Eigenlijk ook bij mij het geval. Typisch Radiohead dus, expect the unexpected.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef rew- het volgende:
Haha naar mijn smaak zijn nu bijna al mijn favoriete nummers eruit.. Ik laat het daarom maar hierbij
Ben wel benieuwd wat het resultaat zou zijn als je iedereen die nu meedoet een top 20 laat samenstellen, en daar punten per de betreffende ranking aan toekent voor de uitslag (volgens het roemruchte songfestival-model). Nu ben je overgeleverd aan de voorbedachte battles waarbij een favoriet er al vroeg uit kan vliegen, terwijl die anders misschien heel hoog eindigt. Als daar belangstelling voor is, wil ik die ter vergelijking best organiseren als aanvulling op deze competitie.quote:naar mijn smaak zijn nu bijna al mijn favoriete nummers eruit..
Goed idee een soort kijk en vergelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat het resultaat zou zijn als je iedereen die nu meedoet een top 20 laat samenstellen, en daar punten per de betreffende ranking aan toekent voor de uitslag (volgens het roemruchte songfestival-model). Nu ben je overgeleverd aan de voorbedachte battles waarbij een favoriet er al vroeg uit kan vliegen, terwijl die anders misschien heel hoog eindigt. Als daar belangstelling voor is, wil ik die ter vergelijking best organiseren als aanvulling op deze competitie.
Maar voor nu uiteraard: game on!
Goed idee, lijkt me eerlijkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat het resultaat zou zijn als je iedereen die nu meedoet een top 20 laat samenstellen, en daar punten per de betreffende ranking aan toekent voor de uitslag (volgens het roemruchte songfestival-model). Nu ben je overgeleverd aan de voorbedachte battles waarbij een favoriet er al vroeg uit kan vliegen, terwijl die anders misschien heel hoog eindigt. Als daar belangstelling voor is, wil ik die ter vergelijking best organiseren als aanvulling op deze competitie.
Maar voor nu uiteraard: game on!
Creep zal niet zó hoog komen lijkt me...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef rew- het volgende:
[..]
Goed idee, lijkt me eerlijkerMaar dikke kans dat je dan Paranoid Android, Creep & Karma Police in de top 5 krijgt simpelweg omdat die het bekendst zijn. Maar ik ben voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |