Ik snap de melodie nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:50 schreef Baronpilsener het volgende:
Wat een bout anthem? Niet echt hardstyle meer...
Nee dit vind ik niks. Net als dat anthem van ze.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Noisecontrollers
Cause of the delay at Digital Age (wich is almost ready!) here is a free track. It's one of our most experimental... http://fb.me/RyxA5L0z
Wie? Ik ben echt door het dolle heen door die line-upquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:06 schreef Koepert het volgende:
die noisecontrollers-track is wel lekker vind k eigenlijk... beetje experimenteel idd.. misschien daardoor niet echt hardstyle... maar ik vind m wel ok.. maar hey.. k ben ook blij dat Henzel & Disco Nova op DefQon staan..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:07 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wie? Ik ben echt door het dolle heen door die line-up![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:31 schreef de_huig het volgende:
psstJij krijgt bier van mij op Defqon!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
,,/
GMTAquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Op dit moment eigenlijk nog geen enkel écht interessant plaatje langs horen komen op dat Coone album. Alleen de collab met Deepack klonk redelijk, de rest ronduit slecht...
het gaat om 5000 kaarten, dus is niet gek.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:25 schreef -Menn0- het volgende:
Blijft lang bestaan die link.... Nog niet echt heel bekend ofzo?
En ik zie op partyflock nog geen nieuwsbericht dus kan ook schelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:25 schreef -Menn0- het volgende:
Blijft lang bestaan die link.... Nog niet echt heel bekend ofzo?
hier nog 1, ik kan zelfs niet eens erheen haha..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:34 schreef Koepert het volgende:
Ben ik de enige die zo stuiterig van die line-up van defqon is? k kon wel n klein kind zijn..
Heerlijk om de festivalkriebels weer te hebben
Nee ik ook, loop met een grijns op mijn gezicht het hele huis door te stuiteren. Net gedoucht onder Mind.Illusion setje, ook flink stampen, bijna op mijn gezicht gegaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:34 schreef Koepert het volgende:
Ben ik de enige die zo stuiterig van die line-up van defqon is? k kon wel n klein kind zijn..
Heerlijk om de festivalkriebels weer te hebben
Vind ik dus ook.. k ga ook niet puur voor hardstyle.. maar tof dat je meegaat.. echt super vorig jaar bij Q-Base. Keer in simplon (groningen) was top.. zulke toffe muziek..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:36 schreef T-Force het volgende:
DefQon.1 is gewoon een heerlijk divers festival en gezien ik ook een diverse muzieksmaak heb helemaal geweldigEn Koepert, ik ga wel met je mee naar Henzel & Disco Nova, lekker gek doen daar!
Ik vond de site juist heel overduidelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:40 schreef Krulliewullie het volgende:
Even als eerste: Wat een KUT site weer van DefQon! Ik wil gewoon alleen maar die fakking line-up zien, niet eerst heel die shitload aan filmpjes en special effects, kijk ik later wel een keer (of niet als ik het simpelweg vergeet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |