abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93926942
De meeste mensen maken er volgens mij niet zo'n drama van als iemand zich opwerpt op MSN. Je kunt het altijd aan horen en als diegene irritant is, dan is een blokkade zo gebeurd.
pi_93926950
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Pruillipfoto's. :{ Dat is bijna net zo irritant als alleen maar foto's met van die grote zonnebrillen.
Ik weet nog altijd niet waar die 'trend' vandaan komt. :P
pi_93926954
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als zij hem ook leuk vond zal ze alleen maar blij zijn.
Al hangt het er wel vanaf hoe hij dat e-mail adres krijg. Beter mss op hyves of zo toevoegen?
Beter gewoon aan haar vragen. Misschien komen ze elkaar nogmaals tegen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93927073
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet nog altijd niet waar die 'trend' vandaan komt. :P
Heb op zich niets tegen zo'n zonnebril, maar om nu op elke foto met twee van die kookplaten op je ogen te gaan staan...
pi_93927096
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik vind sommige pruillipfoto's best wel schattig soms O+

No way. :{
quote:
Ik moet sowieso gewoon wat minder gespannen worden.
Dat is waarheid als een koe, maar ik snap die gespannen gevoelens wel, zeker bij een eerste zoen.
pi_93927167
Ik vind die pruillip foto's soms wel mooi :D
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:30:46 #207
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93927404
Dude, begin jij nu ook al? :{
pi_93933027
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]

No way. :{
Heh, sorry. Het moet alleen niet te extreem overdreven natuurlijk.

Hetzelfde telt voor die grote zonnebrillen, sommige meisjes zien er echt supercute mee uit.

quote:
[..]

Dat is waarheid als een koe...
Yes, heeft iemand tips om meer ontspannen te worden? :)
pi_93933083
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef benzin het volgende:

[..]

Heh, sorry. Het moet alleen niet te extreem overdreven natuurlijk.

Hetzelfde telt voor die grote zonnebrillen, sommige meisjes zien er echt supercute mee uit.

[..]

Yes, heeft iemand tips om meer ontspannen te worden? :)
Soms ziet het er goed uit, maar om nu altijd met zo'n kookplatenduo rond te lopen en op elke foto er mee te verschijnen... :{

Wat maakt je zenuwachtig dan?
pi_93933332
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef Halcon het volgende:

Wat maakt je zenuwachtig dan?
Vrouwen, daarom zit ik in dit topic :P Ik kan niet ontspannen zijn in de buurt van vrouwen. Daarom haat ik situaties waar ik verplicht bij vrouwen in de buurt moet zijn. Ik klap in die gevallen ook helemaal dicht.

Maar ben sowieso een gespannen en nerveus persoon, ik maak me om bijna alles druk. -O-
pi_93933592
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Vrouwen, daarom zit ik in dit topic :P Ik kan niet ontspannen zijn in de buurt van vrouwen. Daarom haat ik situaties waar ik verplicht bij vrouwen in de buurt moet zijn. Ik klap in die gevallen ook helemaal dicht.

Maar ben sowieso een gespannen en nerveus persoon, ik maak me om bijna alles druk. -O-
Wordt je ook zenuwachtig als je naast je moeder of zusje zit? :D
pi_93933608
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Een goed glas whiskey, helpt dat ook niet?
pi_93933692
Bij mij is het zo dat ik absoluut niet verlegen ben ofzo bij vrouwen zelfs niet toen ik de allereerste ooit via internet ontmoette. Het is gewoon dat ik het ze niet wil aan doen om met zo'n lelijke gast als ik om te gaan. '

Daarbij had ik geen contact met vrouwen bijna 27 jaar lang omdat ik van te voren al wist dat ik toch geen kans zou maken want ik zie dat de dames me altijd al negeerde tijdens het uitgaan en dit niet bij mijn vrienden gebeurde die er gemiddeld tot goed uitzagen.
pi_93933810
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef richard_prf het volgende:
Bij mij is het zo dat ik absoluut niet verlegen ben ofzo bij vrouwen zelfs niet toen ik de allereerste ooit via internet ontmoette. Het is gewoon dat ik het ze niet wil aan doen om met zo'n lelijke gast als ik om te gaan.
Je eerste post van dit dagdeel en je begint al meteen weer...
pi_93933814
Haha moet je jezelf nou eens horen
pi_93933871
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef richard_prf het volgende:
Bij mij is het zo dat ik absoluut niet verlegen ben ofzo bij vrouwen zelfs niet toen ik de allereerste ooit via internet ontmoette. Het is gewoon dat ik het ze niet wil aan doen om met zo'n lelijke gast als ik om te gaan. '

Daarbij had ik geen contact met vrouwen bijna 27 jaar lang omdat ik van te voren al wist dat ik toch geen kans zou maken want ik zie dat de dames me altijd al negeerde tijdens het uitgaan en dit niet bij mijn vrienden gebeurde die er gemiddeld tot goed uitzagen.
Ga maar slapen richard, misschien ben je morgen dan vrolijker :)
pi_93933875
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef tjawatdan het volgende:
Haha moet je jezelf nou eens horen ga eens serieus hulp zoeken vriend

pi_93933894
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja er is iets kuts gebeurd. Ik maakte een foto van mezelf met mijn nieuwe Blackberry en het was erger dan ik had verwacht. Dus ik voel me niet zo goed en daarom wordt dit mijn laatste post van vanavond want het beste wat ik nu kan doen is slapen.

Met flitser is het zo erg dat ik mezelf de lelijkste gast van wereld vind.

Zonder flitser valt het nog mee....
pi_93933979
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wordt je ook zenuwachtig als je naast je moeder of zusje zit? :D
Nee, maar dan denk ik ook nooit na over het feit dat het vrouwen zijn. Daarnaast weet ik dat ze me niet zullen beledigen/afwijzen etc.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een goed glas whiskey, helpt dat ook niet?
Nee. Die angst die blijft er heel lang inzitten. Ik kan eerder niet meer fatsoenlijk lopen en praten dan dat ik niet meer bang ben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben met alcohol op wel snel minder gespannen over andere dingen.
pi_93934050
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja er is iets kuts gebeurd. Ik maakte een foto van mezelf met mijn nieuwe Blackberry en het was erger dan ik had verwacht. Dus ik voel me niet zo goed en daarom wordt dit mijn laatste post van vanavond want het beste wat ik nu kan doen is slapen.

Met flitser is het zo erg dat ik mezelf de lelijkste gast van wereld vind.

Zonder flitser valt het nog mee....
Je lijkt wel een wijf joh. Van de 1.000 foto's die je maakt, vallen er altijd 995 tegen. Dat is bij Jennifer Lopez ook zo.
pi_93934098
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee, maar dan denk ik ook nooit na over het feit dat het vrouwen zijn. Daarnaast weet ik dat ze me niet zullen beledigen/afwijzen etc.

[..]

Nee. Die angst die blijft er heel lang inzitten. Ik kan eerder niet meer fatsoenlijk lopen en praten dan dat ik niet meer bang ben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben met alcohol op wel snel minder gespannen over andere dingen.
Je moet je ook niet helemaal ladderzat zuipen, maar gewoon een goed glas whiskey om je moed in te drinken en om wat minder gespannen te zijn.
pi_93934212
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je lijkt wel een wijf joh. Van de 1.000 foto's die je maakt, vallen er altijd 995 tegen. Dat is bij Jennifer Lopez ook zo.
Het is moeilijk te beschrijven maar ik zie er niet standaard uit. Datgene wat ik zie is verschrikkelijk.

Morgen gaat het gebeuren.

Vrijdag 1 uur 's middags bij de Universiteit van Amsterdam heb ik met een meisje afgesproken die me gaat vertellen of ze datgene kan zien wat ik me "zogenaamd "inbeeld.

Meest idiote actie ooit van mij. Maar ik spreek de waarheid en troll niet ofzo.
Ik zal een foto van ons beide maken als bewijs (als ze dat niet erg vindt)
pi_93934215
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Behalve van haar billen dan :P

@benzin ontspanningstechnieken? je wordt gespannen omdat je stressgedachten hebt, en daar weer stressreacties op hebt. Eerst jezlef kalmeren door de stressreactie te dempen (rustiger ademhalen), darna jezelf geruststellende gedachten en/of afleidende gedachten vormen. Denk lachend desnoods aan dit:

pi_93934330
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je moet je ook niet helemaal ladderzat zuipen, maar gewoon een goed glas whiskey om je moed in te drinken en om wat minder gespannen te zijn.
Snap ik, maar de grens tussen het vervagen van mijn angst voor vrouwen en het ladderzat zijn is bijzonder klein.

Heb slechte ervaringen met vrouwen. En zelfs al weet ik rationeel dat ik daar niet echt bang voor hoef te zijn, omdat het maar emotionele pijn is en niet elke vrouw zo tegen me zal doen, maar ik heb er toch behoorlijk veel last van.

Edit: Eigenlijk is het belachelijk dat ik nauwelijks bij vrouwen in de buurt durf te zijn door wat ik een paar jaar geleden met een paar meisjes heb meegemaakt. Als ik er rationeel over nadenk dan is dat gek en stom.
pi_93934816
Ja maak maar een foto dan kunnen we gelijk zien of je net zo lelijk bent als je denk dat je bent.
pi_93934827
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Morgen krijgt hij het verlossende woord, dus dan hoeven we het hopelijk nooit meer te horen. :)
pi_93934952
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Morgen krijgt hij het verlossende woord, dus dan hoeven we het hopelijk nooit meer te horen. :)
Nou, let maar op, morgen komt hij met het verhaal dat ze hem lelijk vond.
pi_93935002
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:56 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Het is moeilijk te beschrijven maar ik zie er niet standaard uit. Datgene wat ik zie is verschrikkelijk.

Vrijdag 1 uur 's middags bij de Universiteit van Amsterdam heb ik met een meisje afgesproken die me gaat vertellen of ze datgene kan zien wat ik me "zogenaamd "inbeeld.

Ach jongen. Ik ben ook nog niet gevraagd voor de Mister World-verkiezingen en ik sta ook niet wekelijks als fotomodel op de cover van allerlei bladen. Ik loop er echter niet de hele dag over te mekkeren. Ik denk dat je uitstraalt hoe je er zelf in zit en dat is bij jou erg negatief.
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:08:39 #229
238453 hasjman
utter madness
pi_93935026
Haha. Maar serieus, stel ze zegt dat ie er goed uit ziet. Is dan alles in een keer opgelost? Richard is echt te bizar.
pi_93935115
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef hasjman het volgende:
Haha. Maar serieus, stel ze zegt dat ie er goed uit ziet. Is dan alles in een keer opgelost? Richard is echt te bizar.
Alleen al om van het gezeur af te zijn hoop ik dat dat zo is. Daarnaast gun ik het Richard natuurlijk!
pi_93935168
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nou, let maar op, morgen komt hij met het verhaal dat ze hem lelijk vond.
Dat verwacht ik niet, maar dan gaat hij z'n leven wijden aan het kluizenaar zijn en dan heeft hij in dit topic sowieso niets meer te vertellen...
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:11:51 #232
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93935235
quote:

[..]

Oudemanhuispoort?
pi_93935243
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat verwacht ik niet, maar wie weet. Dan gaat hij z'n leven wijden aan het kluizenaar zijn.
Inderdaad. Als ze zegt dat ik lelijk ben dan kom ik hier nooit meer terug en dat beloof ik want dan geef ik het inderdaad op.

Ik weet zeker dat ze gaat zeggen dat ik lelijk ben.
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:12:30 #234
238453 hasjman
utter madness
pi_93935263
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat verwacht ik niet, maar dan gaat hij z'n leven wijden aan het kluizenaar zijn en dan heeft hij in dit topic sowieso niets meer te vertellen...
Maar zal ze echt een eerlijk antwoord gaan geven?
pi_93935285
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef richard_prf het volgende:
Inderdaad. Als ze zegt dat ik lelijk ben dan kom ik hier nooit meer terug en dat beloof ik want dan geef ik het inderdaad op.

Ik weet zeker dat ze gaat zeggen dat ik lelijk ben.
Ik weet zeker van niet. En je zou gaan slapen :P
pi_93935299
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef hasjman het volgende:

[..]

Maar zal ze echt een eerlijk antwoord gaan geven?
Yep, 100% eerlijk antwoord.
pi_93935334
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alleen al om van het gezeur af te zijn hoop ik dat dat zo is. Daarnaast gun ik het Richard natuurlijk!
Iets zegt me dat BDD niet zo makkelijk door de mening van één meid op te lossen is, maar ik ben heel benieuwd. Ik verwacht dat hij dan denkt dat ze liegt of dat hij er raar uitziet voor een normaal persoon en daarom alsnog geen meid kan krijgen.

Daarom wil ik hem ook niet ontmoeten om het verlossende woord zelf te geven, want het zal toch negatief worden uitgelegd. Dat doet ie hier ook. Richard, verras me!
pi_93935386
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Iets zegt me dat BDD niet zo makkelijk door de mening van één meid op te lossen is, maar ik ben heel benieuwd. Ik verwacht dat hij dan denkt dat ze liegt of dat hij er raar uitziet voor een normaal persoon en daarom alsnog geen meid kan krijgen.

Daarom wil ik hem ook niet ontmoeten om het verlossende woord zelf te geven, want het zal toch negatief worden uitgelegd. Dat doet ie hier ook. Richard, verras me!
Een leuke date kan de wereld er al heel anders doen laten uitzien. Al zal hij het wsl. niet geloven als ze iets positiefs zegt en als een bevestiging zien als ze hem niet ziet zitten. Ik ben erg benieuwd...
pi_93935421
Als ze zegt dat ik er normaal uit zie( wat ik uitgesloten acht ) dan blijf ik net zolang terug komen hier totdat ik iemand heb gevonden.
pi_93935434
quote:

[..]

Natuurlijk zie je dat zo. Die meid die zichzelf van het leven heeft beroofd, je weet wel die met haar neuscomplex, zag zichzelf op elke foto vast ook als verschrikkelijk. En dat terwijl jij haar knap vond.

Maar goed, we gaan het hier niet meer over je uiterlijk hebben. Je weet hoe alle users er hier over denken inclusief mijzelf, dus ik wens je veel succes morgen en ik hoop dat het je instelling positief zal veranderen. :)

En:

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ga maar slapen richard, misschien ben je morgen dan vrolijker :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')