strakke deadlines
dates? goed bezigquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef NBT het volgende:
[..]
En zo hoort het!![]()
Ik ben gek gemaakt, door herinnert te worden aan alle afspraken
Das dan weer jammerquote:
Ja dat willen we allemaal welquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil ook geile foto's over de whatsapp
trek in een beetje NBT?quote:
wat houdt je tegen dan?quote:
JA! Lekker beffen!quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef NBT het volgende:
Ik zou ook wel een buik foto van MD willen
Mensen sturen nietquote:
Fixed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef NBT het volgende:
Ik zou ook wel een buiktetten foto van MDNBT willen
wordt lastig... heb ik niet bij de hand...quote:
quote:
Je buik niet bij de hand?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wordt lastig... heb ik niet bij de hand...
nope... handen zijn in de buurt van het toetsenbord en buik niet...quote:
Weet ik.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nope... handen zijn in de buurt van het toetsenbord en buik niet...
ik heb mijn toetsenbord nog weleens op mijn buik liggen andersquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nope... handen zijn in de buurt van het toetsenbord en buik niet...
sorry...quote:
Dat doe ik hier op mn werk maar niet...quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb mijn toetsenbord nog weleens op mijn buik liggen anders
waarom niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry...
[..]
Dat doe ik hier op mn werk maar niet...
Dat ziet er een beetje vreemd uit...quote:
Nou enquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat ziet er een beetje vreemd uit...Moet ik eerst een stuk achterover leunen voordat ik m erop kan leggen...
voor jou misschienquote:
Ik ook!quote:
voor mij ook niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
voor jou misschienvoor mij niet hoor...
quote:
quote:
Heul niet het is nu jouw beurt weerquote:
Ez heeft een boner?quote:
hee ssssssst hoeft niet iedereen te weten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Het geschikte moment dus om die foto te maken die jij wil NBT
HOIquote:
auwquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)s-ooit-stekelig.html![]()
voor wat hoort watquote:
Sauna in?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:18 schreef Afketser het volgende:
Zo ik ben er weer en mijn WhatsApp staat aan dus laat maar komen!!!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:19 schreef marc1982 het volgende:
Hier maar eens mee lezen, eens kijken wie er tot de vaste kliek hoort hier.
dat bedoel ik, kan ik zelf ook nog een wending aan het topic geven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed dat je het post... en niet alleen lurkt
Succes... valt niet echt mee hoor, om hier een ander onderwerp naar voren te brengen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:26 schreef marc1982 het volgende:
[..]
dat bedoel ik, kan ik zelf ook nog een wending aan het topic geven.
of niet natuurlijk
Ik zeg niks. Is de foto er al?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef NBT het volgende:
[..]
hee ssssssst hoeft niet iedereen te weten!![]()
Waarom staat jouw msn niet aan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)s-ooit-stekelig.html![]()
Hij test ons geduld wel hequote:
Ik heb geen WAquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:27 schreef Afketser het volgende:
[..]
Goed ideeEn dan samen What's app'en??
Bijnaquote:
Gelukkigquote:
ja en na een jaar betaal je 72 centquote:
Gratis is wel wat overdreven. Je betaalt gewoon je internetkostenquote:
ohja en dat dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gratis is wel wat overdreven. Je betaalt gewoon je internetkosten
Ja, maar die betaal je toch al ookal installeer je het niet op je foon.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gratis is wel wat overdreven. Je betaalt gewoon je internetkosten
True maar dat maakt WA niet opeens gratisquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:04 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ja, maar die betaal je toch al ookal installeer je het niet op je foon.
Dus, zoals zoveel in het leven, is alles relatief... en zeer weinig echt gratis...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True maar dat maakt WA niet opeens gratis
Jawel, want WA is gratis. Dat jij gebruik wilt maken van het betaalde internet op je foon dat is wat andersquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True maar dat maakt WA niet opeens gratis
Hahaha precies... oh dus daarom vroeg mijn buurvrouw om het password van de wifi router...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:12 schreef Afketser het volgende:
[..]
Jawel, want WA is gratis. Dat jij gebruik wilt maken van het betaalde internet op je foon dat is wat andersJe kunt er namelijk ook voor kiezen om wifi te gebruiken vanaf het netwerk bij de buren
Gmail is ook gratis alleen volgens Huppelmuts niet want ze moet betalen voor haar internet..... beetje kromme gedachte huppetjequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus, zoals zoveel in het leven, is alles relatief... en zeer weinig echt gratis...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha precies... oh dus daarom vroeg mijn buurvrouw om het password van de wifi router...
Mijn vriend kon niet eens in de router komen en hij had weinig zin om de boel te gaan resetten zodat zij een password kon krijgen ... dikke doei dan koopt ze zelf voor 15/20 euro maar een router hoorquote:
Lolquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:12 schreef Afketser het volgende:
[..]
Jawel, want WA is gratis. Dat jij gebruik wilt maken van het betaalde internet op je foon dat is wat andersJe kunt er namelijk ook voor kiezen om wifi te gebruiken vanaf het netwerk bij de buren
Niks is gratis schatquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:14 schreef Afketser het volgende:
[..]
Gmail is ook gratis alleen volgens Huppelmuts niet want ze moet betalen voor haar internet..... beetje kromme gedachte huppetje
Nu je het zegt... ik weet ook niet eens meer het password van mijn router....quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend kon niet eens in de router komen en hij had weinig zin om de boel te gaan resetten zodat zij een password kon krijgen ... dikke doei dan koopt ze zelf voor 15/20 euro maar een router hoor
Jawel, kijk maar op www.gmail.com rechts onder. Daar staat " its free and easy ". En het klopt ook want in die 5 jaar dat ik gmail heb heb ik nooit 1 cent hoeven te betalen.quote:
Ik heb een @ezechielk.nl mail. Is ook gratis en vrij van reclamequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:26 schreef Afketser het volgende:
[..]
Jawel, kijk maar op www.gmail.com rechts onder. Daar staat " its free and easy ". En het klopt ook want in die 5 jaar dat ik gmail heb heb ik nooit 1 cent hoeven te betalen.
En je moet ook eens op www.yahoo.com gaan kijken. Daar kun je ook een gratis account krijgen. Het is echt gratis hoor. Kijk maar. Je moet alleen wel even door de reclames heen kijken maar gratis is het!! 0 euro ook wel gratis!!!
Geil!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een @ezechielk.nl mail. Is ook gratis en vrij van reclame
Oude zijn weg, die moeten toch vervangen wordenquote:
Moet jij zeggen met je vele gezichten... heel je fobo staat er vol meequote:
Valt mee hoor.quote:
Hm, misschien moet ik die ook maar eens registrerenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, misschien moet ik die ook maar eens registreren
goed plan...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Haha mjah ik wilde je volledige naam niet neerzetten dus heb er dat van gemaaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bummerquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haha mjah ik wilde je volledige naam niet neerzetten dus heb er dat van gemaakt
Reg dan ezechiel en dan ben ik benieuwd naar hoeveel bijbelspam je krijgt![]()
quote:Domeinnaam ezechiel.nl
Status actief
Houder Stichting InterKerk
is opzicht ook niet verassend... maar ezechielk zal wel vrij zijn denk ikquote:
Awwquote:
Miegastquote:
Ik mis het buikjequote:
Gaan we daar de vids en foto's van ons trio opzetten?quote:
Mogelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we daar de vids en foto's van ons trio opzetten?
Doe er wat aan danquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben het geilzijn nu wel zat trouwens
Alweer?quote:
Gewoon ff Ez aandouwen johquote:
Neequote:
Waarom nietquote:
* Huppelmuts veegt taksi van het schermquote:
Waarom wel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Waarom niet![]()
Ik had het wel geweten hoor..![]()
Je weet dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[me=Huppelmuts] veegt taksi van het scherm
[/me]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Je weet dat ik gelijk heb.Ik heb dat ook. Iedere vrouw wel denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
maakt niks uit, ik kijk ook wel eens scheefquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Je weet dat ik gelijk heb.mijn tieten zijn ook niet gelijk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Iedere vrouw wel denk ik
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn tieten zijn ook niet gelijk hoor
de enige borsten die gelijk zijn, zijn nepborstenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef NBT het volgende:
[..]
[..]
![]()
Yeey nu ben ik nog minder onzeker!
En dat ook niet altijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef tripack het volgende:
[..]
de enige borsten die gelijk zijn, zijn nepborsten
Dan is die foto in spiegelbeeldquote:
heb ik tetten gemist?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is die foto in spiegelbeeld
Ghehequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik twijfel nu
maar ik kan moeilijk 'ff' checken nu
Oh dan lieg ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is die foto in spiegelbeeld
Jaquote:
verdomme, moet een mens 1 dag serieus werkenquote:
Ik ben rechtshandig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij is dat ook afhankelijk van of je rechts of linkshandig bent
Vast nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij is dat ook afhankelijk van of je rechts of linkshandig bent
Ik snap hem ook niet maar het kan maar zo zijn hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast niet![]()
Ik zie de logica daar even niet van in
Al had je niet gewerkt had je hem nog niet gekregen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verdomme, moet een mens 1 dag serieus werken
Als je rechtshandig bent gebruik je die hand/arm meer. Die is dan ook iets gespierder dan links. Je arm staat ook wel in verbinding met je borstspieren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast niet![]()
Ik zie de logica daar even niet van in
Aww arme jijquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verdomme, moet een mens 1 dag serieus werken
Daar zit wel waarheid in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je rechtshandig bent gebruik je die hand/arm meer. Die is dan ook iets gespierder dan links. Je arm staat ook wel in verbinding met je borstspieren.
Een tiet is vet, melkklieren en spier
zou kunnen ja... maar in mijn geval denk ik dat nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je rechtshandig bent gebruik je die hand/arm meer. Die is dan ook iets gespierder dan links. Je arm staat ook wel in verbinding met je borstspieren.
Een tiet is vet, melkklieren en spier
Geen idee. Ik geef mijn heersenscheet gewoon een weg de wijde wereld inquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Al had je niet gewerkt had je hem nog niet gekregen!
Spannend he!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik geef mijn heersenscheet gewoon een weg de wijde wereld in
Ik zit nu echt te bedenken of ik linkshandige vriendinnen heb.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou kunnen ja... maar in mijn geval denk ik dat niet
hahahahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu echt te bedenken of ik linkshandige vriendinnen heb.
Dan ga ik die smsen of links of rechts groter is
handje vol?quote:
Vanaf nu een feit dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik geef mijn heersenscheet gewoon een weg de wijde wereld in
Whahaha ik ga serieus vanavond even kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu echt te bedenken of ik linkshandige vriendinnen heb.
Dan ga ik die smsen of links of rechts groter is
Groter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha ik ga serieus vanavond even kijken
Maar als je rechts bent, zou die dus kleiner of groter moeten zijn?
Groterquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Groterquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou uhm zo'n snotslijmding op de bank gewoonquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou uhm zo'n snotslijmding op de bank gewoon
Nog steeds zo verkouden dan ja?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou uhm zo'n snotslijmding op de bank gewoon
Ja dat krijg je als je geen geld hebt om gezond te doenquote:
hahaha, toch stiekem benieuwdquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
He gatver huppel gedraagd je eens
ik ga even naar de wc om te kijken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
Dat zuigt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je geen geld hebt om gezond te doen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
ik zou echt niet weten of vrienden van mn links of rechtshandig zijn...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog wel een foto van mn snot, die had ik van de week naar Ez gewhatsappt. Wil je hem ook?
LOLLLL Kijk jij eens. Ik heb een linkshandige vriendin gevonden, even smsen
Gadverdammequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog wel een foto van mn snot, die had ik van de week naar Ez gewhatsappt. Wil je hem ook?
LOLLLL Kijk jij eens. Ik heb een linkshandige vriendin gevonden, even smsen
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zou echt niet weten of vrienden van mn links of rechtshandig zijn...
Ik welquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zou echt niet weten of vrienden van mn links of rechtshandig zijn...
Wil je hem ook hebben?quote:
wtf, nou nee dankjewel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je hem ook hebben?
Ik heb ook nog wel monopoly zn drol in de aanbieding
Jammer hoorquote:
Dan moeten we de tt laten aanpassen... Geile smerigequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je hem ook hebben?
Ik heb ook nog wel monopoly zn drol in de aanbieding
Daar gaat mn theoriequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe normaal die post ik niet hier hoor
links is groter en ik ben rechtshandig...
Ik krijg meer geile dan smerige WA's hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moeten we de tt laten aanpassen... Geile smerige
Idem.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg meer geile dan smerige WA's hoor
wat doe je allemaal met links dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe normaal die post ik niet hier hoor
links is groter en ik ben rechtshandig...
ik slaap altijd op mijn linkerkantquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat doe je allemaal met links dan?
Geen idee... ik ben rechts en ben recht door zee...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Antwoord van linkshandige vriendin: Nee bij mij is rechts groter. Andere discussie als een jongen linkshandig is draagt ie zn lul dan rechts?
Ah, nieuwe theorie...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik slaap altijd op mijn linkerkant
En vice versa? In dat geval neequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Antwoord van linkshandige vriendin: Nee bij mij is rechts groter. Andere discussie als een jongen linkshandig is draagt ie zn lul dan rechts?
Ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik slaap altijd op mijn linkerkant
Rechts en rechts?quote:
Jammerquote:
Correct.quote:
Echt he, geen enkele theory werktquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol die discussie wordt aan alle kanten ontkracht
Dat is wel leuk dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb aan mijn vriend gevraagd of hij rechts of linksdragend is
hij is aan het werk en ze hebben open-middag dus met een beetje geluk kijkt er iemand mee op zijn scherm
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:47 schreef Koen66 het volgende:
zowww dit was een lange afwezigheid....
maar ik ga nu gelijk rijden richting huis
Laterrrrrrr![]()
Inderdaad...quote:
Graag gedaan, ben stiekem ambassadeur van Nintendoquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:52 schreef gianni61 het volgende:
MaleDuck, ik wil bij deze even melden dat het jouw schuld is dat ik nu weer een NES met zapper en duckhunt ga kopen
nooit geweten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Graag gedaan, ben stiekem ambassadeur van Nintendo
daarom was het ook stiekemquote:
ik ook niet, maar bij dezequote:
echt grappig nummerquote:
Jep...quote:
Wat is het trolololo muziekje?quote:
quote:
kip kerriequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef gianni61 het volgende:
wat zal ik zometeen gaan koken? heb kipfilet uit de diepvries gehaald..
ik krijg honger van jou.quote:
Of Kip Madras, ook erg goed.quote:
sorry...quote:
Ik ben meer van de bananen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry...ik heb nog een appel over... wil je die?
Die heb ik niet bij me... misschien dat ik er morgen 1 voor je meeneemquote:
Jij geil wijfquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die heb ik niet bij me... misschien dat ik er morgen 1 voor je meeneem
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Wat een moeilijke domeinnaamquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem is het ook gewoon zijn naam en achternaamquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef Afketser het volgende:
[..]
Wat een moeilijke domeinnaamDat zou ik nooit kunnen onthouden ...
Wat heb jij dan een moeilijke naamquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem is het ook gewoon zijn naam en achternaam
Goed man, laat je collega's het niet merkenquote:
Ow... wat dan?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:18 schreef Afketser het volgende:
Zoveel dat ik soms vergeet hier te posten
ja, dat is even schrikken, als de waarheid boven komtquote:
Ja daar moet ik even van bijkomen. Ik neem even een Espresso.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat is even schrikken, als de waarheid boven komt
Sterktequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:22 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ja daar moet ik even van bijkomen. Ik neem even een Espresso.
Mjaaa, wie heeft er wel sappige roddels...................?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Mjaaa, wie heeft er wel sappige roddels...................?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:26 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat MaleDuck vreemd gaat
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:26 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat MaleDuck vreemd gaat
schijnbaar!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vertel, vertel... is dat zo'n stiekemmert?
ik neuk alles wat los en vast zitquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Mjaaa, wie heeft er wel sappige roddels...................?
Ik kan er nog niet teveel over vertellen want anders snij ik mezelf ook nog in de vingers en dan ben ik mijn minnares ook nog kwijt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vertel, vertel... is dat zo'n stiekemmert?
Heej, dan blijft er niks meer over wat je niet neukt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik neuk alles wat los en vast zit
Spannend!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:32 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ik kan er nog niet teveel over vertellen want anders snij ik mezelf ook nog in de vingers en dan ben ik mijn minnares ook nog kwijt.
wtf is dat nou voor een vraag!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef Afketser het volgende:
Zeg MaleDuck, wat ga je doen als je vriendin zwanger is maar niet van jou?
Of hij is al weg?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef Afketser het volgende:
[..]
Maar ik denk dat MaleDuck nu even stiemen de buik van zijn vriendin aan het checken is
Heus niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef Afketser het volgende:
[..]
Met zijn vriendin naar het ziekenhuis voor de echo!
Over jou. Ik ken je niet. Wie ben je?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:52 schreef Afketser het volgende:
[..]
En nu dan? Waar moeten we het dan over hebben?
Ken je me niet? Ik ben hier al sinds 2001! Wat heb je gedaan???? Had je alleen maar oog voor andere?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Over jou. Ik ken je niet. Wie ben je?
Schijnbaar ben je me nooit opgevallen. Stel je eens voor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ken je me niet? Ik ben hier al sinds 2001! Wat heb je gedaan???? Had je alleen maar oog voor andere?
Hooppaaaaaa!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb net iemand 2 uur lang verrot geslagen.
En hij is nog gehandicapt ookquote:
Hier dus Afketser uit Amsterdam. 31 jaar en kan niet meer zonder fok als ik niks te doen hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Schijnbaar ben je me nooit opgevallen. Stel je eens voor.
2 uur lang? En volop met de boksbeugel of met de vlakke hand?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb net iemand 2 uur lang verrot geslagen.
en wil met mij de sauna in!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef Afketser het volgende:
[..]
Hier dus Afketser uit Amsterdam. 31 jaar en kan niet meer zonder fok als ik niks te doen heb![]()
2 uur lang. Met zwepen enzulks.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef Afketser het volgende:
[..]
2 uur lang? En volop met de boksbeugel of met de vlakke hand?
Dan issie rood nu.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
2 uur lang. Met zwepen enzulks.
Naekt!quote:
Ja. Hij werd al een beetje blauwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |