SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
[ Bericht 0% gewijzigd door RealBizkit666 op 10-03-2011 09:52:42 ]
Ja en handig voor de snele drinker als je met 10 man bent.quote:
Wie houd je tegen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Er moet trouwens een plaatje in de OP vervangen worden...
Maar wel weer vervelend als er dan 3 snelle drinkers zijn, van de tien manquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en handig voor de snele drinker als je met 10 man bent.
[..]
Wie houd je tegen?![]()
Op zich niet, dan bestel je er 2 en houd je 11 bier over. Die komen wel op.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar wel weer vervelend als er dan 3 snelle drinkers zijn, van de tien man
Gewoon zorgen dat je bij de snelste 2 zit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar wel weer vervelend als er dan 3 snelle drinkers zijn, van de tien man
Truste!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef Flappekz het volgende:
Maar goed, ik ga pitten. Zie morgen de uitslag van mn friendly wel...hoop dat die uitslag niet té rood is, of teveel jeukt...
Al gebeurd...quote:
Dacht ik al wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Al gebeurd...
De rest van de plaatjes gaat ook gebeuren. Alleen even alles opzoeken duurt even...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees dan ook eens wat sneller. Wij posten echt niet veel op een dag ofzow hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef ScudRaket het volgende:
Heuj! Eindelijk weer een tvp op pagina 1
Ik heb zelfs geen flauw idee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Weet iemand de winnaar van de FOK!cup XX? Of is die toen helemaal niet doorgegaan?
[ afbeelding ]
Lekker bezig Koek!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Gijs_
Heb je nog de laatste versie van de website ergens staan? Misschien dat daar nog de eindstand van het vierde seizoen van de Gouden Schoen op staat.
Alle andere plaatjes zijn nu bijgewerkt.
Ik moet natuurlijk wel mijn FOK!-HT-tag ook waarmaken.quote:
Lijkt me een goed plan!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel mijn FOK!-HT-tag ook waarmaken.
Nu de hoofdheader nog aanpassen met alle nieuwe logo's... Maar daar heb ik wat langer voor nodig...
Maar ik denk dat ik alle plaatjes ga nemen van teams die zich voor de VJ/GL hebben ingeschreven. Ik denk dat ik dan de meest actieve teams wel te pakken heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal eens zoeken voor je..quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Weet iemand de winnaar van de FOK!cup XX? Of is die toen helemaal niet doorgegaan?
[ afbeelding ]
Zal even kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Gijs_
Heb je nog de laatste versie van de website ergens staan? Misschien dat daar nog de eindstand van het vierde seizoen van de Gouden Schoen op staat.
Daar was ik ook! Blessure van 2 weken, klinkt als een messteekquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:02 schreef vanpers het volgende:
Hoi![]()
Ingeschreven voor VJ/GL nu nog even naar de awards kijken.
Verder gister mijn 71ste uit vlaggetje(Marocco) binnen gehaald.
Wel een blessure van 2 weken maar is geen ramp.
Ben je niet tegengekomen, zal eens informeren bij de medische staf of het een messteek isquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daar was ik ook! Blessure van 2 weken, klinkt als een messteek
Happel! won toen... met Kein Geloel (813647).quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Gijs_
Alle kleine beetjes helpen.quote:10-03-2011
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 188 ¤
10-03-2011
Je ontvangt voor deze speler: 1 500 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Staat er bij toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:39 schreef vanpers het volgende:
Belangrijk voor de Awards, wat is er met de mensen gebeurd die genomineerd zijn met de Koei? Want volgens mij heb ik dit niet meegekregen.
Top. Dank je.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Happel! won toen... met Kein Geloel (813647).
Die had een leuke speler gezien en had zonder op de TV te kijken het openingsbod gedaan. Later kwam hij erachter dat die prijs ruim 1M boven de TV waarde lag. Uiteindelijk heeft hij die speler dus iets te duur gekocht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:50 schreef vanpers het volgende:
Haha, ja dat begrijp ik idd.
Maar wat is er gebeurd met Rob, de Hovenier enz?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die had een leuke speler gezien en had zonder op de TV te kijken het openingsbod gedaan. Later kwam hij erachter dat die prijs ruim 1M boven de TV waarde lag. Uiteindelijk heeft hij die speler dus iets te duur gekocht.
Doe jij ook eens even de awards invullen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:03 schreef The_Hives het volgende:
hij heeft zeker die dag in een tuintje geschoffeld waar planten in staan met een bepaald soort ' toppen'
heb al gekeken, maar om het in te kunnen vullen ben ik te weinig in de topics geweestquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doe jij ook eens even de awards invullen.
Deels invullen mag ook en dat kan bestquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb al gekeken, maar om het in te kunnen vullen ben ik te weinig in de topics geweest
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Deels invullen mag ook en dat kan best
Owh, sorryquote:
En we ontdekken dat de skilltrade niet genoeg wedstrijden gespeeld heeft om op de TL geplaatst te worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:33 schreef Drassss het volgende:
Waar we wachten op de training... en bidwars
Je wil nog wat stemmen voor dequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef IPeePie het volgende:
[..]
En we ontdekken dat de skilltrade niet genoeg wedstrijden gespeeld heeft om op de TL geplaatst te worden.
Zeker, zou het niet een unicum zijn, hier bij de eerste awards waar je aan mee doet, meteen de koei te winnen?quote:
Onmogelijk, want Possie is nog steeds lid van de fedquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Zeker, zou het niet een unicum zijn, hier bij de eerste awards waar je aan mee doet, meteen de koei te winnen?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Onmogelijk, want Possie is nog steeds lid van de fedIk ga de koei niet winnen hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In mijn jeugdpot tegen scud sta ik al 1-3 achterquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Drassss het volgende:
Nondeknetter wat een zaadpot dat Psv-Rangers![]()
Mijn jeugdwedstrijd in hattrick is nog spannender.
Ik heb al een potje voor woensdag.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef IPeePie het volgende:
Wil niemand een vlaggetje montenegro? Ik had een snelle reactie verwacht
Ik heb Europa al helemaal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef IPeePie het volgende:
Wil niemand een vlaggetje montenegro? Ik had een snelle reactie verwacht
Gewoon regelen dat je die wedstrijd volgende week kan spelen. Niet weg geven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef IPeePie het volgende:
Ik heb volgensmij een vlaggetje gewonnen voor volgende week, montenegro, maar dan heb ik al een andere wedstrijd ingepland. Wil iemand anders hem, als een soort ruil?
Wat wil je, 5-5-0 tegen een slecht tikkend PSV.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Drassss het volgende:
Nondeknetter wat een zaadpot dat Psv-Rangers![]()
Mijn jeugdwedstrijd in hattrick is nog spannender.
Wil ie nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon regelen dat je die wedstrijd volgende week kan spelen. Niet weg geven.
quote:In de 44e minuut viel Sayid Taqui van SC DP op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter was niet onder de indruk van de acteerprestaties van Sayid Taqui en gaf de jongeling resoluut een gele kaart voor een schwalbe. Er waren 44 minuten gespeeld toen de scheidsrechter LFJ YBR een penalty toekende. Achik Zahim hield tijdens zijn aanloop drie keer in om de keeper op het verkeerde been te zetten en werd desondanks niet teruggefloten: 2-1. Nathan Kluiver kreeg na een domme actie de wind van voren van zijn medespelers. Door te weinig ervaring verloor hij de bal in de 44e minuut en kon een tegenstander bijna scoren. LFJ YBR vergrootte de voorsprong toen Jur Hooman de 3-1 maakte na een aanval over links die hem alleen voor de keeper zette. Gilles Veldhuis van LFJ YBR kreeg in de 44e minuut een gele kaart voor spelbederf. De jongens van LFJ YBR hadden er zin in vandaag, dus na 44 minuten zette Ellert Uphoff zijn team op een grotere voorsprong (4-1) na een mooie voorbereidende actie aan de rechterkant. LFJ YBR bouwde na 44 minuten de voorsprong verder uit toen Jur Hooman door de centrale verdediging brak en de bal knap van buiten het zestienmetergebied in de linker bovenhoek schoot: 5-1.
Je kan niet zeggen dat ze de bal langzaam rondtiktequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef DutchieBre het volgende:
haha. Een veelbewogen 44ste minuut voor mijn jeugd elftal
[..]
Koop premium, dan heb je veel meer te doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef PeeJie_ het volgende:
Op hattrick is er ook niet al te veel te doen ATMGister al twee oefenwedstrijden gespeeld, jeugd gewonnen, senioren verloren. Orders al ingevoerd voor volgende week, trainees zijn allemaal klaar om getraind te worden... Nou zeg het maar..
Stadion uitbreiden misschien, maar als de stemming van mijn supporters straks naar beneden gaat zit die ook niet vol..
Zoals ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Koop premium, dan heb je veel meer te doen
Feds, supporten, gastenboeken, vlaggetjes, logo, tenues, rugnummers, groepen, verschillende standaardopstellingen. Moet ik verder gaan?quote:
Heeft je stadion al een keer bijna vol gezeten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef PeeJie_ het volgende:
Op hattrick is er ook niet al te veel te doen ATMGister al twee oefenwedstrijden gespeeld, jeugd gewonnen, senioren verloren. Orders al ingevoerd voor volgende week, trainees zijn allemaal klaar om getraind te worden... Nou zeg het maar..
Stadion uitbreiden misschien, maar als de stemming van mijn supporters straks naar beneden gaat zit die ook niet vol..
Hmm, niet echt dingen die me nu aansprekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Feds, supporten, gastenboeken, vlaggetjes, logo, tenues, rugnummers, groepen, verschillende standaardopstellingen. Moet ik verder gaan?
Ik had hem zelfs uitgebreid 2x en meteen de volgende wedstrijd tot aan de nok vol. Op 50 staanplaatsen na ofzo. Maar mijn supporters zijn ATM in de zevende hemel en dat scheelt ook natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft je stadion al een keer bijna vol gezeten?
Het maakt wel degelijk uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hmm, niet echt dingen die me nu aansprekenMaakt het trouwens voor de wedstrijd zelf uit als je bijvoorbeeld een GOED verdediger heb, of die 7.09 verdedigen heeft of bv. 7.95 verdedigen? Of is hij pas weer "beter" als hij uitstekend is ?
Ah, dan ga ik nog wat jongs kopen denk ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het maakt wel degelijk uitHattrick kijkt ook achter de komma.
Dat maakt niet uit. Als je stadion bijna vol zit moet je gaan uitbreiden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik had hem zelfs uitgebreid 2x en meteen de volgende wedstrijd tot aan de nok vol. Op 50 staanplaatsen na ofzo. Maar mijn supporters zijn ATM in de zevende hemel en dat scheelt ook natuurlijk.
Die gasten krijgen "klaverjas" training ( in positiespel! ) en zullen een klein beetje stijgen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik nog wat jongs kopen denk ik(of misschien wat oudere ervaren verdedigers). En als je zoals ik positiespel traint, maar je koopt een paar verdedigers, 17 of 18 jaar, met GOED als verdedigen, wat gebeurt er met die vaardigheid dan als ik positiespel train. Blijft die "bevroren" of beweegt die alsnog een beetje, al train je geen verdedigen ?
En op welke vaardigheden letten jullie bij de aanvallers ? Alleen scoren / vleugelspel of meer ?
Het verdedigen beweegt dan niks maar hun positiespel ietsjes.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik nog wat jongs kopen denk ik(of misschien wat oudere ervaren verdedigers). En als je zoals ik positiespel traint, maar je koopt een paar verdedigers, 17 of 18 jaar, met GOED als verdedigen, wat gebeurt er met die vaardigheid dan als ik positiespel train. Blijft die "bevroren" of beweegt die alsnog een beetje, al train je geen verdedigen ?
Spec, scoren en passen.quote:En op welke vaardigheden letten jullie bij de aanvallers ? Alleen scoren / vleugelspel of meer ?
Die blijft bevroren. Als de skill boven reusachtig is volgensmij, daalt hij ook heel langzaam. Verder is verdedigen trouwens een goede bijskill voor middenveldersquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
En op welke vaardigheden letten jullie bij de aanvallers ? Alleen scoren / vleugelspel of meer ?
Boven reusachtig daalt een skill inderdaad ongeacht de leeftijd. En als een speler ouder dan 28 jaar is, dan dalen alle skills.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:45 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Die blijft bevroren. Als de skill boven reusachtig is volgensmij, daalt hij ook heel langzaam. Verder is verdedigen trouwens een goede bijskill voor middenvelders.
Bij aanvallers let ik vooral op scoren en passen.
Ah, dus geen spelers boven de 28 en hoger als reusachtigquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Boven reusachtig daalt een skill inderdaad ongeacht de leeftijd. En als een speler ouder dan 28 jaar is, dan dalen alle skills.
wat een anti voetbal van de Rangersquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Wat wil je, 5-5-0 tegen een slecht tikkend PSV.
Als 'ie nou [SNEL] was...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
Wie wil er een bidwar ontketenen bij Fabrizio Tamanza (307671788)?
Spelers boven de 28 zijn wel goedkoper qua loon, hebben een bak met ervaring en zijn goedkoper. Er zijn dus verschillende redenen om het wel te doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ah, dus geen spelers boven de 28 en hoger als reusachtig, niet dat ik die kan betalen
Maar het brengt wel degelijk het risico met zich meequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een bidwar ontketenen betekend niet dat je m kopen moet hè!
De goedkoopste op de tv is 302k dus over welk risico heb je het? En al koop je m wel heb je een koopje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Maar het brengt wel degelijk het risico met zich mee
Hmm, wel interessant dan inderdaad. Maar het betekend alleen wel dat ze steeds iets slechter worden in verdedigen, hoe "snel" gaat dat ongeveer ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Spelers boven de 28 zijn wel goedkoper qua loon, hebben een bak met ervaring en zijn goedkoper. Er zijn dus verschillende redenen om het wel te doen.
Ze worden slechter in alle skills. Dus niet alleen verdedigen, hoe snel dat gaat hangt weer af van de leeftijd, de hoogte van de skill en welke skill.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hmm, wel interessant dan inderdaad. Maar het betekend alleen wel dat ze steeds iets slechter worden in verdedigen, hoe "snel" gaat dat ongeveer ?
Die koktown heeft er zin in zeg...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja!Ik hoop toch dat t nog flink stijgt!
Gelukkig wel ja!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Die koktown heeft er zin in zeg...
Mwoa, 30.000quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij moet minimaal voor 2M de deur uit. Ik krijg maar 1,5% van de transfersom namelijk.
Hahahaha waar kan ik tekenen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij moet minimaal voor 2M de deur uit. Ik krijg maar 1,5% van de transfersom namelijk.
Idd die wil m wel heel graag hebben!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:00 schreef Drassss het volgende:
Wat een baas die koktown. Die biedt steeds 50k meer
De rest wil niet meer. En die 700k was eigenlijk te hoog, maar dat wist je al...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd die wil m wel heel graag hebben!Ik hoop op dik meer dan 700k want dat is de prijs die ik er voor heb betaald.
Ik zie t. Nouja hij is er vlak bij gekomen en zo heb ik niet al te veel verlies. Als ie 18 had geworden was mn verlies veel groter. Vandaar dat ie er uit moest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De rest wil niet meer. En die 700k was eigenlijk te hoog, maar dat wist je al...
Ik zat nog wel te twijfelen, maar vond de kaartjes toch een tikkie te duurquote:
Ik doelde op je uitspraak tot straks Ajax.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik zat nog wel te twijfelen, maar vond de kaartjes toch een tikkie te duurPlus de laatste bekerwedstrijden al geweest en vorige week naar de topper Almere City - FC Zwolle geweest
En morgen naar FC Zwolle - FC Dordrecht (nee ik ben geen Zwolle fan, maar wordt telkens uitgenodigd
)
Ik ga niet uitleggen hoe ik het bedoelde. Ik dacht eigenlijk relaxt voetbal te gaan kijken, laptoppie aan de kant, maar dat gaat niet gebeuren heb ik al gemerktquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doelde op je uitspraak tot straks Ajax.
Ik snapte wel hoe je t bedoelde.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik ga niet uitleggen hoe ik het bedoelde. Ik dacht eigenlijk relaxt voetbal te gaan kijken, laptoppie aan de kant, maar dat gaat niet gebeuren heb ik al gemerkt
Jaloers dat je niet kan computeren en kijken ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snapte wel hoe je t bedoelde.Probeer je all1 van je wedstrijd af te houden en dat lukt aardig al zeg ik t zelf!
Ik kan computeren en kijken hoor. Ik heb 2 schermen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Jaloers dat je niet kan computeren en kijken ?Ik pak er ook maar een biertje bij meteen. Toen ik dat dinsdag deed scoorde messi, dus dat beloofd voor zometeen ook wel wat
Idd, ik hoop dat die gasten gewoon gepakt worden voor dit soort dingen en zelf een aardige boete krijgenquote:
Ik hoop dat de andere supporters hem ff bij zn kladden pakken en aan de suposts geven. Dat soort lui moeten gewoon opzouten! (Als het maar niet zo uit de hand loopt als bij Vitesse laatst.)quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Idd, ik hoop dat die gasten gewoon gepakt worden voor dit soort dingen en zelf een aardige boete krijgen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:27 schreef PeeJie_ het volgende:
Slechte keeper btw, alles van afstand en inlopen!
Afstandsschot de Zeeuw, niet zo heel hard, Ebecilio met een schot (een na laatste schot) allebei weggestompt, voor / naast het doelquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik was ff gaan kleien dus heb ik iets gemist ofzow?
Oh ok zo bedoel je. Ach hij zit er nog steeds niet in dus zo slecht is die keep niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Afstandsschot de Zeeuw, niet zo heel hard, Ebecilio met een schot (een na laatste schot) allebei weggestompt, voor / naast het doel
Edit: Weer
Vrije trap op een moooooooie plek, maar heb er weinig in zien vliegen de laatste tijd.
Klopt, maar kan je wel profijt van hebben. Weer een vrije trap op dezelfde plek btw !quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ok zo bedoel je. Ach hij zit er nog steeds niet in dus zo slecht is die keep niet.
Die laatste redding was wel topquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef PeeJie_ het volgende:
Zie je, stoot hij hem weer weg.. Slechte keep
Hij is idd zo slecht dat Ajax er al 0 gemaakt heeft!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef PeeJie_ het volgende:
Zie je, stoot hij hem weer weg.. Slechte keep
Ik hoop het! Met 0-0 naar Rusland zie ik niet zitten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef IPeePie het volgende:
Pff, ajax moet met zo'n veldoverwicht eigenlijk wel een goaltje of 2 gaan maken. Dit houden ze niet vol 90 minuten lang.
Ik krijg zo'n Barca - Arsenal idee, Barca de betere ploeg, Arsenal grote kans om door te gaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef IPeePie het volgende:
Pff, ajax moet met zo'n veldoverwicht eigenlijk wel een goaltje of 2 gaan maken. Dit houden ze niet vol 90 minuten lang.
Achja, ik vraag me toch af of die russen ook zelf kansen kunnen creeeren..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop het! Met 0-0 naar Rusland zie ik niet zitten.
Koek ga je niet die top keeper kopen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het interesseert me allemaal geen zak.
Ja, laten we het over de WK Afstanden hebben,quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het interesseert me allemaal geen zak.
Ik heb een keeper.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Koek ga je niet die top keeper kopen?
We kunnen het ook over auto's hebben...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, laten we het over de WK Afstanden hebben,Wüst
Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar die u20 is toch veel geiler..
Buurman zegt: "It's a dirty job, but someone's gotta do it.."quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We kunnen het ook over auto's hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Ah zo, dat traint idd wel snel en je traint al je spelers meen ik ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Realistisch, want ik train spelhervatten
Ja 2x 11 spelers + je keepers/sh'ers die je opstelt krijgen 25% extra training.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:08 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ah zo, dat traint idd wel snel en je traint al je spelers meen ik ?
Dat interesseert mij dan weer geen zak.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We kunnen het ook over auto's hebben...
Wust!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, laten we het over de WK Afstanden hebben,Wüst
@ The_Hivesquote:1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011
Ik zie het helaas nog niet gebeurenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij probeert het nu al 7 seizoenen zo
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als het maar een hartslag heeft he
Ik ook niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:24 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik zie het helaas nog niet gebeuren
Wel vervelend dat je niet in haar doelgroep valt...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dat mag je denken. Ik vind r gewoon erg leuk.
![]()
Hoezo niet? Ze is bi. Niet lesbi.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wel vervelend dat je niet in haar doelgroep valt...
Welke club is dat dan ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Als ik het voor mijn club zou doen, zou er moeten staan: 1942, 1943, 2011 ... maar das niet helemaal realistisch
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij probeert het nu al 7 seizoenen zo
Das idd niet realistisch. Al is dat van onze huis negert dat ook niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Als ik het voor mijn club zou doen, zou er moeten staan: 1942, 1943, 2011 ... maar das niet helemaal realistisch
Kijk, zo leer ik nog eens watquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ze is bi. Niet lesbi.
we hebben ook wel eens 9 punten goed gemaakt in de tweede seizoenshelftquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das idd niet realistisch. Al is dat van onze huis negert dat ook niet.
We zijn er nog niet he...zwaar programma nog! Ajax, Twente, Groningen thuis, AZ, Utrecht, Heracles, Superboeren uitquote:
Elke keer het begin van het seizoen.. En dan achteraf een inhaalrace doen, waar ze net weer puntjes tekort komen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop zsm!Al is t wel weer treurig dit seizoen......
ja schandalig hoe lang het duurtquote:
ja dankzij afkoopsom-Jolquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop zsm!Al is t wel weer treurig dit seizoen......
Heb je gelijk in idd. Ajax speelt beter als vorig seizoen, Twente mag je dik winnen van mijquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We zijn er nog niet he...zwaar programma nog! Ajax, Twente, Groningen thuis, AZ, Utrecht, Heracles, Superboeren uit
Kom je nu meequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:31 schreef ScudRaket het volgende:
Mark my words, Ajax scoort niet vandaag.
Tja, nu snap ik dat ik het niet wistquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft ze zelf zitten vertellen bij DWDD en de MaDiWoDoVrijdag show.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:31 schreef ScudRaket het volgende:
Tja het 2e seizoenshelft van het vorige seizoen waren ze ook de beste maar daar koop je niks voor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
we hebben ook wel eens 9 punten goed gemaakt in de tweede seizoenshelft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
In heel 2010 waren ze de beste club van Nederland. Maarja daar koop je niks voor, je zit hier niet in Ruslandquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja het 2e seizoenshelft van het vorige seizoen waren ze ook de beste maar daar koop je niks voor.
Gewoon salaris tot einde seizoen, tenzij nieuw werkquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die heeft toch ontslag genomen en niets mee gekregen of heb ik wat gemist?
Kap eens met dat doemdenken!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:31 schreef ScudRaket het volgende:
Dat heet analyseren en vooruitzien.quote:
Ah dat kijk je nooit?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja, nu snap ik dat ik het niet wist
Onderbouw dat eens danquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat heet analyseren en vooruitzien.
dat is niet naar buiten gekomen, maar jij dacht dat hij zomaar voor niets zou opstappen? Neuh dan trek Martin nog wel even een paar keer een pakkie aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die heeft toch ontslag genomen en niets mee gekregen of heb ik wat gemist?
Precies!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:32 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
In heel 2010 waren ze de beste club van Nederland. Maarja daar koop je niks voor, je zit hier niet in Rusland
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat heet analyseren en vooruitzien.
Dat dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!
dat is toch ook een programma van nietsquote:
Alles gaat fout wat er maar fout kan gaan in de 16. Een goede keeper aan de overzijde helpt dan niet mee.quote:
Dat dacht ik laatst dus over Anita tegen NAC (stonden weliswaar niet achter). Scoort ie :pquote:
Met die show van Paul de Leeuw mis je dan ook niet veel maar ik vind DWDD toch een leuk programma. Mits hij leuke gasten heeft en of een leuke tafel heer\dame heeft.quote:
Verschil is dat Enoh echt helemaal niks kanquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik laatst dus over Anita tegen NAC (stonden weliswaar niet achter). Scoort ie :p
Zie post hierboven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is toch ook een programma van nietsde leeuw heeft een beetje afgedaan de laatste jaren
Nooit wat geweest.-quote:
Ballen afpakken. En domme overtredingen maken. Maar dan houdt het ook wel op ja..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Verschil is dat Enoh echt helemaal niks kan
Enoh-no dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ballen afpakken. En domme overtredingen maken. Maar dan houdt het ook wel op ja..
Dwdd is toch dat programma waar de presentator zich belangrijk vindt dan de onderwerpen. Tafelheren/dames die schijt irritant zijn of niks zeggen. Onderwerpen, meer promotie stukjes zijn over boeken/films, bandjes die precies 1 minuut mogen optreden en tv fragmenten van 4 jaar oud?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met die show van Paul de Leeuw mis je dan ook niet veel maar ik vind DWDD toch een leuk programma. Mits hij leuke gasten heeft en of een leuke tafel heer\dame heeft.
ja die ja. Ik moet dan gedwongen gtst kijken, dus 20.00 uur tv is sowieso kutquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dwdd is toch dat programma waar de presentator zich belangrijk vindt dan de onderwerpen. Tafelheren/dames die schijt irritant zijn of niks zeggen. Onderwerpen, meer promotie stukjes zijn over boeken/films, bandjes die precies 1 minuut mogen optreden en tv fragmenten van 4 jaar oud?
*HERKENBAAR*quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja die ja. Ik moet dan gedwongen gtst kijken, dus 20.00 uur tv is sowieso kut
Ik vind dat Doe maar normaal wel wat hebben. Mits zonder die Hazes-mongolen.quote:
Dan verschillen we duidelijk van mening.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dwdd is toch dat programma waar de presentator zich belangrijk vindt dan de onderwerpen. Tafelheren/dames die schijt irritant zijn of niks zeggen. Onderwerpen, meer promotie stukjes zijn over boeken/films, bandjes die precies 1 minuut mogen optreden en tv fragmenten van 4 jaar oud?
Heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik vind dat Doe maar normaal wel wat hebben. Mits zonder die Hazes-mongolen.
ik ben al lang blij dat ik daarna geen House, CSI miami, CSI New York, CSI Toronto, enzovoort hoef te kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
*HERKENBAAR*
en dan komen meestal net de leuke filmpjes
Nederlandse spin-off vanquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja die ja. Ik moet dan gedwongen gtst kijken, dus 20.00 uur tv is sowieso kut
quote:
tja, dat wordt als excuus gebruikt, maar waarom hebben die commercielen dan wel tussendoor reclameblokken van 5 minuten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan verschillen we duidelijk van mening.
Dat van de muziek is pas op de radio uitgelegd. Als muziek langer duurt dan dat bij een tv programma (tenzij het een muziek programma is natuurlijk) gaan mensen wegzappen. Daarom houden ze het kort en als de bandjes het niet willen mogen ze nee zeggen hoor.
Dat vind ik niks dus dan zal dat nederlandse ook niet veel zijn. Das helaas vaak zo met spinoffs in Nederland...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nederlandse spin-off vanNevermind the buzzcocks
kloptquote:
Omdat die allemaal tegelijk reclame hebben dus kan je niet weg zappen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, dat wordt als excuus gebruikt, maar waarom hebben die commercielen dan wel tussendoor reclameblokken van 5 minuten?
Reclame afspraken, ik wist het!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat die allemaal tegelijk reclame hebben dus kan je niet weg zappen.
Dat laatste klopt zeker, maar toch heeft het wel wat. Moet het alleen wat vaker kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat vind ik niks dus dan zal dat nederlandse ook niet veel zijn. Das helaas vaak zo met spinoffs in Nederland...
quote:
alleen bij zenders die tot dezelfde maatschappij behorenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat je nog nooit opgevallen dan?
Mwa dat heb ik ook geprobeerd met dit was het nieuws.....quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat laatste klopt zeker, maar toch heeft het wel wat. Moet het alleen wat vaker kijken.
Jawel, behalve als er 2 concurrerende programma's zijn, dan probeert de een de ander zijn kijkers weg te kapen in de reclame!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat je nog nooit opgevallen dan?
Ah je mag op zaterdag een half uurtje met je fluit spelen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
ik heb compensatie voor dat gedwongen half uurtje bedongen
Fixedquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah je zij mag op zaterdag een half uurtje met je fluit spelen?![]()
Vaak ook met de concurerende zendermaatschappijen. Behalve als er 2 de zelfde proggies worden uitgezonden zoals PeeJie_ al zegt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
alleen bij zenders die tot dezelfde maatschappij behoren
quote:
ja, al wist ik niet dat iemand structureel elke zaterdag hoofdpijn kon hebben. Vreemdquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah je mag op zaterdag een half uurtje met je fluit spelen?![]()
Niet zo moeilijk hoor als je iedere vrijdag lam bent.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, al wist ik niet dat iemand structureel elke zaterdag hoofdpijn kon hebben. Vreemd
Ik kijk bijna helemaal geen tv meer sinds ik dat 2e scherm heb!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef Drassss het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit op die commerciële bocht zit, behalve voor het voetbal..
Nee joh gewoon net zo als vorig seizoen het beste spel hebben maar toch uitgeschakeld worden... (Tegen Juve was dat dacht ik)quote:
Wat zei ik?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:31 schreef ScudRaket het volgende:
neuh net uit werk, klaar wakkerquote:
Ja, in welke minuut? Vertel ook even de uitslag van volgende week, hoef ik er niet voor thuis te blijvenquote:
whehehe, soms heb je het gevoel dat een team gewoon niet scoort, vandaag was zo'n wedstrijd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:57 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja, in welke minuut? Vertel ook even de uitslag van volgende week, hoef ik er niet voor thuis te blijven
Graag gedaanquote:
Trustequote:
Welk gevoel heb je volgende week ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
whehehe, soms heb je het gevoel dat een team gewoon niet scoort, vandaag was zo'n wedstrijd.
Ik ken het gevoel helaas. All1 onderdruk ik dat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
whehehe, soms heb je het gevoel dat een team gewoon niet scoort, vandaag was zo'n wedstrijd.
Moet ik eerst de wedstrijd zienquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Truste
[..]
Welk gevoel heb je volgende week ?
Ik stiekem ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel helaas. All1 onderdruk ik dat.
Ja, morgen weer 6 uur opquote:
Gewoon verliezen of gelijk spelen. Psv en Twente door zodat ze daar hun krachten kunnen verliezen en Ajax kan zich richten op het kampioenschap.quote:
Ja iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef IPeePie het volgende:
Nu gaat vast iedereen zonder verstand van voetbal ineens roepen dat el ham erin had moeten staan. Dat is zo mogelijk nog vervelender dan deze wedstrijd zelf.
Die moet gewoon opzouten komende zomer. Ik ben m zat!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef IPeePie het volgende:
Nu gaat vast iedereen zonder verstand van voetbal ineens roepen dat el ham erin had moeten staan. Dat is zo mogelijk nog vervelender dan deze wedstrijd zelf.
Anders is er Alje Schutquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik stiekem ookVooral met zulke wedstrijden. Met de eredivisie willen ze er op een gegeven moment nog wel eens invallen
Ik dacht dat ik iemand anders quote.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja, morgen weer 6 uur opAlleen ik heb nooit zin om naar bed te gaan. Tot ik er in lig en totdat de wekker gaat. Dan is mijn bed mijn alles
![]()
El Hamdoeioui?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die moet gewoon opzouten komende zomer. Ik ben m zat!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:04 schreef The_Hives het volgende:
heb nu sst 24/7 opstaan. Dat is ook geen fuck aan
100% eensch!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:05 schreef The_Hives het volgende:
ik stem trouwens voor dat PeeJie_ of IPeePie zijn naam verandert. Ik zie aldoor het verschil niet
Ah Captain Obvious is aangenomen bij RTL!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef The_Hives het volgende:
wat een journalist tegen Siem de Jong: Het wordt nu heel lastig toch?
Joh echt
Heb je daar lang op geoefend? Elke keer als je dyslectisch moet zeggen, lesdycties zeggen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
100% eensch!![]()
Ik heb t al eens eerder geroepen. Ik ben lesdycties en t is zo fokking verwarrend!
moet je maar even lezen, zeg je tegen Hives of tegen mij?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:05 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik heb een avatar. PeePie niet. En met quote's moet je maar even lezen
Nee dat was de 1e keer al goed. Later kwam er zelfs een andere user die dat als user naam is gaan gebruiken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Heb je daar lang op geoefend? Elke keer als je dyslectisch moet zeggen, lesdycties zeggen?
Hey, INSCHRIJVEN!!! [Hattrick] VJ/GL Seizoen 18: Inschrijven en discussiërenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Heb je daar lang op geoefend? Elke keer als je dyslectisch moet zeggen, lesdycties zeggen?
ja echt. Met dat soort vragen kan je mij beter heen sturenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ah Captain Obvious is aangenomen bij RTL!
Ik ga niet clicken!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Secret Story
voor je ruk momentje : SCANMAN!!! TIETUH!!! # 2
o ja, het is een hattrick topicquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hey, INSCHRIJVEN!!! [Hattrick] VJ/GL Seizoen 18: Inschrijven en discussiëren
mietjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |