Ok, betekent dat dan dat de ontsteking er nog is? En heb je wel iets van antibiotica gekregen oid?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is nog te dik volgens die mevrouw. Dus maandag weer terug. En dan dinsdag andere afdeling ivm ICD
Je wilt een mep van Toek?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whahahaha
* LovelyLady stuitert door de kamer
ik krijg hoofdpijn van decafquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben het gewend dus ik doe er niet moeilijk over
Tegen wat heb je niet geschopt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb weleens tegen die van DaMart geschopt
zes megapillenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ok, betekent dat dan dat de ontsteking er nog is? En heb je wel iets van antibiotica gekregen oid?
so truequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tegen wat heb je niet geschopt?![]()
Da's wel wat minder danquote:
wil jij ook een dreun?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whahahaha
* LovelyLady stuitert door de kamer
Geen antibiotica alleen maar ibuprofen en is gewoon wachten tot het slinkt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ok, betekent dat dan dat de ontsteking er nog is? En heb je wel iets van antibiotica gekregen oid?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
je hoorde je lokroep?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaquote:
quote:
Kee en dus nog even afwachtenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
wil jij ook een dreun?
Toek heeft pijn dus niet lollig doen
[..]
Geen antibiotica alleen maar ibuprofen en is gewoon wachten tot het slinkt.
Ik ookquote:
moest ie ter plekke innemenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Kee en dus nog even afwachten![]()
Hmmmmmquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een rokje aan doe
maar dat was dinsdagquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:36 schreef Muck het volgende:
[..]
moest ie ter plekke innemen
ik had er al vijf in mijn handtas gegooid, maar die moesten er weer uit
Nee, expreszoquote:
alleen maar het meest geniale dier ooitquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een rokje aan doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |