Ik denk het niet, maar je kan het altijd proberen. Misschien is er wel een converter. You never know.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:43 schreef Zokunen het volgende:
Even een stomme vraag, maar kan je op een 286 ook hedendaagse monitoren aansluiten, die hebben we weggegeven iirc, maar zou dat ding nog wel een keer willen aanzetten voor hotrod, snipes of keen
Binnenkort de zolder maar eens opklimmen danquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar je kan het altijd proberen. Misschien is er wel een converter. You never know.
k baal zo dat ik zoveel heb gedelete, echt pareltjes, ik zou echt een paar TB aan series moeten hebben... Stomme serie junk dat ik er ben...quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:47 schreef Viro het volgende:
Omg ben nu 536 gig aan series aan het verplaatsen. 3x raden hoe lang het duurt...
Straks 350 gig muziek verplaatsen.
ik heb zokunen niet op msnquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:48 schreef dragems het volgende:
zijn jullie nog steeds bezig? hebben jullie geen msn of zo?
ooh hoi en zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:48 schreef quaas het volgende:
TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERUG uit Disney land parijs, hierrrr iss.......
QUAAS
Supdawgs?
welkom terug, ik miste je al.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:48 schreef quaas het volgende:
QUAAS
Supdawgs?
Zeker, wie draait? Jij zeker?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:49 schreef Viro het volgende:
[..]
welkom terug, ik miste je al.
Was het leuk ?
Hoe waren de tower of terror en de Aerosmith achtbaan? Dat waren echt mijn favorieten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:48 schreef quaas het volgende:
QUAAS
Supdawgs?
Tower of Terror stond maar 85 minuten wachtrij elke dag -.- = niet in geweest.. Rock'n'rollercoaster avec Aerosmith was geweldig idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hoe waren de tower of terror en de Aerosmith achtbaan? Dat waren echt mijn favorieten!
Learn to fast pass!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:52 schreef quaas het volgende:
[..]
Tower of Terror stond maar 85 minuten wachtrij elke dag -.- = niet in geweest.. Rock'n'rollercoaster avec Aerosmith was geweldig idd.
Dat is zo baas, je mag alleen maar 1 per uur, maar dan skip je 80% van de rij ofzo en met een groep kan je daar bazig misbruik van makenquote:
Niet helemaal je kan een kaartje halen waardoor je op een bepaalde tijd voorrang krijgt. Tot die tijd rondlopen en de rest doen en dan bij de topattracties maar 10-20 minuten hoeven wachten.quote:
Welken CoD? Black Ops begint vrij snel te vervelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:57 schreef sharr het volgende:
Zo, ik wilde optijd gaan slapen maar ik dacht, even CoD proberen en nu is het 1 uur!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Niet helemaal je kan een kaartje halen waardoor je op een bepaalde tijd voorrang krijgt. Tot die tijd rondlopen en de rest doen en dan bij de topattracties maar 10-20 minuten hoeven wachten.
Ahw, ain't that cutequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:57 schreef sharr het volgende:
Zo, ik wilde optijd gaan slapen maar ik dacht, even CoD proberen en nu is het 1 uur!
Nerdquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:57 schreef sharr het volgende:
World at War, maar gezien ik een beginner ben én het moet besturen met een touchpad van een laptop zal dit niet snel gaan vervelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:58 schreef quaas het volgende:
[..]
Welken CoD? Black Ops begint vrij snel te vervelen.
dat is niet handigquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:59 schreef sharr het volgende:
[..]
World at War, maar gezien ik een beginner ben én het moet besturen met een touchpad van een laptop zal dit niet snel gaan vervelen
Maar nu maak ik de 2 stupid dogs quote niet afquote:
ik dacht dat we een team warenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar nu maak ik de 2 stupid dogs quote niet af
World at war is wel tof, moet je deze eens proberen.quote:
Haha! PC-Gamenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:59 schreef sharr het volgende:
[..]
World at War, maar gezien ik een beginner ben én het moet besturen met een touchpad van een laptop zal dit niet snel gaan vervelen
Maar Sharr is sexy, die kan ik gewoon niet burnen!quote:
PC Gamenquote:
Zij kan wel tegen een stootje, ik burn haar af en toe. Maar dat doet ze bij mij ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar Sharr is sexy, die kan ik gewoon niet burnen!
Wow, die ziet er vet uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
World at war is wel tof, moet je deze eens proberen.
Wat moet je me burnen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar Sharr is sexy, die kan ik gewoon niet burnen!
Mits je er bereid bent 700 euro voor te betalen <-- is niet goed nederlandsquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef Zokunen het volgende:
PC > any console imho.
Helemaal nu, want pc is VEEL krachtiger dan welke console dan ook.
console is chiller omdat met 4 man op 1 scherm gamen lachen is en bij elkaar kijken en vervolgens zelf doodgaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef Zokunen het volgende:
PC > any console imho.
Helemaal nu, want pc is VEEL krachtiger dan welke console dan ook.
Mits je bereidt bent er 700 euro voor te betalen <-- is beter Nederlandsquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:04 schreef quaas het volgende:
[..]
Mits je er bereid bent 700 euro voor te betalen <-- is niet goed nederlands
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Wow, die ziet er vet uitJammer genoeg weet ik nog maar net hoe ik wapen moet wisselen en schieten enzo
Viro werd boos dat ik de 2 stupid dogs quote (die wel HEEL inkopbaar was) niet maaktequote:
ik was niet boos, teleurgesteld dat jij het niet afmaaktequote:Op donderdag 10 maart 2011 01:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Viro werd boos dat ik de 2 stupid dogs quote (die wel HEEL inkopbaar was) niet maakte
Merciquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Mits je bereidt bent er 700 euro voor te betalen <-- is beter Nederlands
Koffie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:06 schreef Viro het volgende:
[..]
ik was niet boos, teleurgesteld dat jij het niet afmaakte
ISN"T IT CUTE?!? BUT ITS WRONG!!!quote:
komt wel goed, ik gebruik altijd een gewone muis, touchpad zuigt harde tijdenquote:
Ja klopt, die moet ik even terug gaan halen bij mijn vader, die heeft 'm meegenomenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
komt wel goed, ik gebruik altijd een gewone muis, toutchpad zuigt harde tijden
Viroquote:
homoquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:10 schreef Viro het volgende:
[..]
nee dank je, wil nog slapen vannacht
Dat op zekerquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Je weet niet wat je gemist heb, 2 stupid dogs was een bazen series op cartoon network
zou kunnenquote:
Dat mag ook, de oorspronkelijke betekenis van deze naam weet ik ook niet meer. En ja er zit een betekenis achterquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging 'zou kunnen' bij jou te antwoorden
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging 'zou kunnen' bij jou te antwoorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.eudict.com/?lang=japeng&word=zokunenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat mag ook, de oorspronkelijke betekenis van deze naam weet ik ook niet meer. En ja er zit een betekenis achter
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:13 schreef Viro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:13 schreef Viro het volgende:
Wat is de grap :|SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je ambitieus bent op wereldwijd niveau.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat mag ook, de oorspronkelijke betekenis van deze naam weet ik ook niet meer. En ja er zit een betekenis achter
Ik heb het proberen terug te zoeken, maar hier zit ie niet bijquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
http://www.eudict.com/?lang=japeng&word=zokunen
Bakaquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb het proberen terug te zoeken, maar hier zit ie niet bijJapans klopt wel though, kondanwa!
Genkidesu ka Ragboer-sanquote:
wat?quote:
Wat houdt dat San dan in? Koning?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:17 schreef Zokunen het volgende:
Genkidesu ka = hoe gaat het met u (netheid is belangrijk in het Japans, vandaar ook Ragboer-san)
Jij Japanees?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:17 schreef Zokunen het volgende:
Genkidesu ka = hoe gaat het met u (netheid is belangrijk in het Japans, vandaar ook Ragboer-san)
Ben jij een jappie ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:17 schreef Zokunen het volgende:
Otaku.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:17 schreef Zokunen het volgende:
chan als degene jonger is dan jezelf, dacht ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:19 schreef Graseter het volgende:
Zokunen bij mannenis het toch chan en bij vrouwen san?
K-ON! Luckystar, azumanga daioh, melancholy of haruhi, baka to testquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:19 schreef Viro het volgende:
Zokunen kijkt waarschijnlijk netals mij heel veel japanse anime series
je houd er van of niet. Op zich is de humor in japanse anime veel grappiger dan de saaie anime series hier op tvquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:20 schreef sharr het volgende:
Ik heb echt zó erg niets met anime en manga. Kijk nog liever vierentwintig uur naar Matthijs van Nieuwkerk dan een uur anime.
Animequote:Op donderdag 10 maart 2011 01:20 schreef sharr het volgende:
Ik heb echt zó erg niets met anime en manga. Kijk nog liever vierentwintig uur naar Matthijs van Nieuwkerk dan een uur anime.
Ik heb een keer 5 uur achter elkaar anime gekeken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:20 schreef sharr het volgende:
Het bekende achtervoegsel -san wordt gebruikt als aanspreekvorm voor volwassenen en staat ongeveer gelijk aan onze meneer of mevrouw.quote:
Ik kijk geen enkele tekenfilm/anime weet ik veel wat. Dragonball Z, Pokemon, ik vind het afschuwelijk. Geen idee hoe het komt eigenlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:21 schreef Viro het volgende:
[..]
je houd er van of niet. Op zich is de humor in japanse anime veel grappiger dan de saaie anime series hier op tv
Inderdaad, hier zijn ze ook nog eens gedubd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:21 schreef Viro het volgende:
[..]
je houd er van of niet. Op zich is de humor in japanse anime veel grappiger dan de saaie anime series hier op tv
Vroeger had je Dommel en Boes enzo. Ik wilde altijd een knuffelbeer van Dommel hebben toen ik klein was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kijk geen enkele tekenfilm/anime weet ik veel wat. Dragonball Z, Pokemon, ik vind het afschuwelijk. Geen idee hoe het komt eigenlijk
Maar je moet leuke anime kijken. Ga Azumanga Daioh of Luckystar kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kijk geen enkele tekenfilm/anime weet ik veel wat. Dragonball Z, Pokemon, ik vind het afschuwelijk. Geen idee hoe het komt eigenlijk
jammer, want het is heel grappig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja toen, toen keek ik het altijd indd. Dommel en Boesboes en de Snorkels en allesquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vroeger had je Dommel en Boes enzo. Ik wilde altijd een knuffelbeer van Dommel hebben toen ik klein was.20x beter dan die jappenmeuk.
trustenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:23 schreef quaas het volgende:
Damens, heren. Ik ga slapen
Ik luister lekker met jullie mee nog![]()
Godnat (Deens)quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:23 schreef quaas het volgende:
Damens, heren. Ik ga slapen
Ik luister lekker met jullie mee nog![]()
Wat. Ik sta offline. Neem maar contact met me op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:24 schreef Graseter het volgende:
Sharr kom eens op msn... Ik moet je iets vertellen...
En toen ging ik met mijn vader naar zo een knuffelwinkel. Ik moest huilen, omdat geen Dommel. Toen heeft mijn vader een ijsbeerknuffel voor me gekocht. Ik heb m nog steeds in een la liggen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja toen, toen keek ik het altijd indd. Dommel en Boesboes en de Snorkels en alles
Ik ben zwanger...quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat. Ik sta offline. Neem maar contact met me op.
dat waren ook bazen seriesquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja toen, toen keek ik het altijd indd. Dommel en Boesboes en de Snorkels en alles
Awquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En toen ging ik met mijn vader naar zo een knuffelwinkel. Ik moest huilen, omdat geen Dommel. Toen heeft mijn vader een ijsbeerknuffel voor me gekocht. Ik heb m nog steeds in een la liggen.
Ik had zo'n 2 maanden geleden weer op youtube gezocht, voelde met net zo'n klein kind weer. Alleen voor je gevoel duurden die afleveringen wel een uur.... het waren maar 10 minutenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:26 schreef sharr het volgende:
[..]
AwZielig dat ze geen Dommel hadden.
[ afbeelding ]
Ja ik ook, introliedjes van alles geluisterd enzo, kon het nog helemaal meezingen ondanks dat ik waarschijnlijk wel vrij jong wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had zo'n 2 maanden geleden weer op youtube gezocht, voelde met net zo'n klein kind weer. Alleen voor je gevoel duurden die afleveringen wel een uur.... het waren maar 10 minuten
herkenbaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had zo'n 2 maanden geleden weer op youtube gezocht, voelde met net zo'n klein kind weer. Alleen voor je gevoel duurden die afleveringen wel een uur.... het waren maar 10 minuten
Bassie en Adriaan liedjes ken ik ook nog.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ik ook, introliedjes van alles geluisterd enzo, kon het nog helemaal meezingen ondanks dat ik waarschijnlijk wel vrij jong wasIk vond altijd dat ze te kort duurden
!
Betrapte mezelf er pas op dat ik er één zong, dat ze in Spanje waren denk ik ofzo. 1, 2, 3 is uno dos tres, un botilla, dat is een fles, een kelner is een Cambrero en een hoed noemen ze een sombrero, en de middellandse zee heet de Mediteranee, viva espana olequote:Op donderdag 10 maart 2011 01:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan liedjes ken ik ook nog.
Ja, en die op Griekenland, en op de Antillen en dat Bassie een prijsvraag wint en dan mogen ze naar amerika en ook ergens dat op een kasteel een pot goud ligt bij een regenboog en natuurlijk de oude afleveringen die in Nederland zijn opgenomen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Betrapte mezelf er pas op dat ik er één zong, dat ze in Spanje waren denk ik ofzo. 1, 2, 3 is uno dos tres, un botilla, dat is een fles, een kelner is een Cambrero en een hoed noemen ze een sombrero, en de middellandse zee heet de Mediteranee, viva espana ole
heb hier ergens een stuk of 10 videobanden liggen van bassie en adriaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Betrapte mezelf er pas op dat ik er één zong, dat ze in Spanje waren denk ik ofzo. 1, 2, 3 is uno dos tres, un botilla, dat is een fles, een kelner is een Cambrero en een hoed noemen ze een sombrero, en de middellandse zee heet de Mediteranee, viva espana ole
Ja! Heb ze nog op videoband staan allemaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, en die op Griekenland, en op de Antillen en dat Bassie een prijsvraag wint en dan mogen ze naar amerika en ook ergens dat op een kasteel een pot goud ligt bij een regenboog en natuurlijk de oude afleveringen die in Nederland zijn opgenomen.
Baas.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:34 schreef Viro het volgende:
[..]
heb hier ergens een stuk of 10 videobanden liggen van bassie en adriaan
Bazin.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja! Heb ze nog op videoband staan allemaal.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:35 schreef Zokunen het volgende:
Bassie en adriaan waren toch maar matige bazen.
Old school Disney en de echte series waren toffer
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:35 schreef Zokunen het volgende:
erge is dat ik dat ook allemaal heb meegekregenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:35 schreef Zokunen het volgende:
Ga je schamen in een hoekje als je dat projecteert op Telekids!quote:
Dat was wel leuk ja en dan echt in spanning wachten of en wanneer ie kwamquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:37 schreef Ragboer het volgende:
Vroeger bij The Box, dat je nog je eigen nummers kon aanvragen
tmf voor het eerst de tmf awards presenteerde uit een kleine studioquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:37 schreef Ragboer het volgende:
Vroeger bij The Box, dat je nog je eigen nummers kon aanvragen
hoe hadden we tijd over om nog buiten te spelen ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:38 schreef sharr het volgende:
Brum, Noddy, Pingu, Thomas de locomotief achtig ding iets, BUDGIE de kleine helicopter, de snorkels, boes boes, dommel, barbapappa, bassie en adriaan, david de kabouter, ik had het druk
Idd, ik woonde toen in een gebied waar niemand naar The Box keek.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:38 schreef Zokunen het volgende:
En voor de jongeren, the box was regionaal
Oorlogje spelen en met van die pvc buizen pijltjes blazen vanuit de bosjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:39 schreef Viro het volgende:
[..]
hoe hadden we tijd over om nog buiten te spelen ook
goeie ouwe tijdenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Oorlogje spelen en met van die pvc buizen pijltjes blazen vanuit de bosjes!
Verstoppertje, tikkertje, voetballenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:39 schreef Viro het volgende:
[..]
hoe hadden we tijd over om nog buiten te spelen ook
Ik speelde nooit oorlogje...quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Oorlogje spelen en met van die pvc buizen pijltjes blazen vanuit de bosjes!
Dan nog mevrouw theelepel, troetelbeertjes, teddy ruckxpin (sp?), dungeons and dragons en zoveel meer, waaronder de CN classics.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:38 schreef sharr het volgende:
Brum, Noddy, Pingu, Thomas de locomotief achtig ding iets, BUDGIE de kleine helicopter, de snorkels, boes boes, dommel, barbapappa, bassie en adriaan, david de kabouter, ik had het druk
Ja echtquote:
Budgie doorstrepenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan nog mevrouw theelepel, troetelbeertjes, teddy ruckxpin (sp?), dungeons and dragons en zoveel meer, waaronder de CN classics.
welke prog gebruik je om te downloaden ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:40 schreef sharr het volgende:
Vraag me af, moet je pc eigenlijk aan blijven staan bij een download van nieuwsgroepen?
Spotnet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:42 schreef Viro het volgende:
[..]
welke prog gebruik je om te downloaden ?
Ja man, ook nog met videobanden hier. Van klei, gewoon geweldig dat, altijd van die geluidjes makenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:41 schreef Ragboer het volgende:
Pingu is toch die Pinguin die nooit iets zei? Die is zo baas.
die is niet zo stabiel, kan je beter grabit oid gebruiken om te downloaden. Voor het bekijken van spots is spotnet meer dan voldoendequote:
Serieus? Spotnet kwam wel echt heel makkelijk over enzo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:43 schreef Viro het volgende:
[..]
die is niet zo stabiel, kan je beter grabit oid gebruiken om te downloaden. Voor het bekijken van spots is spotnet meer dan voldoende
het is makkelijk om te gebruiken, maar niet stabiel genoeg om een avondje aan te laten staan voor een downloadquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Serieus? Spotnet kwam wel echt heel makkelijk over enzo.
Nou! Ik ging er ook één maken omdat Pielousquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:44 schreef Ragboer het volgende:
Sharr is nerd, speelt ook COD en maakt "ik moet kakken"-topics______!
Wat houdt dat niet stabiel genoeg zijn dan in? Dat 'ie mislukt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:45 schreef Viro het volgende:
[..]
het is makkelijk om te gebruiken, maar niet stabiel genoeg om een avondje aan te laten staan voor een download
Zoals wat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:45 schreef Ragboer het volgende:
Die meiden hier luisteren alleen maar naar van die vage minimalmeuk. Is zo saai.
spotnet heeft de neiging om vast te lopen, veel vaker dan een normale prog.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat houdt dat niet stabiel genoeg zijn dan in? Dat 'ie mislukt?
Okequote:Op donderdag 10 maart 2011 01:46 schreef Viro het volgende:
[..]
spotnet heeft de neiging om vast te lopen, veel vaker dan een normale prog.
Ach ja het is wel leuk voor op een feestje maar zou het zelf niet de hele dag opzetten.quote:
Vast nummer in de beurs. Met je bezopen kop dansen hierop.quote:
Film het.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vast nummer in de beurs. Met je bezopen kop dansen hierop.
Emporium vorig jaar, had mn stash van tevoren ingenomen, sloeg echt een minuut nadat ik binnenkwam in. Nog nooit zo een vet feest meegemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:49 schreef Zokunen het volgende:
Impulz op Bussloo Is geloof ik het laatste feest waar ik geweest ben, eerder daar altijd Mystery land en dan gratis aan de andere kant van het meer net zo hard losgaan
quote:
Dus dat was echt Nijmegen de gekste!quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Emporium vorig jaar, had mn stash van tevoren ingenomen, sloeg echt een minuut nadat ik binnenkwam in. Nog nooi zo een vet feest meegemaakt.
Wijchenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dus dat was echt Nijmegen de gekste!
Wijchen is Nijmegen, al slaap ik liever in Nijmegen, meer matrassen daarquote:
Vorig keer childe ik m hard met twee random hindoestanen, die konden alleen niet tegen drank. Toen vielen ze de meisjes lastig en werden ze eruit gezet. Die ene gast moest om 8 uur 's ochtends naar Paramaribo vliegen.quote:
Heb ik niet aangevraagd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:53 schreef sharr het volgende:
Ik heb echt heel weinig met Nederlandstalige muziek
lol, een echte surinamer kan drinkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vorig keer childe ik m hard met twee random hindoestanen, die konden alleen niet tegen drank. Toen vielen ze de meisjes lastig en werden ze eruit gezet. Die ene gast moest om 8 uur 's ochtends naar Paramaribo vliegen.
Die twee niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:54 schreef Viro het volgende:
[..]
lol, een echte surinamer kan drinken
het waren dus excuus surinamersquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die twee niet.Ik en mijn maat zaten ook te kijken van WTF! Wij waren totaal niet bezopen, die 2 surinamers wel.
Stoppen dan...quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:56 schreef Zokunen het volgende:
Hmm zo dubstep, ff snel roken maar weer dan, someone in orbit gimme a headshot
Dat gewandel...
ik heb er wel zin inquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:57 schreef Ragboer het volgende:
Serieus, we moeten gewoon eens uitgaan met een paar mensen van dit topic. Zonder al dat strakke meetgebeuren erbij. Gewoon met een mannetje of 5/6 uitgaan ergens.
In Den Haag ofzo, dat is wel een bazenstad.quote:
Slaap lekker, tot waarschijnlijk morgen. Nachtzoen op je voorhoofdquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:00 schreef sharr het volgende:
Maar, ik ga mijn best doen te gaan slapen, word eindelijk moe! Slaap zacht!
truste lieve schatquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:00 schreef sharr het volgende:
Maar, ik ga mijn best doen te gaan slapen, word eindelijk moe! Slaap zacht!
genoeg gelegenheden hier om te stappenquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
In Den Haag ofzo, dat is wel een bazenstad.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Zokunen
Bericht:
Zelfs Sharr moet dit kunnen waarderen
Woonbootquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:02 schreef Zokunen het volgende:
Sharr dit is .nl die iedereen kan nassen!
Tot morreguhquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:05 schreef Viro het volgende:
ik ga ook maar eens slapen, morgen vroeg op.
Truste mede luisteraars van ONZ Radio![]()
quote:
Als ik in winamp zoek op Hazes heb ik >7 uur, dus ik kan het echt wel waarderenquote:
Ik heb dit nummer gezongen in China.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Als ik in winamp zoek op Hazes heb ik >7 uur, dus ik kan het echt wel waarderen
Whehe, moet je Drukwerk - Schijn 'N Lichtje Op Mij eens doen, Canadees die ik "ken" ging echt stuk op dat nummer,quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer gezongen in China.Ze vonden het wel leuk volgens mij.
Volgens mij klinkt Nederlandstalige muziek, met name het levenslied, heel lachwekkend als je uit het buitenland komt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Whehe, moet je Drukwerk - Schijn 'N Lichtje Op Mij eens doen, Canadees die ik "ken" ging echt stuk op dat nummer,
Hij komt er aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Volgens mij klinkt Nederlandstalige muziek, met name het levenslied, heel lachwekkend als je uit het buitenland komt.
Het slaat ook nergens op...quote:
quote:
Deze dan, Roemeense hit over Amsterdamquote:
Dat uhm is niet zo slim hequote:Op donderdag 10 maart 2011 02:37 schreef Zokunen het volgende:
KAK!, Was ik dus druk bezig iets van 35gb te downloaden, met net iets te weinig ruimte, delete ik de ~30gb die ik had...
Werk ze schatquote:
Lekker hequote:Op donderdag 10 maart 2011 08:59 schreef djkoelkast het volgende:
Goedemorgen lievjens. Wat een rust nog altijd hier vroeg in de ochtend.
doable, maar zeker nog niet beter. Lekker dagje rustig aan doen nog.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker he
En al iets opgeknapt?
Dus geen show van koelkast straks?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
doable, maar zeker nog niet beter. Lekker dagje rustig aan doen nog.
Ruilen? Ga ik werken voor jou en mag jij een dagje stressen voor mij.quote:
Ik heb mij de hele week uitgeroosterd hequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus geen show van koelkast straks?
Ik ga wel. Want vandaag nieuw meisje op broodquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ruilen? Ga ik werken voor jou en mag jij een dagje stressen voor mij.
Ja dus?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb mij de hele week uitgeroosterd he
Jij oude hosselaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga wel. Want vandaag nieuw meisje op brood
Moeite met opstaan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:15 schreef sharr het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik moet minder lang radio blijven luisteren 's nachts
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Heel erg! Altijd, maar nu is het nog erger.
Ik heb er last van dat ik elke ochtend denk dat ik me verslapen heb omdat het al zo licht isquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Heel erg! Altijd, maar nu is het nog erger.
Haha koningquote:
Laat dat je dat spel koopt bedoel ik, hij is al een jaar uit ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:29 schreef utopie het volgende:
[..]
ja echt heh. kk zooi. ik moet tot 3 uur werken
Helaas niet want het spel is zo vet, single player ben ik op uitgekeken maar online is het echt goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:30 schreef djkoelkast het volgende:
Nog steeds geen pc versie van rdr he?![]()
En spacejam was een kutfilm.
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Helaas niet want het spel is zo vet, single player ben ik op uitgekeken maar online is het echt goed
Niet doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:32 schreef sharr het volgende:
Als mijn download nu weer ineens in de laatste minuut mislukt pleur ik mijn laptop door het raam heen.
quote:
Schele kutquote:
Ja heb alleen geen tijd want moet vanavond ook werken. Terwijl ik eigenlijk ook een verjaardag heb maargoed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:34 schreef utopie het volgende:
[..]
ohnja
vanmiddag en vanavond ff RDR testen dus
verjaardagen gaan voor werkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heb alleen geen tijd want moet vanavond ook werken. Terwijl ik eigenlijk ook een verjaardag heb maargoed.
Mijn moeder is jarig maar heb geen zin om daar bij te zitten, ga liever werken.quote:
Nogmaals gefeliciteerd ouwe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:36 schreef trolololo het volgende:
Vanavond kan ik niet, vanwege verjaardag
genoteerdquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:36 schreef trolololo het volgende:
Ik had muziekje voor jou aangevraagd hequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:36 schreef trolololo het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had muziekje voor jou aangevraagd he
gewoon omdat ik het leuk vindtquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:40 schreef djkoelkast het volgende:
sharr door je speakers
geweun omdattikutleukvin
dat accent
Dat accentquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:40 schreef djkoelkast het volgende:
sharr door je speakers
geweun omdattikutleukvin
dat accent
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Bah. Niet doen joh, je bent jarig. Ik blijf zelfs thuis omdat jij jarig bent.
Ik zit nu de gehele tijd hardop 'gewoon omdat ik het leuk vind' te zeggen, maar die d blijft wegquote:
Ik vind het schattigquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zit nu de gehele tijd hardop 'gewoon omdat ik het leuk vind' te zeggen, maar die d blijft weg!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef djkoelkast het volgende:
Dat doet me zo denken aan dit![]()
"prima als ze zulke kleren aan hebben, maar dan in dat 020-dorp en niet hier"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |