vooral vanwege de live versie gestemdquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:09 schreef Weaut het volgende:Nooit verwacht dat like spinning plates zo hoog zou komen
.
Nee, precies.. Vind het net een van de weinige (post Pablo Honey) Radiohead nummers die zo door een willekeurig indiebandje geschreven zou kunnen zijn..quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef tim. het volgende:
En "Street Spirit" is toch helemaal niet zo'n bijzonder nummer?
Inderdaad, 'wel oké', Idioteque is briljant.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef tim. het volgende:
En "Street Spirit" is toch helemaal niet zo'n bijzonder nummer?
Inderdaad, wel een goed nummer, maar vergeleken met "Idioteque" stelt het weinig voor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, precies.. Vind het net een van de weinige (post Pablo Honey) Radiohead nummers die zo door een willekeurig indiebandje geschreven zou kunnen zijn..
Inderdaad, misschien wel hun beste nummer. Ken je de bron van die sample?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:37 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Inderdaad, 'wel oké', Idioteque is briljant.
Oi!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:17 schreef Idioteque het volgende:
Idioteque vs Street Spirit (Fade Out)
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:32 schreef Shadow_NL het volgende:
You and whose army vs Weird Fishes/Arpeggi
Idioteque vs Street Spirit (Fade Out)
Pyramid Song vs Paranoid Android
Karma Police vs Like spinning plates
Ik snap echt niet wat Idioteque en Like spinning plates bij de laatste 8 doen.
Idioteque vind ik denk k het meest overrate nummer van Radiohead, en Like spinning plates doet me ook helemaal niks. Street spirit blijf ik gewoon een geweldige tekst en sfeer hebben.
Schande trouwens dat de echte toppers van Ok Computer, Exit music (for a film), Climbing up the walls en Lucky, niet eens 1 van die 3 de kwartfinale hebben gehaald.
Het zal wel iets te maken hebben met smaak enzo...
Haha, da's best apart ja. Had even niet in de gaten dat dat m'n username isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |