Welke was het?quote:
Iets met knetter en koeien.quote:
Oh diequote:
Dat is zo relaxedquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:58 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil een keer een uurtje muziek draaien van Adam K & Soha, deze bazen hebben een aantal eigen nummers maar nog betere remixes van bestaande nummers. Heerlijke rustgevende muziek!
Morgequote:
quote:
De link om een verzoek in te dienen wordt genoemd in de jingles die voorbij komen.quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Voor Ez
Die link werkt nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is echt 10 sec geleden omgeroepen
Heul welquote:
Er is nog zo'n tof nummer maar die titel is niet te doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
Sponsored by destiny vind ik zelf trouwens wel een vetter nummer dan deze, niet dat ik deze niet vet vind. Maar alleen al dat intro van Sponsored by destiny
Werkt in elke browser hoor. Maar als je firefox hebt gewoon weggooien, kutbrowser.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Ja kom net achter dat het alleen werkt via Explorer...
stimmt. Live trouwens ook erg vet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
Sponsored by destiny vind ik zelf trouwens wel een vetter nummer dan deze, niet dat ik deze niet vet vind. Maar alleen al dat intro van Sponsored by destiny
Wa...mijn nummers staan niet in de request lijst..wat nu?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Werkt in elke browser hoor. Maar als je firefox hebt gewoon weggooien, kutbrowser.
Een andere zoeken, welke wilde je aanvragen dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Wa...mijn nummers staan niet in de request lijst..wat nu?
Luister je? Dit is de goede URL.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Wa...mijn nummers staan niet in de request lijst..wat nu?
Het zijn een paar deense nummers, erg goed muziek!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een andere zoeken, welke wilde je aanvragen dan?
En dan staat Rick wel op 1 he. Die was opeens weg maar stond echt met stip op 1 !quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:22 schreef djkoelkast het volgende:
Ik doe om 12:00u de top 10 meest aangevraagde met teksten van Hein tussendoor(heeft ie ooit opgenomen voor radio clown & acrobaat)
Nee gaat automatisch, ik doe er niets aan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan staat Rick wel op 1 he. Die was opeens weg maar stond echt met stip op 1 !
Maar je hebt rick verwijderd uit de lijstquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee gaat automatisch, ik doe er niets aan.
Lijst gaat gewoon weer leeg daarna, dan is het wel helemaal goed.
Vertel? Waarom? Wedden dat ik zieliger benquote:
Aanstelsterquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel? Waarom? Wedden dat ik zieliger ben
Jij gunt me ook niks ookquote:
je kunt hem wel aanvragen hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je hebt rick verwijderd uit de lijst![]()
Ik kan hem niet meer aanvragen
Boh ik dacht dat ie weg wasquote:
Trutquote:
Maar het hoeft nietquote:
Hij is er welgeteld een halve dag uit geweest, ik had de verkeerde verwijderd en toen ik dat zag heb ik hem teruggezet, hij komt echter onder een andere "id" dus hij telt niet meer mee in de top 10, maar vanmiddag reset ik de top 10.quote:
Wie is het?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Metallica
Bericht:
Tussen 12:00 - 00:00 uur graag alleen mainstream muziek aanvragen! (Top 40 e.d.)
Wtf is dat nou weer voor onzin
quote:
Ik heb mijn dagelijkse dosis rickroll gewoon nodigquote:
Ik niet want we weten immers dat ik dit soort herrie nooit zou aanvragen.quote:
Nouhouquote:
Lekker wijfquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh ik dacht dat ie weg was
[..]
Trut
Ja.quote:
Ik heb er al één gehoord vandaag, welliswaar die Japanse versie ofzo maar dan nog. Ik vind het ook wel een leuk liedje maar ik noem hem gewoon Never gonna give you up omdat ik de Rickroll 2 jaar geleden al niet grappig vond. Wel goede reclame voor Rickquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mijn dagelijkse dosis rickroll gewoon nodig
Ja maar rickroll is korter dan never gonna give you upquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb er al één gehoord vandaag, welliswaar die Japanse versie ofzo maar dan nog. Ik vind het ook wel een leuk liedje maar ik noem hem gewoon Never gonna give you up omdat ik de Rickroll 2 jaar geleden al niet grappig vond. Wel goede reclame voor Rick
alleen zo jammer dat hij er zelf nooit een cent aan heeft verdiendquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb er al één gehoord vandaag, welliswaar die Japanse versie ofzo maar dan nog. Ik vind het ook wel een leuk liedje maar ik noem hem gewoon Never gonna give you up omdat ik de Rickroll 2 jaar geleden al niet grappig vond. Wel goede reclame voor Rick
Daar hebben we Rickquote:
Omdat ik niet kan controleren of het een echte user is of een "spam" verzoekje gaan alle verzoekjes zonder usernaam de prullenbak inquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Dat is de regel als je niet je nickname erbij zet
Die kerel is onsterfelijk geworden ja. Zeg maar de buitencategorie tesamen met Chuck Norris en Technovikingquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
I know, ben het er mee eens ook. Alleen jammer dat het net bij metallica moest gebeurenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan controleren of het een echte user is of een "spam" verzoekje gaan alle verzoekjes zonder usernaam de prullenbak in
Toen iedereen massaal op hem ging stemmen vanwege de rickroll dat hij die MTV award ding gewonnen had, heeft hij daar geen centjes voor gehad?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
alleen zo jammer dat hij er zelf nooit een cent aan heeft verdiend
Dat vond ik niet ergquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know, ben het er mee eens ook. Alleen jammer dat het net bij metallica moest gebeuren
dat weet ik zo niet, maar de plaat zelf toen heeft hij echt niets aan overgehouden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen iedereen massaal op hem ging stemmen vanwege de rickroll dat hij die MTV award ding gewonnen had, heeft hij daar geen centjes voor gehad?
Ik heb zo mn momenten hequote:
I knowquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
en trouwens je metallica komt straks in de top 10 terug.
Op de site schatquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
On your knees boy
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:47 schreef ValHallen het volgende:
Dit nummer vond ik vroeger dus echt hatelijk
Nu nog steeds wel een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |