Kan best een goed verhaal zijn, maar zelfs dan ontkom je niet aan het hoelang-sta-je-nu-weer-stil-voordat-je-weer-loskancriteria. En als ik op een feest sta hoef ik dus geen verhaal te horen wat zoals hier langer duurt dan een minuut (exclusief opbouw naar de climax...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:48 schreef Koepert het volgende:
Ik mag t plaatje wel... en ook de vocals wel.. Toffe stem, goed verhaal en niet zo'n "Uhu Yeah uhu yeah uhu vocal", wat vaak t alternatief is voor filmvocals zo lijkt t.. Die Coone Jump-achtige feel .. ja. zomer.
Hier heb je wel een goed punt idd.. K wacht de uiteindelijke versie nog ff af..het moet ook absoluut niet ten koste van gaan.. maar dan nog heb je feest-platen en luister-platen, ook in de hardstyle.. t hoeft niet allemaal volledig volgas los te gaan te zijn.. mits ze het idd niet in n liveset gooien waardoor je een 'etens-set' krijgen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Kan best een goed verhaal zijn, maar zelfs dan ontkom je niet aan het hoelang-sta-je-nu-weer-stil-voordat-je-weer-loskancriteria. En als ik op een feest sta hoef ik dus geen verhaal te horen wat zoals hier langer duurt dan een minuut (exclusief opbouw naar de climax...) Climax zelf zit helemaal niet zo slecht in elkaar maar er zijn echt maar enkele epische platen zoals lockdown, Angel of Gold die met zown lange break kunnen wegkomen. Als ie alleen het lyricstuk vanaf 2:12 tot de climax zou gebruiken dan zou het naar mijn idee al een stuk beter zijn
Over 3 weken al.. oei. Snel kaartje halen als geld weer binnen is!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef Sethje het volgende:
Nu de focus op Rebirth, het is gewoon over 3 weken al....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Welkom Pieter en Willem in deze fantastische reeks!![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:40 schreef ElDani het volgende:
Volgens Partyflock vanavond om 21.00 de lineup van Defqon.1
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:40 schreef ElDani het volgende:
Volgens Partyflock vanavond om 21.00 de lineup van Defqon.1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
die namen oh my godquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:19 schreef -Menn0- het volgende:
Hij staat er al
http://events.q-dance.nl/2011-06_25-juni_defqon1/
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:31 schreef de_huig het volgende:
psstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Nu ff IRC binnenhalen. Vind het geen verkeerd plan. Ook maar in de OP zetten als het een succes is?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:41 schreef StM het volgende:
[..]
Ik zit nu op irc://irc.fok.nl/#hardstyle dus ik zou zeggen, join als er intresse is
Wie de channelowner moet worden vechten we wel uit als er ook daadwerkelijk mensen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |