Ik weet nog altijd niet waar die 'trend' vandaan komt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pruillipfoto's.Dat is bijna net zo irritant als alleen maar foto's met van die grote zonnebrillen.
Beter gewoon aan haar vragen. Misschien komen ze elkaar nogmaals tegenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als zij hem ook leuk vond zal ze alleen maar blij zijn.
Al hangt het er wel vanaf hoe hij dat e-mail adres krijg. Beter mss op hyves of zo toevoegen?
Heb op zich niets tegen zo'n zonnebril, maar om nu op elke foto met twee van die kookplaten op je ogen te gaan staan...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet nog altijd niet waar die 'trend' vandaan komt.
No way.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind sommige pruillipfoto's best wel schattig soms
Dat is waarheid als een koe, maar ik snap die gespannen gevoelens wel, zeker bij een eerste zoen.quote:Ik moet sowieso gewoon wat minder gespannen worden.
Heh, sorry. Het moet alleen niet te extreem overdreven natuurlijk.quote:
Yes, heeft iemand tips om meer ontspannen te worden?quote:[..]
Dat is waarheid als een koe...
Soms ziet het er goed uit, maar om nu altijd met zo'n kookplatenduo rond te lopen en op elke foto er mee te verschijnen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, sorry. Het moet alleen niet te extreem overdreven natuurlijk.
Hetzelfde telt voor die grote zonnebrillen, sommige meisjes zien er echt supercute mee uit.
[..]
Yes, heeft iemand tips om meer ontspannen te worden?
Vrouwen, daarom zit ik in dit topicquote:
Wordt je ook zenuwachtig als je naast je moeder of zusje zit?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Vrouwen, daarom zit ik in dit topicIk kan niet ontspannen zijn in de buurt van vrouwen. Daarom haat ik situaties waar ik verplicht bij vrouwen in de buurt moet zijn. Ik klap in die gevallen ook helemaal dicht.
Maar ben sowieso een gespannen en nerveus persoon, ik maak me om bijna alles druk.
Een goed glas whiskey, helpt dat ook niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Vrouwen, daarom zit ik in dit topicIk kan niet ontspannen zijn in de buurt van vrouwen. Daarom haat ik situaties waar ik verplicht bij vrouwen in de buurt moet zijn. Ik klap in die gevallen ook helemaal dicht.
Maar ben sowieso een gespannen en nerveus persoon, ik maak me om bijna alles druk.
Je eerste post van dit dagdeel en je begint al meteen weer...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef richard_prf het volgende:
Bij mij is het zo dat ik absoluut niet verlegen ben ofzo bij vrouwen zelfs niet toen ik de allereerste ooit via internet ontmoette. Het is gewoon dat ik het ze niet wil aan doen om met zo'n lelijke gast als ik om te gaan.
Ga maar slapen richard, misschien ben je morgen dan vrolijkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef richard_prf het volgende:
Bij mij is het zo dat ik absoluut niet verlegen ben ofzo bij vrouwen zelfs niet toen ik de allereerste ooit via internet ontmoette. Het is gewoon dat ik het ze niet wil aan doen om met zo'n lelijke gast als ik om te gaan. '
Daarbij had ik geen contact met vrouwen bijna 27 jaar lang omdat ik van te voren al wist dat ik toch geen kans zou maken want ik zie dat de dames me altijd al negeerde tijdens het uitgaan en dit niet bij mijn vrienden gebeurde die er gemiddeld tot goed uitzagen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef tjawatdan het volgende:
Haha moet je jezelf nou eens horen ga eens serieus hulp zoeken vriend
Ja er is iets kuts gebeurd. Ik maakte een foto van mezelf met mijn nieuwe Blackberry en het was erger dan ik had verwacht. Dus ik voel me niet zo goed en daarom wordt dit mijn laatste post van vanavond want het beste wat ik nu kan doen is slapen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je eerste post van dit dagdeel en je begint al meteen weer...
Nee, maar dan denk ik ook nooit na over het feit dat het vrouwen zijn. Daarnaast weet ik dat ze me niet zullen beledigen/afwijzen etc.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wordt je ook zenuwachtig als je naast je moeder of zusje zit?
Nee. Die angst die blijft er heel lang inzitten. Ik kan eerder niet meer fatsoenlijk lopen en praten dan dat ik niet meer bang ben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een goed glas whiskey, helpt dat ook niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben met alcohol op wel snel minder gespannen over andere dingen.
Je lijkt wel een wijf joh. Van de 1.000 foto's die je maakt, vallen er altijd 995 tegen. Dat is bij Jennifer Lopez ook zo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja er is iets kuts gebeurd. Ik maakte een foto van mezelf met mijn nieuwe Blackberry en het was erger dan ik had verwacht. Dus ik voel me niet zo goed en daarom wordt dit mijn laatste post van vanavond want het beste wat ik nu kan doen is slapen.
Met flitser is het zo erg dat ik mezelf de lelijkste gast van wereld vind.
Zonder flitser valt het nog mee....
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, maar dan denk ik ook nooit na over het feit dat het vrouwen zijn. Daarnaast weet ik dat ze me niet zullen beledigen/afwijzen etc.
[..]
Nee. Die angst die blijft er heel lang inzitten. Ik kan eerder niet meer fatsoenlijk lopen en praten dan dat ik niet meer bang ben.Je moet je ook niet helemaal ladderzat zuipen, maar gewoon een goed glas whiskey om je moed in te drinken en om wat minder gespannen te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben met alcohol op wel snel minder gespannen over andere dingen.
Het is moeilijk te beschrijven maar ik zie er niet standaard uit. Datgene wat ik zie is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf joh. Van de 1.000 foto's die je maakt, vallen er altijd 995 tegen. Dat is bij Jennifer Lopez ook zo.
Behalve van haar billen danquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf joh. Van de 1.000 foto's die je maakt, vallen er altijd 995 tegen. Dat is bij Jennifer Lopez ook zo.
Snap ik, maar de grens tussen het vervagen van mijn angst voor vrouwen en het ladderzat zijn is bijzonder klein.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet je ook niet helemaal ladderzat zuipen, maar gewoon een goed glas whiskey om je moed in te drinken en om wat minder gespannen te zijn.
Morgen krijgt hij het verlossende woord, dus dan hoeven we het hopelijk nooit meer te horen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je eerste post van dit dagdeel en je begint al meteen weer...
Nou, let maar op, morgen komt hij met het verhaal dat ze hem lelijk vond.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Morgen krijgt hij het verlossende woord, dus dan hoeven we het hopelijk nooit meer te horen.
Ach jongen. Ik ben ook nog niet gevraagd voor de Mister World-verkiezingen en ik sta ook niet wekelijks als fotomodel op de cover van allerlei bladen. Ik loop er echter niet de hele dag over te mekkeren. Ik denk dat je uitstraalt hoe je er zelf in zit en dat is bij jou erg negatief.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het is moeilijk te beschrijven maar ik zie er niet standaard uit. Datgene wat ik zie is verschrikkelijk.
Morgen gaat het gebeuren.
Vrijdag 1 uur 's middags bij de Universiteit van Amsterdam heb ik met een meisje afgesproken die me gaat vertellen of ze datgene kan zien wat ik me "zogenaamd "inbeeld.
Meest idiote actie ooit van mij. Maar ik spreek de waarheid en troll niet ofzo.
Ik zal een foto van ons beide maken als bewijs (als ze dat niet erg vindt)
Alleen al om van het gezeur af te zijn hoop ik dat dat zo is. Daarnaast gun ik het Richard natuurlijk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef hasjman het volgende:
Haha. Maar serieus, stel ze zegt dat ie er goed uit ziet. Is dan alles in een keer opgelost? Richard is echt te bizar.
Dat verwacht ik niet, maar dan gaat hij z'n leven wijden aan het kluizenaar zijn en dan heeft hij in dit topic sowieso niets meer te vertellen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nou, let maar op, morgen komt hij met het verhaal dat ze hem lelijk vond.
Oudemanhuispoort?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het is moeilijk te beschrijven maar ik zie er niet standaard uit. Datgene wat ik zie is verschrikkelijk.
Morgen gaat het gebeuren.
Vrijdag 1 uur 's middags bij de Universiteit van Amsterdam heb ik met een meisje afgesproken die me gaat vertellen of ze datgene kan zien wat ik me "zogenaamd "inbeeld.
Meest idiote actie ooit van mij. Maar ik spreek de waarheid en troll niet ofzo.
Ik zal een foto van ons beide maken als bewijs (als ze dat niet erg vindt)
Inderdaad. Als ze zegt dat ik lelijk ben dan kom ik hier nooit meer terug en dat beloof ik want dan geef ik het inderdaad op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet, maar wie weet. Dan gaat hij z'n leven wijden aan het kluizenaar zijn.
Maar zal ze echt een eerlijk antwoord gaan geven?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet, maar dan gaat hij z'n leven wijden aan het kluizenaar zijn en dan heeft hij in dit topic sowieso niets meer te vertellen...
Ik weet zeker van niet. En je zou gaan slapenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef richard_prf het volgende:
Inderdaad. Als ze zegt dat ik lelijk ben dan kom ik hier nooit meer terug en dat beloof ik want dan geef ik het inderdaad op.
Ik weet zeker dat ze gaat zeggen dat ik lelijk ben.
Yep, 100% eerlijk antwoord.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef hasjman het volgende:
[..]
Maar zal ze echt een eerlijk antwoord gaan geven?
Iets zegt me dat BDD niet zo makkelijk door de mening van één meid op te lossen is, maar ik ben heel benieuwd. Ik verwacht dat hij dan denkt dat ze liegt of dat hij er raar uitziet voor een normaal persoon en daarom alsnog geen meid kan krijgen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alleen al om van het gezeur af te zijn hoop ik dat dat zo is. Daarnaast gun ik het Richard natuurlijk!
Een leuke date kan de wereld er al heel anders doen laten uitzien. Al zal hij het wsl. niet geloven als ze iets positiefs zegt en als een bevestiging zien als ze hem niet ziet zitten. Ik ben erg benieuwd...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iets zegt me dat BDD niet zo makkelijk door de mening van één meid op te lossen is, maar ik ben heel benieuwd. Ik verwacht dat hij dan denkt dat ze liegt of dat hij er raar uitziet voor een normaal persoon en daarom alsnog geen meid kan krijgen.
Daarom wil ik hem ook niet ontmoeten om het verlossende woord zelf te geven, want het zal toch negatief worden uitgelegd. Dat doet ie hier ook. Richard, verras me!
Natuurlijk zie je dat zo. Die meid die zichzelf van het leven heeft beroofd, je weet wel die met haar neuscomplex, zag zichzelf op elke foto vast ook als verschrikkelijk. En dat terwijl jij haar knap vond.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga maar slapen richard, misschien ben je morgen dan vrolijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |