Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef haakon het volgende:
We verwachten natuurlijk wel vrijkaarten voor een aantal feestjes in ruil voor gastvrijheid op het forum.
Ja M.I, vertel opquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:41 schreef NLS04 het volgende:
M.I is het al bekend van het festival of heb ik erover heen gelezen?
x2quote:
Niet eens zo`n heel gek idee.. Het gaat de laatste tijd wel érg hard zonder dat het écht veel over onze gezamelijke passie gaat..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:24 schreef Sc0tTy het volgende:
Jongens kunnen we niet gewoon een IRC kanaal starten, dit gaat echt _TE_ hard!
TT:![]()
Dit staat op z'n facebook pagina:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niet eens zo`n heel gek idee.. Het gaat de laatste tijd wel érg hard zonder dat het écht veel over onze gezamelijke passie gaat..
Maar ach, het gaat niet zo snel als het Secret Story topic hoor
Nieuwe Coone episode nog steeds niet op youtube
Shit, net een paar seconde te laatquote:
Synth is typisch Coone, net als eigenlijk de gesproken vocals, ik weet niet, maar die hebben ook altijd zo'n feel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Shit, net een paar seconde te laat
Deze solo track van the challenge vind ik dan wél goed te pruimen!
En toch kloppen de lyrics uit deze track. Het verteld iets, gevoel.. Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:32 schreef T-Force het volgende:
Vrolijk nummertjeStem van Mr. Eyez is gewoon vet, maar die lyrics zijn zum kotsen
Ik zit nu op irc://irc.fok.nl/#hardstyle dus ik zou zeggen, join als er intresse isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niet eens zo`n heel gek idee.. Het gaat de laatste tijd wel érg hard zonder dat het écht veel over onze gezamelijke passie gaat..
Maar ach, het gaat niet zo snel als het Secret Story topic hoor
Nieuwe Coone episode nog steeds niet op youtube
Dus wij gaan vanaf nu ongeveer iedere line-up afspeuren die er is. Heeft het met The Magic Show te maken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Gaat zeer waarschijnlijk door jah
Gefeliciteerd! We zien het wel verschijnenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Gaat zeer waarschijnlijk door jah
Je kan zeggen wat je wilt, maar hij maakt in 1 dag eigenlijk best een leuke trackquote:
Ik mag t plaatje wel... en ook de vocals wel.. Toffe stem, goed verhaal en niet zo'n "Uhu Yeah uhu yeah uhu vocal", wat vaak t alternatief is voor filmvocals zo lijkt t.. Die Coone Jump-achtige feel .. ja. zomer.quote:
Yesss eindelijk mijn favoriete DJ ook in mijn favoriete topicquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef DjThera het volgende:
Hahahah geniaalIk ben t dus wel gewoon echt hoor
Komt eigenlijk ook door Rippahhh omdat ie ook altijd wel laat weten dat ie van FOK is en ik zag n mailtje voorbij komen in mn inbox
En ja ik ben altijd graag actief op fora aangezien daar ook precies de mensen zitten die hetzelfde delen als wat ik ook heb, de passie en liefde voor deze muziek(en natuurlijk vind ik t altijd leuk om gewoon te ouwehoeren
)
Al zin in HeartBeat Krullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |