Ik denk het niet, maar je kan het altijd proberen. Misschien is er wel een converter. You never know.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:43 schreef Zokunen het volgende:
Even een stomme vraag, maar kan je op een 286 ook hedendaagse monitoren aansluiten, die hebben we weggegeven iirc, maar zou dat ding nog wel een keer willen aanzetten voor hotrod, snipes of keen
Binnenkort de zolder maar eens opklimmen danquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar je kan het altijd proberen. Misschien is er wel een converter. You never know.
k baal zo dat ik zoveel heb gedelete, echt pareltjes, ik zou echt een paar TB aan series moeten hebben... Stomme serie junk dat ik er ben...quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:47 schreef Viro het volgende:
Omg ben nu 536 gig aan series aan het verplaatsen. 3x raden hoe lang het duurt...
Straks 350 gig muziek verplaatsen.
ik heb zokunen niet op msnquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:48 schreef dragems het volgende:
zijn jullie nog steeds bezig? hebben jullie geen msn of zo?
ooh hoi en zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:48 schreef quaas het volgende:
TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERUG uit Disney land parijs, hierrrr iss.......
QUAAS
Supdawgs?
welkom terug, ik miste je al.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:48 schreef quaas het volgende:
QUAAS
Supdawgs?
Zeker, wie draait? Jij zeker?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:49 schreef Viro het volgende:
[..]
welkom terug, ik miste je al.
Was het leuk ?
Hoe waren de tower of terror en de Aerosmith achtbaan? Dat waren echt mijn favorieten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:48 schreef quaas het volgende:
QUAAS
Supdawgs?
Tower of Terror stond maar 85 minuten wachtrij elke dag -.- = niet in geweest.. Rock'n'rollercoaster avec Aerosmith was geweldig idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hoe waren de tower of terror en de Aerosmith achtbaan? Dat waren echt mijn favorieten!
Learn to fast pass!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:52 schreef quaas het volgende:
[..]
Tower of Terror stond maar 85 minuten wachtrij elke dag -.- = niet in geweest.. Rock'n'rollercoaster avec Aerosmith was geweldig idd.
Dat is zo baas, je mag alleen maar 1 per uur, maar dan skip je 80% van de rij ofzo en met een groep kan je daar bazig misbruik van makenquote:
Niet helemaal je kan een kaartje halen waardoor je op een bepaalde tijd voorrang krijgt. Tot die tijd rondlopen en de rest doen en dan bij de topattracties maar 10-20 minuten hoeven wachten.quote:
Welken CoD? Black Ops begint vrij snel te vervelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:57 schreef sharr het volgende:
Zo, ik wilde optijd gaan slapen maar ik dacht, even CoD proberen en nu is het 1 uur!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Niet helemaal je kan een kaartje halen waardoor je op een bepaalde tijd voorrang krijgt. Tot die tijd rondlopen en de rest doen en dan bij de topattracties maar 10-20 minuten hoeven wachten.
Ahw, ain't that cutequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:57 schreef sharr het volgende:
Zo, ik wilde optijd gaan slapen maar ik dacht, even CoD proberen en nu is het 1 uur!
Nerdquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:57 schreef sharr het volgende:
World at War, maar gezien ik een beginner ben én het moet besturen met een touchpad van een laptop zal dit niet snel gaan vervelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:58 schreef quaas het volgende:
[..]
Welken CoD? Black Ops begint vrij snel te vervelen.
dat is niet handigquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:59 schreef sharr het volgende:
[..]
World at War, maar gezien ik een beginner ben én het moet besturen met een touchpad van een laptop zal dit niet snel gaan vervelen
Maar nu maak ik de 2 stupid dogs quote niet afquote:
ik dacht dat we een team warenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar nu maak ik de 2 stupid dogs quote niet af
World at war is wel tof, moet je deze eens proberen.quote:
Haha! PC-Gamenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:59 schreef sharr het volgende:
[..]
World at War, maar gezien ik een beginner ben én het moet besturen met een touchpad van een laptop zal dit niet snel gaan vervelen
Maar Sharr is sexy, die kan ik gewoon niet burnen!quote:
PC Gamenquote:
Zij kan wel tegen een stootje, ik burn haar af en toe. Maar dat doet ze bij mij ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar Sharr is sexy, die kan ik gewoon niet burnen!
Wow, die ziet er vet uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
World at war is wel tof, moet je deze eens proberen.
Wat moet je me burnen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar Sharr is sexy, die kan ik gewoon niet burnen!
Mits je er bereid bent 700 euro voor te betalen <-- is niet goed nederlandsquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef Zokunen het volgende:
PC > any console imho.
Helemaal nu, want pc is VEEL krachtiger dan welke console dan ook.
console is chiller omdat met 4 man op 1 scherm gamen lachen is en bij elkaar kijken en vervolgens zelf doodgaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef Zokunen het volgende:
PC > any console imho.
Helemaal nu, want pc is VEEL krachtiger dan welke console dan ook.
Mits je bereidt bent er 700 euro voor te betalen <-- is beter Nederlandsquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:04 schreef quaas het volgende:
[..]
Mits je er bereid bent 700 euro voor te betalen <-- is niet goed nederlands
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Wow, die ziet er vet uitJammer genoeg weet ik nog maar net hoe ik wapen moet wisselen en schieten enzo
Viro werd boos dat ik de 2 stupid dogs quote (die wel HEEL inkopbaar was) niet maaktequote:
ik was niet boos, teleurgesteld dat jij het niet afmaaktequote:Op donderdag 10 maart 2011 01:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Viro werd boos dat ik de 2 stupid dogs quote (die wel HEEL inkopbaar was) niet maakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |