Heb denk niet genoeg tijd, naast een album en eindexamen jaar..quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef Levitas het volgende:
BaronPilsener, word jij de maker van FUSION100?
http://www.trackitdown.net/competition/fusion100
Dat is echt verneukt kerel.. hopelijk vind je snel iets nieuws.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Kijk er binnenkort ff naar. Nu uitkering regelen en baan zoeken omdat ik mijn contract niet verlengd wordt omdat ik te oud ben... Ben 24
Je maakt een album?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:35 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Heb denk niet genoeg tijd, naast een album en eindexamen jaar..
Werkte nog gewoon bij de Appie. Was afgelopen zomer afgestudeerd, maar doordat ik me wil focussen op het produceren heb ik ervoor gekozen om nog gewoon 24 uur per week dit als bijbaan te doen. Zo na me studie, vond ik het ik perfecte moment om dit te doen. Wil gewoon proberen er iets mee te bereiken. Zeg niet dat het lukt, maar wil het in ieder geval geprobeerd hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]waar werk je (nu nog) dan? en wanneer loopt je contract af?
ah oke, ik heb ook bij de Appie gewerktquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:08 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Werkte nog gewoon bij de Appie. Was afgelopen zomer afgestudeerd, maar doordat ik me wil focussen op het produceren heb ik ervoor gekozen om nog gewoon 24 uur per week dit als bijbaan te doen. Zo na me studie, vond ik het ik perfecte moment om dit te doen. Wil gewoon proberen er iets mee te bereiken. Zeg niet dat het lukt, maar wil het in ieder geval geprobeerd hebbenMocht het over een tijdje nog niks zijn, kan ik altijd nog tot me 67e 40 uur per week werken
![]()
22 maart loopt m'n contract af...
Ach het zal vast een beter baantje worden als bij de Appiequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:08 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Werkte nog gewoon bij de Appie. Was afgelopen zomer afgestudeerd, maar doordat ik me wil focussen op het produceren heb ik ervoor gekozen om nog gewoon 24 uur per week dit als bijbaan te doen. Zo na me studie, vond ik het ik perfecte moment om dit te doen. Wil gewoon proberen er iets mee te bereiken. Zeg niet dat het lukt, maar wil het in ieder geval geprobeerd hebbenMocht het over een tijdje nog niks zijn, kan ik altijd nog tot me 67e 40 uur per week werken
![]()
22 maart loopt m'n contract af...
Yup... gewoon weer een baantje voor ongeveer 24 uur per week. Wil nu eigenlijk als het mogelijk is ook wel iets meer in de richting in waar ik ben afgestuurd (Media & Entertainment Management)quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ah oke, ik heb ook bij de Appie gewerktdaar in augustus 2007 (op m'n 21e) gestopt omdat ik fulltime ging werken
wel een goed plan om dat zo te combineren, helaas is het dus 22 maart einde oefening; AH houdt inderdaad niet echt van 'oudere' werknemers in de winkel (kassa en deli is een ander verhaal)
nu op zoek naar een andere baan van rond de 24 uur?
Thnx chef!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ach het zal vast een beter baantje worden als bij de Appie
Succes...
ja, succes met zoekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:18 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Yup... gewoon weer een baantje voor ongeveer 24 uur per week. Wil nu eigenlijk als het mogelijk is ook wel iets meer in de richting in waar ik ben afgestuurd (Media & Entertainment Management)
* ReMcOrE duimt voor M.I.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Kunnen jullie overigens ff met zijn allen mee helpen duimen vandaag.Vandaag ws. beslissing of ik op een behoorlijk groot festival sta
* robuust89 duimt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Kunnen jullie overigens ff met zijn allen mee helpen duimen vandaag.Vandaag ws. beslissing of ik op een behoorlijk groot festival sta
x2quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE duimt voor M.I.(en wil graag weten welk festival
)
Ik duim mee. Ben heel beniewd welk behoorlijk groot festival het is dan. Tipje van de sluier?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als het Defqon zou zijn dan had MI wel heel groot festival erneer gezet ipv behoorlijk grootquote:
Maar misschien is 'behoorlijk' wel ironisch bedoelt. Heerlijk, weer die ironiequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:21 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Als het Defqon zou zijn dan had MI wel heel groot festival erneer gezet ipv behoorlijk groot
Volgens mij moet je voor een Q-Dance festival al echt zelf producties hebben gemaakt en gereleased...quote:
Valt wel mee volgens mij, als ik de line-up van de purple van vorig jaar er bij pak staan er toch een paar erg onbekende (voor mij) namen tussen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Volgens mij moet je voor een Q-Dance festival al echt zelf producties hebben gemaakt en gereleased...
Er zijn nog wel meer behoorlijke grote festivals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |