Welke was het?quote:
Iets met knetter en koeien.quote:
Oh diequote:
Dat is zo relaxedquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:58 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil een keer een uurtje muziek draaien van Adam K & Soha, deze bazen hebben een aantal eigen nummers maar nog betere remixes van bestaande nummers. Heerlijke rustgevende muziek!
Morgequote:
quote:
De link om een verzoek in te dienen wordt genoemd in de jingles die voorbij komen.quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Voor Ez
Die link werkt nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is echt 10 sec geleden omgeroepen
Heul welquote:
Er is nog zo'n tof nummer maar die titel is niet te doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
Sponsored by destiny vind ik zelf trouwens wel een vetter nummer dan deze, niet dat ik deze niet vet vind. Maar alleen al dat intro van Sponsored by destiny
Werkt in elke browser hoor. Maar als je firefox hebt gewoon weggooien, kutbrowser.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Ja kom net achter dat het alleen werkt via Explorer...
stimmt. Live trouwens ook erg vet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
Sponsored by destiny vind ik zelf trouwens wel een vetter nummer dan deze, niet dat ik deze niet vet vind. Maar alleen al dat intro van Sponsored by destiny
Wa...mijn nummers staan niet in de request lijst..wat nu?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Werkt in elke browser hoor. Maar als je firefox hebt gewoon weggooien, kutbrowser.
Een andere zoeken, welke wilde je aanvragen dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Wa...mijn nummers staan niet in de request lijst..wat nu?
Luister je? Dit is de goede URL.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Wa...mijn nummers staan niet in de request lijst..wat nu?
Het zijn een paar deense nummers, erg goed muziek!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een andere zoeken, welke wilde je aanvragen dan?
En dan staat Rick wel op 1 he. Die was opeens weg maar stond echt met stip op 1 !quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:22 schreef djkoelkast het volgende:
Ik doe om 12:00u de top 10 meest aangevraagde met teksten van Hein tussendoor(heeft ie ooit opgenomen voor radio clown & acrobaat)
Nee gaat automatisch, ik doe er niets aan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan staat Rick wel op 1 he. Die was opeens weg maar stond echt met stip op 1 !
Maar je hebt rick verwijderd uit de lijstquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee gaat automatisch, ik doe er niets aan.
Lijst gaat gewoon weer leeg daarna, dan is het wel helemaal goed.
Vertel? Waarom? Wedden dat ik zieliger benquote:
Aanstelsterquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel? Waarom? Wedden dat ik zieliger ben
Jij gunt me ook niks ookquote:
je kunt hem wel aanvragen hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je hebt rick verwijderd uit de lijst![]()
Ik kan hem niet meer aanvragen
Boh ik dacht dat ie weg wasquote:
Trutquote:
Maar het hoeft nietquote:
Hij is er welgeteld een halve dag uit geweest, ik had de verkeerde verwijderd en toen ik dat zag heb ik hem teruggezet, hij komt echter onder een andere "id" dus hij telt niet meer mee in de top 10, maar vanmiddag reset ik de top 10.quote:
Wie is het?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Metallica
Bericht:
Tussen 12:00 - 00:00 uur graag alleen mainstream muziek aanvragen! (Top 40 e.d.)
Wtf is dat nou weer voor onzin
quote:
Ik heb mijn dagelijkse dosis rickroll gewoon nodigquote:
Ik niet want we weten immers dat ik dit soort herrie nooit zou aanvragen.quote:
Nouhouquote:
Lekker wijfquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh ik dacht dat ie weg was
[..]
Trut
Ja.quote:
Ik heb er al één gehoord vandaag, welliswaar die Japanse versie ofzo maar dan nog. Ik vind het ook wel een leuk liedje maar ik noem hem gewoon Never gonna give you up omdat ik de Rickroll 2 jaar geleden al niet grappig vond. Wel goede reclame voor Rickquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mijn dagelijkse dosis rickroll gewoon nodig
Ja maar rickroll is korter dan never gonna give you upquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb er al één gehoord vandaag, welliswaar die Japanse versie ofzo maar dan nog. Ik vind het ook wel een leuk liedje maar ik noem hem gewoon Never gonna give you up omdat ik de Rickroll 2 jaar geleden al niet grappig vond. Wel goede reclame voor Rick
alleen zo jammer dat hij er zelf nooit een cent aan heeft verdiendquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb er al één gehoord vandaag, welliswaar die Japanse versie ofzo maar dan nog. Ik vind het ook wel een leuk liedje maar ik noem hem gewoon Never gonna give you up omdat ik de Rickroll 2 jaar geleden al niet grappig vond. Wel goede reclame voor Rick
Daar hebben we Rickquote:
Omdat ik niet kan controleren of het een echte user is of een "spam" verzoekje gaan alle verzoekjes zonder usernaam de prullenbak inquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Dat is de regel als je niet je nickname erbij zet
Die kerel is onsterfelijk geworden ja. Zeg maar de buitencategorie tesamen met Chuck Norris en Technovikingquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
I know, ben het er mee eens ook. Alleen jammer dat het net bij metallica moest gebeurenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan controleren of het een echte user is of een "spam" verzoekje gaan alle verzoekjes zonder usernaam de prullenbak in
Toen iedereen massaal op hem ging stemmen vanwege de rickroll dat hij die MTV award ding gewonnen had, heeft hij daar geen centjes voor gehad?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
alleen zo jammer dat hij er zelf nooit een cent aan heeft verdiend
Dat vond ik niet ergquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know, ben het er mee eens ook. Alleen jammer dat het net bij metallica moest gebeuren
dat weet ik zo niet, maar de plaat zelf toen heeft hij echt niets aan overgehouden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen iedereen massaal op hem ging stemmen vanwege de rickroll dat hij die MTV award ding gewonnen had, heeft hij daar geen centjes voor gehad?
Ik heb zo mn momenten hequote:
I knowquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
en trouwens je metallica komt straks in de top 10 terug.
Op de site schatquote:
Huppelmuts
Bericht:
On your knees boy
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:47 schreef ValHallen het volgende:
Dit nummer vond ik vroeger dus echt hatelijk
Nu nog steeds wel een beetje
55quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Grr 37 + 18 = ??
Mijn hersenen doen niet mee vandaag
55quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Grr 37 + 18 = ??
windowstoets + rquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Grr 37 + 18 = ??
Mjah ik had hem alquote:
7 + 8 = áltijd 15quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik had hem al![]()
Ik faal echt gigantisch in hoofdrekenen. Behalve als ik bardienst heb. Dan kan ik het nog snel ook
quote:
Zie een van mijn vorige post..maar dat staat (nog?) niet in de request lijst!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
waar hou jij van dan? heb je al een verzoekje gedaan?
die muziek heb ik dan ook niet, er is toch wel iets anders wat je leuk vindt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:55 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Zie een van mijn vorige post..maar dat staat (nog?) niet in de request lijst!
Dat is prima, maar kan je die nummers in de request lijst zetten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
die muziek heb ik dan ook niet, er is toch wel iets anders wat je leuk vindt?
Je moet denk ik weten dat de verzoekjesmachine redelijk 'mainstream' is. Dus als je bijvoorbeeld rock leuk vind dan moet je toch vooral kijken bij de geijkte artiesten. Als dance meer je ding is kun je wat gedetailleerder zoeken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:55 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Zie een van mijn vorige post..maar dat staat (nog?) niet in de request lijst!
als ik ze in goede kwaliteit (> 192kbps) mp3 aangeleverd krijg en het is een beetje normale muziek dan kan dat. Geen yt-rips.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:57 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Dat is prima, maar kan je die nummers in de request lijst zetten?
Geen idee wie, wel geniaal na mijn ajacied jinglequote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
altf4
Bericht:
AFCA
het erge is dat het nog top 40 is ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee wie, wel geniaal na mijn ajacied jingle
Het was voorbestemdquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee wie, wel geniaal na mijn ajacied jingle
Er is toch een user met als nickname altf4?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
altf4
Bericht:
AFCA
skip
Vanavond mag Ajax weer spelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
het erge is dat het nog top 40 is ook
Nooit van gehoord, niet hier gezien ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is toch een user met als nickname altf4?
Graag gedaanquote:
ik heb ze..waar kan ik die dumpen..?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
als ik ze in goede kwaliteit (> 192kbps) mp3 aangeleverd krijg en het is een beetje normale muziek dan kan dat. Geen yt-rips.
zippyshare? dan pm/dm je mij de locatiesquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:01 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
ik heb ze..waar kan ik die dumpen..?
Nee over die wedstrijd maak ik me geen zorgen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee joh! We pakken die Russen. Een goedmakertje van weetikethoelang geleden.
Slagsmalklubbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoe heette dit band van die coole bliepjes ookal weer?
Zo'n Duitse naam, begon met een S volgens mij
Slagmalsklubben?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoe heette dit band van die coole bliepjes ookal weer?
Zo'n Duitse naam, begon met een S volgens mij
dat is hij al wekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ron Brandsteder op tv
Hij is in Emmen
FUquote:
Het klinkt Duitsquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Slagmalsklubben?
Zweeds trouwens
Maar toch vind ik het coolquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
Maar dat zijn dus absoluut geen bliepjes.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het klinkt Duits
[..]
Maar toch vind ik het cool
Het is Fight Club, maar dan op zijn Zweeds.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het klinkt Duits
[..]
Maar toch vind ik het cool
Ik vind hem leukquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
whahaha dit is zo slecht dat ik het MOET aanvragen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef djkoelkast het volgende:
dit nummer moest ik ooit 12x op cd branden voor mijn moeder, ze wist niet waar repeat zat
Geweldigquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Later wilde ze meer muziek, maar dan "doe maar eerst 4x die en dan de rest"
Skippen graagquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
Geen bericht, dus hij mag geskipt worden, zeg 't maar
Doe het, alsjeblieftquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
Geen bericht, dus hij mag geskipt worden, zeg 't maar
In die clip zat die gast op IRC. Gingen we met zn allen op zoek naar het kanaal. Gevonden ook. Heb me rot gelachen daarquote:
wat een gedrochtquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:14 schreef Graseter het volgende:
Kijk die headset van hem dan. Als je die hebt ben je echt een baas.
Ja nou. Dat was een leuk liedjequote:
Die heb ik alleen op als ik in bed lig. Nu heb ik mijn AKG K701 op, gemaakt voor ekte ekte eindbazen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wat een gedrocht![]()
maar jou staat 'ie hoor
Onderdrukking van Rusland.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:16 schreef Neroje het volgende:
Is er een bijzondere reden dat de rest van de dag leeg staat qua shows?
Het antwoord is nee, ik snap het alquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoge Heren in Den Haag etc etc
Iedereen is zieckquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:16 schreef Neroje het volgende:
Is er een bijzondere reden dat de rest van de dag leeg staat qua shows?
Wie vraagt dit dan ook aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit nummer is ook gewoon een repeat van de eerste 30 seconden he
Ik blijf het vervelend vinden
Ik zat gister ook een dagje thuis en toen wou ik draaien. Dat topfit gedeelte was alleen niet aanwezig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:18 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik voel me topfit, en zit zowaar een dagje thuis
Dus jij doet een middagshowke?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:18 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik voel me topfit, en zit zowaar een dagje thuis
Waarschijnlijk wel jaquote:
SKIP SKIP SKIPquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Muisknop
Bericht:
Mooi. Dan zijn we daar vanafquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zelde ip als die metallica en afca
block
Huppelmuts
Bericht:
Over boten gesproken
Er zijn er meer en die block ik gewoonquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wie is dit telkens die requests doet zonder username?
En al die bazennummers komen bij hups vandaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
DAS BOOT![]()
![]()
Weer zo'n bazennummer
Goed bezig deze ochtendquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En al die bazennummers komen bij hups vandaan
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij lacht altijd slechte teksten uit, jij bestudeert ze![]()
Ik luister er dus echt nooit naar
Verkeerde site.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:32 schreef Watashiwa het volgende:
Ook in Explorer:
Home Request
Request
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
...
Dat is niet de juiste requestsitequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:32 schreef Watashiwa het volgende:
Ook in Explorer:
Home Request
Request
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
...
Maar dit versta ik heul nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij lacht altijd slechte teksten uit, jij bestudeert ze![]()
Ik luister er dus echt nooit naar
Hoiquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
Oeh, ik zie Kraftwerk in de lijst, wie is die held
Ik heb Lazard aangevraagdquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil aanvragen![]()
Oe deze![]()
Welke held?
djkoelkast
Bericht:
In de hoop dat sv dit eenBAZENNUMMER
vindt.
Muziek uit mijn jeugd, als in mijn vader draaide altijd Kraftwerk thuisquote:
Mijn heldquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb Lazard aangevraagd
[..]
[..]
Muziek uit mijn jeugd, als in mijn vader draaide altijd Kraftwerk thuis
eeeehhhhquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast hoe heet het origineel van deze ook alweer?
Ja top dan vind ik hem welquote:
Sex on fire & wonderwall had ik gewoon een naam.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
je hebt 3 platen aangevraagd zonder je naam te vermelden, dan word je er uit geknikkerd.
In alle eerlijkheid, die laatste was wel haar nickquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
je hebt 3 platen aangevraagd zonder je naam te vermelden, dan word je er uit geknikkerd.
Komt omdat we je nog nooit hier hadden gezien. Het had gekund dat het spamverzoekjes warenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:38 schreef Muisknop het volgende:
[..]
Sex on fire & wonderwall had ik gewoon een naam.Maar jullie gingen zeggen dat ik niet bestond.
altf4 AFCAquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:38 schreef Muisknop het volgende:
[..]
Sex on fire & wonderwall had ik gewoon een naam.Maar jullie gingen zeggen dat ik niet bestond.
Maar geen bazennummerquote:
Dat was ik niet? Ik hou niet eens van Metallica. En heb geen idee wat afca is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
altf4 AFCA
Metallica Tussen 12:00 - 00:00 uur graag alleen mainstream muziek aanvragen! (Top 40 e.d.)
Wtf is dat nou weer voor onzin
ValHallen
Bericht:
KRAFTWERK
4 Duitsers voor je topic
Door die laatste zin vind ik je een trollquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef Muisknop het volgende:
[..]
Dat was ik niet? Ik hou niet eens van Metallica. En heb geen idee wat afca is.
Niet weten dat AFCA Ajax isquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef Muisknop het volgende:
[..]
onder jouw IP gepostquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef Muisknop het volgende:
[..]
Ajaxquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef Muisknop het volgende:
[..]
Bakkes over Ajax jijquote:
Iedereen weet wat AFCA is, of ben jij 9 ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:42 schreef Muisknop het volgende:
[..]
Ik hou niet van voetbal.
Ik zit trouwens op school.
Iedereen die voetbal kijkt misschien ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Iedereen weet wat AFCA is, of ben jij 9 ofzo?
Ik wist het ook niet hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Iedereen weet wat AFCA is, of ben jij 9 ofzo?
Ik zal je deblokkeren, maar zorg dat je schoolvriendjes/vriendinnetjes niet gaan meedoen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:43 schreef Muisknop het volgende:
[..]
Iedereen die voetbal kijkt misschien ja.
Ben jij 9 ofzoquote:
Hoe kan ik daar voor zorgen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zal je deblokkeren, maar zorg dat je schoolvriendjes/vriendinnetjes niet gaan meedoen.
Dat kan hequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik heb echt niks met voetbal dus ik weet er niets van
niet de url aan je klasgenoten geven? anders krijgen we verzoekjes van je hele school binnen en daar pas ik voorquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:46 schreef Muisknop het volgende:
[..]
Dat zeg ik net ook. En toen was je nog 9 als je dat niet wist.
Catfight is leukquote:
Komt door de leuke tekstquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
Een van de 3 hardstyle nummers die wel gewaardeerd worden.
Ja echt he.quote:
Neequote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet naar school, tot vanmiddag maties
Heb ook nog buren..quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat wissel jij vaak van volume zeg
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
damd bel is net gegaan! ju;llie hebben mazzel!
Ezechielk
Bericht:
Omdat hun tofste nummer er niet tussen staat, deze
Inb4AppleBashquote:
Ik heb hem nodigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |