Heel goed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
NBT, dit is gewoon een stille hint voor Ez
Dat stond eronder schatquote:
Ze komt foto van Ez tekortquote:
Ik heb je WhatsApp nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef bernieboy het volgende:
waar blijven die fotos nou dan van TT
Jouw HTC Desire.quote:
Dit ligt nog in mijn bolide, en die heeft een collega mee naar de supermarktquote:
Oe even je collega WhatsAppen danquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dit ligt nog in mijn bolide, en die heeft een collega mee naar de supermarkt
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef bernieboy het volgende:
geef je whatsapp dan, dan kan ik je toevoegen
Kameraden van me spreken over Tabben ipv whatsappen. Ik tab je, jij bent getabt etc...
stuur ze maar danquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil ook geile foto's over de whatsapp
goed bezigquote:
quote:
En zo hoort het!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Iedereen weer helemaal gek gemaakt, met strakke deadlines
dates? goed bezigquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef NBT het volgende:
[..]
En zo hoort het!![]()
Ik ben gek gemaakt, door herinnert te worden aan alle afspraken
Das dan weer jammerquote:
Ja dat willen we allemaal welquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil ook geile foto's over de whatsapp
trek in een beetje NBT?quote:
wat houdt je tegen dan?quote:
JA! Lekker beffen!quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef NBT het volgende:
Ik zou ook wel een buik foto van MD willen
Mensen sturen nietquote:
Fixed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef NBT het volgende:
Ik zou ook wel een buiktetten foto van MDNBT willen
wordt lastig... heb ik niet bij de hand...quote:
quote:
Je buik niet bij de hand?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wordt lastig... heb ik niet bij de hand...
nope... handen zijn in de buurt van het toetsenbord en buik niet...quote:
Weet ik.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nope... handen zijn in de buurt van het toetsenbord en buik niet...
ik heb mijn toetsenbord nog weleens op mijn buik liggen andersquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nope... handen zijn in de buurt van het toetsenbord en buik niet...
sorry...quote:
Dat doe ik hier op mn werk maar niet...quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb mijn toetsenbord nog weleens op mijn buik liggen anders
waarom niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry...
[..]
Dat doe ik hier op mn werk maar niet...
Dat ziet er een beetje vreemd uit...quote:
Nou enquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat ziet er een beetje vreemd uit...Moet ik eerst een stuk achterover leunen voordat ik m erop kan leggen...
voor jou misschienquote:
Ik ook!quote:
voor mij ook niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
voor jou misschienvoor mij niet hoor...
quote:
quote:
Heul niet het is nu jouw beurt weerquote:
Ez heeft een boner?quote:
hee ssssssst hoeft niet iedereen te weten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Het geschikte moment dus om die foto te maken die jij wil NBT
HOIquote:
auwquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)s-ooit-stekelig.html![]()
voor wat hoort watquote:
Sauna in?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:18 schreef Afketser het volgende:
Zo ik ben er weer en mijn WhatsApp staat aan dus laat maar komen!!!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:19 schreef marc1982 het volgende:
Hier maar eens mee lezen, eens kijken wie er tot de vaste kliek hoort hier.
dat bedoel ik, kan ik zelf ook nog een wending aan het topic geven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed dat je het post... en niet alleen lurkt
Succes... valt niet echt mee hoor, om hier een ander onderwerp naar voren te brengen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:26 schreef marc1982 het volgende:
[..]
dat bedoel ik, kan ik zelf ook nog een wending aan het topic geven.
of niet natuurlijk
Ik zeg niks. Is de foto er al?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef NBT het volgende:
[..]
hee ssssssst hoeft niet iedereen te weten!![]()
Waarom staat jouw msn niet aan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)s-ooit-stekelig.html![]()
Hij test ons geduld wel hequote:
Ik heb geen WAquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:27 schreef Afketser het volgende:
[..]
Goed ideeEn dan samen What's app'en??
Bijnaquote:
Gelukkigquote:
ja en na een jaar betaal je 72 centquote:
Gratis is wel wat overdreven. Je betaalt gewoon je internetkostenquote:
ohja en dat dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gratis is wel wat overdreven. Je betaalt gewoon je internetkosten
Ja, maar die betaal je toch al ookal installeer je het niet op je foon.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gratis is wel wat overdreven. Je betaalt gewoon je internetkosten
True maar dat maakt WA niet opeens gratisquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:04 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ja, maar die betaal je toch al ookal installeer je het niet op je foon.
Dus, zoals zoveel in het leven, is alles relatief... en zeer weinig echt gratis...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True maar dat maakt WA niet opeens gratis
Jawel, want WA is gratis. Dat jij gebruik wilt maken van het betaalde internet op je foon dat is wat andersquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True maar dat maakt WA niet opeens gratis
Hahaha precies... oh dus daarom vroeg mijn buurvrouw om het password van de wifi router...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:12 schreef Afketser het volgende:
[..]
Jawel, want WA is gratis. Dat jij gebruik wilt maken van het betaalde internet op je foon dat is wat andersJe kunt er namelijk ook voor kiezen om wifi te gebruiken vanaf het netwerk bij de buren
Gmail is ook gratis alleen volgens Huppelmuts niet want ze moet betalen voor haar internet..... beetje kromme gedachte huppetjequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus, zoals zoveel in het leven, is alles relatief... en zeer weinig echt gratis...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha precies... oh dus daarom vroeg mijn buurvrouw om het password van de wifi router...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |