Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
het einde van broder is eindelijk in zicht
Heb jij de TT veranderdquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij loopt te zieken en moet daar echt mee kappen anders kan ie niet lang meer posten.
Dank je wel! HELDquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij loopt te zieken en moet daar echt mee kappen anders kan ie niet lang meer posten.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
[graseter accent] bedoelt gij een BAN misschien[/graseter accent]quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
lol tot 12 uur.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef djkoelkast het volgende:
dragems draai je nog even door? je kunt door tot zo lang je wil
als ik ze binnen krijgquote:
Ik weet gewoon serieus geen vragen meerquote:
Slaap lekker snufheldquote:
Doei Mama Huppelquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slaap lekker snufheld![]()
Hihi dat klinkt ook als een of andere slipjessnuiver
En de nonnenhont dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Doei Mama HuppelDoe de groetjes aan papa Koelkast en ons gehandicapte neefje dragems
Ze snurkt hardquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die slaapt al geen slapende honten wakker maken!
Goh, dat weet iedereen. Hij heeft Heloef nog gepijpt achter de Dom.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe Dragems wordt gepijpt door mannen
ze hebben minimaal10 betere nummersquote:
Toch niet in Utreg?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb bezichtigingen aangevraagd voor koop appartementjes in het centrum hier
Tevens even niet luisteren omdat patat in de patatpan
Iets te hoog maarquote:
ik hoop dat ze niet luistertquote:
die luistert hij nooitquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol het wordt zelfs in de parade met tieten gezegd
lol ik zei 80Equote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets te hoog maar![]()
Het is dus 85F draak
Blijkbaarquote:
Dat was schrikken he, pm van remlofquote:
OOOH NEE een banquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
Dat was schrikken he, pm van remlof
Popje zegt: WOOOOW! 85Fquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets te hoog maar![]()
Het is dus 85F draak
Mjah maar ik ben dik dus het past wel bij mequote:
Geniaal jijquote:
Hij wil gebeld worden een keer in het weekendquote:
Nah, nu Met Het Oog Op Morgen voor deze infojunkie, morgen-, vrijdag- en/of zaterdagnacht weer.quote:
meldt!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil gebeld worden een keer in het weekend
Ik heb afgesproken dat ik hem sowieso wel een keer whatsapp danquote:
Remlof is niet mijn vaderquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:20 schreef Ragboer het volgende:
Maar hij was wel goed hé. Volgende week ga ik weer een bazenverhaal plaatsen. Zullen we er een met zijn tweeen doen Mono. Jij het ene stuk, ik het andere?
Met dwergen, kotssex, tuberculose, aidsnegers en de afgesneden balzak van Nitrouz.quote:
graseter?quote:
hoe dopequote:
En dan gewoon posten met een disclaimer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Met dwergen, kotssex, tuberculose, aidsnegers en de afgesneden balzak van Nitrouz.
Jij ook in Zimbabwe.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef Ragboer het volgende:
Graseter heeft een tweelingbroer in Utreg.
Topquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Als er weer zo'n meet is kom ik wel weer langs met een krat bier.
Pssssst...quote:
16 april in Emmenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
echt wel doen hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
mag ik nou wel of niet komenquote:
Ik vind dit wel grappig eigenlijkquote:
ik moet het wel optijd weten hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dit wel grappig eigenlijk
In wie wil je nu weer komen?quote:
Dus ik heb nog tot 9 april om je in het duister te laten tasten?quote:
Trustenpeuk!!quote:
Boh!!quote:
Dat zeg je maar af. Ik bedoel, je weet de cupmaat, je ziet haar UI. 1+1 enz.quote:
ik hoop dat ik dan nog kan. voor het zelfde geld heb ik iets andersquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik heb nog tot 9 april om je in het duister te laten tasten?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh!!
Dat zeg je maar af!
Housewarming in Emmen![]()
Dragems je mag komen
En ik heb geld nodigquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zeg je maar af. Ik bedoel, je weet de cupmaat, je ziet haar UI. 1+1 enz.
Ja goed he. Ga maar bashenquote:
Lees mijn post met die quote van remlof eensquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:28 schreef dragems het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dan nog kan. voor het zelfde geld heb ik iets anders
Ver weg...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh!!
Dat zeg je maar af!
Housewarming in Emmen![]()
Dragems je mag komen
je en? moet ik het dan lekker vinden?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:28 schreef Ragboer het volgende:
Dragems, waarom vind je Grolsch niet lekker? Je komt toch uit die streek?
Ja, Grolsch is bazenbier.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:30 schreef dragems het volgende:
[..]
je en? moet ik het dan lekker vinden?
nee man bahquote:
quote:
Ez komt...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Op de housewarming is er alleen Hertog Jan te drinken![]()
En een klein beetje sterke drank maar wat bier betreft HJ
Van Ez mocht ik wel Grolsch in huis halen. Maar dan moet ik het op het balkon zetten zodat hij het naar beneden kan tiefenquote:
DE VRAAG ISquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Op de housewarming is er alleen Hertog Jan te drinken![]()
En een klein beetje sterke drank maar wat bier betreft HJ
Hey Panzermausquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
DE VRAAG IS
DE VRAAG IS
DE VRAAG IS OF HET KIND BRANK WORDT
Mijn kind komt niks tekortquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
DE VRAAG IS
DE VRAAG IS
DE VRAAG IS OF HET KIND BRANK WORDT
Tja, al dat gezeik over je favoriete bier. 9 van de 10 keer kan iemand zijn merk er toch niet uithalen bij een blindtest.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van Ez mocht ik wel Grolsch in huis halen. Maar dan moet ik het op het balkon zetten zodat hij het naar beneden kan tiefen
Ik heb liever Grolsch.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, al dat gezeik over je favoriete bier. 9 van de 10 keer kan iemand zijn merk er toch niet uithalen bij een blindtest.
Hij drinkt al want Drenthe (zuipketen), over een jaar rookt ie en heeft ie onbeschermde seks. Ik zou maar oppassen...quote:
Och och, grote jongen, vandaag geen aai over de bol gehad van de juf?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
breakdanspiet zoekt onderdak door fokmeet ( 26november2011 te UTRECHT)
We maken wat meequote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Och och, grote jongen, vandaag geen aai over de bol gehad van de juf?
Kom maar eens terug als je balletjes zijn ingedaald.
Het is wat.quote:
Gelukkig is er meer in het leven dan bier drinken, jongen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zit aan het Jamaicaans bier.Wat smaakt dat apart.
bier met malibu?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef Ezechielk het volgende:
Je eigen kind buitensluiten, walgelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
1) het is 16 april
2) echt niet iedereen is welkom
wou het ff opzoeken maar nummer was al klaar solliequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
1) het is 16 april
2) echt niet iedereen is welkom
Je zou het bijna denkenquote:
cocosnoot smaak dusquote:
Kap eensquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je eigen kind buitensluiten, walgelijk.
Nee, gelukkig niet. Maar wel totaal anders dan het Nederlandse bier.quote:
Welk merk? Red Stripe? Die heb ik namelijk in mijn collectie staan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef Ezechielk het volgende:
Wat voor bier schenken ze eigenlijk in de Arena?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar wel totaal anders dan het Nederlandse bier.
Correct.quote:
Grolschquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor bier schenken ze eigenlijk in de Arena?
misschien ander basisingrediëntquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar wel totaal anders dan het Nederlandse bier.
heineken toch gewoonquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vorige bewoner van mn flat heeft in oktober zn bank in de fik gestoken in de portiekquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:45 schreef Zokunen het volgende:
Als het huis in de fik staat kom ik sowieso niet, dat is me iets te warm
Die jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Welk merk? Red Stripe? Die heb ik namelijk in mijn collectie staan.
Hint, ik drink daar geen bier.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Suportershome had amstel, maar ben al een paar jaar niet geweestquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop het stiekem wel. Weet het ff niet meerquote:
Ik dacht heineken (krijgt ez hoofdpijn van) of Grolschquote:
Grolsch dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die ja
[..]
Hint, ik drink daar geen bier.
Het is echt Grolsch :Squote:Op woensdag 9 maart 2011 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop het stiekem wel. Weet het ff niet meer
[..]
Ik dacht heineken (krijgt ez hoofdpijn van) of Grolsch
Ghehequote:
Grolsch. 'Hofleverancier' sinds de bouw van de arenaquote:
Daar ben je ook niet blij meequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
In het Gelredome Bavaria, de laatste keer dat ik er was.
Dan ben ik toch met de autoquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Vind ik een mooie straf omdat hij morgen misschien wel in de Arena zit
Net als in de Stairway. Ik hoor iedereen in het topic nog zeiken, maar op de meet wel volgoooien...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
In het Gelredome Bavaria, de laatste keer dat ik er was.
Aww kusje erop!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Grolsch. 'Hofleverancier' sinds de bouw van de arena
Alleen maar speciaalbier gedronkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Net als in de Stairway. Ik hoor iedereen in het topic nog zeiken, maar op de meet wel volgoooien...
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww kusje erop!
Je moet toch rijden dus![]()
Althans ga je morgen naar de Arena?
Ik heb mono zn bier opgezopen, ik had later ook last van buikpijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Net als in de Stairway. Ik hoor iedereen in het topic nog zeiken, maar op de meet wel volgoooien...
Dommelsch en Bavaria staan echt onder hinniken hoorquote:
LaChouffe en dergelijke? Moet je eens naar Kafé België gaan. 196 verschillende bieren, waarvan 15 op tapquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alleen maar speciaalbier gedronken
Jaloers, ik ben hetquote:
lol wat een onzin weer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:50 schreef Zokunen het volgende:
Dragems hofleverancier ben je na 100 jarig bestaan.
Doei doei Sop_sop_babyquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben slapen, laterz alvast papi's en Koelkast thnx alvast!!
daar wil ik heenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
LaChouffe en dergelijke? Moet je eens naar Kafé België gaan. 196 verschillende bieren, waarvan 15 op tap
Inderdaad. En zo'n cafe hebben wij hier ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
LaChouffe en dergelijke? Moet je eens naar Kafé België gaan. 196 verschillende bieren, waarvan 15 op tap
Kan gebeuren.quote:
redelijk. meer een liefhebberquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Dragems jij bent toch ook wel een bierkenner?
Grootverbruiker.quote:
dan moet je eens mee naar de biermeet op retroforumquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:52 schreef dragems het volgende:
[..]
daar wil ik heen![]()
![]()
![]()
waarom was de meet daar niet
Dommelsch vind ik inderdaad nog minder lekker*quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mono zn bier opgezopen, ik had later ook last van buikpijn
[..]
Dommelsch en Bavaria staan echt onder hinniken hoor
Omdat klein. We kunnen er wel een keer met zijn tweeën heen. Zit wel veel alternatief volk, maar ik denk dat jij daar eerder tussen past dan ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:52 schreef dragems het volgende:
[..]
daar wil ik heen![]()
![]()
![]()
waarom was de meet daar niet
Die kroeg naast de zwetser heeft ook iets van 200 bieren in het assortimentquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. En zo'n cafe hebben wij hier ook10 speciaalbieren van de tap, en de rest in fles.
[..]
Kan gebeuren.
nee kwaliteit voor kwantiteit. ik ben nooit super dronken of zoquote:
Ga je daar wel meeten?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dan moet je eens mee naar de biermeet op retroforum
En dan corona drinkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kroeg naast de zwetser heeft ook iets van 200 bieren in het assortiment![]()
En Hertog Jan.
En toch jou meenemen naar een kroeg waar ze Grolsch schenken![]()
Ik vind het wel een strakke actie van mezelf
donequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dan moet je eens mee naar de biermeet op retroforum
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dommelsch vind ik inderdaad nog minder lekker*
*minder lekker, niet smeriger dus; ik ben gewoon een kritische bierliefhebber
maak je je daar echt druk om?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Omdat klein. We kunnen er wel een keer met zijn tweeën heen. Zit wel veel alternatief volk, maar ik denk dat jij daar eerder tussen past dan ik.
Ga nou slapen jij. Je moet beter wordenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:54 schreef djkoelkast het volgende:
ik vind brand echt niet te haggelen
1: Alfa
2: Bavaria
3: Dommelsch
als we het over pils hebben
De 16e kan ik echt nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Niet zeuren en gewoon de 16de mijn HJ op komen zuipen
als ik nu ga slapen word ik vannacht 10x wakkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga nou slapen jij. Je moet beter worden
Ze hebben er ook Palmquote:
Nah ik vind het wel gezellig om eens een keer ergens anders heen te gaan dan in mn eigen woonplaats.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
heb ik wel gedaan![]()
maar meeten om het meeten
Alfa echt alleen van de tap, en qua pils drink ik zelf meestal heineken, dommelsch is ook goed te doen idd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:54 schreef djkoelkast het volgende:
ik vind brand echt niet te haggelen
1: Alfa
2: Bavaria
3: Dommelsch
als we het over pils hebben
popje ook altijd. waar is ze eigenlijk?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
als ik nu ga slapen word ik vannacht 10x wakker
Ik ga het heus niet verzetten voor jou hoorquote:
same here. die meet was gewoon een reden voor bier drinken in een andere plaatsquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben er ook Palm
[..]
Nah ik vind het wel gezellig om eens een keer ergens anders heen te gaan dan in mn eigen woonplaats.
euh ja...quote:
ligt naast me, slaapt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:56 schreef dragems het volgende:
[..]
popje ook altijd. waar is ze eigenlijk?
in 2004 hebben we met een grote groep een meet gedaan, popje en carli waren ook mee en het was niet bepaald in de buurt (in Dieren nabij Arnhem).quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah ik vind het wel gezellig om eens een keer ergens anders heen te gaan dan in mn eigen woonplaats.
lol SP stemmersquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
euh ja...Ik heb een keer van iemand te horen gehad dat ik naar mijn eigen café moest gaan...
Ik zo van, "wtf". Dat was in de Havana, die hebben echter ook SP-reclame aan de muur hangen. Misschien was ik te netjes omdat overhemd en blazer. Ik zou het ook niet weten, ik vond het zo vaag...
bij de gazelle fabriekquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ligt naast me, slaapt.
[..]
in 2004 hebben we met een grote groep een meet gedaan, popje en carli waren ook mee en het was niet bepaald in de buurt (in Dieren nabij Arnhem).
Die houden daar ook wel eens hun verkiezingsbijeenkomst om de verkiezingen te volgen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:58 schreef dragems het volgende:
[..]
lol SP stemmersmaar ik maak me daar echt niet druk om.
Ach ik vind het vooral leuk omdat je dan opeens in een tent in Wierden slaapt, of in een kroeg in Utrecht zit, of sinterklaas vieren in Purmerend.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ligt naast me, slaapt.
[..]
in 2004 hebben we met een grote groep een meet gedaan, popje en carli waren ook mee en het was niet bepaald in de buurt (in Dieren nabij Arnhem).
ik ken ze wel. wat maakt het ook uit. ik kleet me ook niet hoe ik dat "hoor" te doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die houden daar ook wel eens hun verkiezingsbijeenkomst om de verkiezingen te volgen...
darten lol. moet ik ook weer een keer doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:59 schreef Zokunen het volgende:
Dieren ken ik wel, aan de IJssel, Maar daar nooit wat leuks gezien om uit te gaan (al kom ik er alleen HEEL af en toe om te darten).
kleet?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:59 schreef dragems het volgende:
[..]
ik ken ze wel. wat maakt het ook uit. ik kleet me ook niet hoe ik dat "hoor" te doen
Kleet?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:59 schreef dragems het volgende:
[..]
ik ken ze wel. wat maakt het ook uit. ik kleet me ook niet hoe ik dat "hoor" te doen
Mij maakt het allemaal geen donder uit, vind het alleen vervelend om te merken dat sommigen je afkeurend aankijken...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:59 schreef dragems het volgende:
[..]
meestal alleen maar gezellige mensenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik vind het vooral leuk omdat je dan opeens in een tent in Wierden slaapt, of in een kroeg in Utrecht zit, of sinterklaas vieren in Purmerend.
Zijn toch dingen die ik zonder meets niet zou meemaken
sorry ik let niet opquote:
ik heb er een half jaar ongeveer gewoond (toenmalige vriendin, overigens een paar jaar voor die meet) en behalve een goede shoarmatent mis je er echt niks aanquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:59 schreef Zokunen het volgende:
Dieren ken ik wel, aan de IJssel, Maar daar nooit wat leuks gezien om uit te gaan (al kom ik er alleen HEEL af en toe om te darten).
Keyword is meestalquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:00 schreef dragems het volgende:
[..]
meestal alleen maar gezellige mensen
ik ga niet met dat fokvolk meeten, allemaal vadsige eindbazen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik vind het vooral leuk omdat je dan opeens in een tent in Wierden slaapt, of in een kroeg in Utrecht zit, of sinterklaas vieren in Purmerend.
Zijn toch dingen die ik zonder meets niet zou meemaken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik ga niet met dat fokvolk meeten, allemaal vadsige eindbazen.
Wij gaan de 27ste meetenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:02 schreef Ezechielk het volgende:
Vriendjes, ik ben er vandoor. Auf wiedersehen
Oh, en Trolololololo, feli.
Dank dank dankquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Keyword is meestal![]()
Trolololo happy bday jonge
Is goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
stoel staat beneden,veel plezier er mee
huh?quote:
gefeliciteerd manquote:
Welnee, man. Allemaal leuk spul.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag blik op de weg filmpjes aan het zoeken op JouwBuis, kwam ik in een keer weer een djkoelkast-filmpje tegen. Je bent ook overalquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
stoel staat beneden,veel plezier er mee
Gaat je niks aanquote:
ik zeur niet. zeg alleen jammerquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Zeur niet je hebt een vraag van remlof gehad
brave borstquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag blik op de weg filmpjes aan het zoeken op JouwBuis, kwam ik in een keer weer een djkoelkast-filmpje tegen. Je bent ook overal
Was een leuke showquote:
quote:Top 20 in de ONZ Radio-reeks op 09-03-2011
01. 297 Huppelmuts
02. 225 dragems
03. 165 djkoelkast
04. 164 Snuf.
05. 117 dockx
06. 113 Carooltje79
07. 109 Zokunen
08. 105 Nitrouz
09. 103 So_Surreal_Baby
10. 100 LovelyLady
11. 089 Ragboer
12. 077 mc-Piel
13. 076 Ezechielk
14. 069 Knetterkrankjorum
15. 067 sharr
16. 060 Monopoly
17. 048 Spouwerranger
18. 047 ToT
19. 046 Spaghettivreter
20. 045 Viro
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:10 schreef Zokunen het volgende:
Sorry voor dezen, maar ik wou eerst nog flauwer doen
Vooral jouquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:18 schreef Viro het volgende:
is remlof de onz radio reeks in de gaten aan het houden ?![]()
Gewoon uitslapen en dan om 10 uur aanvragenquote:
heb er 2 gehaald van de week, ben van 2 TB naar 4 TB gegaan. En vandaag van 4 TB naar 6 TBquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:20 schreef Zokunen het volgende:
Hmm zie nu een 2TB externe HDD voor ¤75, maar net deze maand zit ik kut met geld
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:23 schreef Viro het volgende:
[..]
heb er 2 gehaald van de week, van van 2 TB naar 4 TB gegaan. En vandaag van 4 TB naar 6 TB. Plus nieuwe geheugen modules, van 2 gig RAM naar 6 gig RAM
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ragboer
Bericht:
Woonbootomdat ik verliefd ben op dit nummer. Het is echt oorgasme.
Dat moet koelkast instellen, lukt nog niet dynamischquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:23 schreef Zokunen het volgende:
Hoe wordt die timer bij draakje bepaald trouwens, voor mijn gevoel staat hij 's nachts vaak te strak.
RAM zit ik op max, want 32 bit, dan kan je tot 3.5 gB. Maar HDD op deze pc nog maar 750gB en die zitten vol, dus nu moet ik LAN gaan gebruiken, maar die houd ik liever schoon.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:23 schreef Viro het volgende:
[..]
heb er 2 gehaald van de week, ben van 2 TB naar 4 TB gegaan. En vandaag van 4 TB naar 6 TB. Plus nieuwe geheugen modules, van 2 gig RAM naar 6 gig RAM
kwam ruimte te kort op mijn pc vanwege de films en series. Had niet genoegruimte om waslijst muziek binnen te halen. En nu heb ik dat niet meerquote:
Volgens mij heb je thuis stiekem zo een ziek hok voor apparatuur. Een soort van serverhokquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:26 schreef Viro het volgende:
[..]
kwam ruimte te kort op mijn pc vanwege de films en series. Had niet genoegruimte om waslijst muziek binnen te halen. En nu heb ik dat niet meer
Ah dat is minder. Heb W7 64 bit draaien. Met huidige mobo kan ik maar uitbreiden tot 8 gig aan RAM. Mobo is inmiddels 5 jaar oud.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:25 schreef Zokunen het volgende:
[..]
RAM zit ik op max, want 32 bit, dan kan je tot 3.5 gB. Maar HDD op deze pc nog maar 750gB en die zitten vol, dus nu moet ik LAN gaan gebruiken, maar die houd ik liever schoon.
Euhm nee eigenlijk niet. Heb wel 5 pc's (waarvan 1 15 jaar oud), 2 laptops en 2 xbox 360 + fullhd tv staan hier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je thuis stiekem zo een ziek hok voor apparatuur. Een soort van serverhok
Gefeli Trolololoquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:28 schreef trolololo het volgende:
Dankjewel Huppel
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Gefeliciteerd trolololololo
Vind ik wel veel hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Euhm nee eigenlijk niet. Heb wel 5 pc's (waarvan 1 15 jaar oud), 2 laptops en 2 xbox 360 + fullhd tv staan hier.
Daar heb ik dus geen last meer van. Geluidskaart (X-fi Xtreme Music) van mijn pc aangesloten op een professionele mengpaneel die naar een 500 Watt versterker gaat en vandaar naar 4 boxen (500 Watt p/st) en een subwoofer van 2000 Wattquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:30 schreef Zokunen het volgende:
En af en toe regel ik ook wat muziek bij vrienden op verjaardagen (en nee niet draaien maar playlistjes bouwen, de zooi neerzetten en zulks) en dan is externe hdd met muziek ook wel ideaal. (wil niet weten hoeveel goedkope pc speaker setjes ik heb verknipt om makkelijk redelijk geluid op redelijk volume te krijgen
In totaal was 1 goede set goedkoper geweest denk ik, maar je zit ook vaak met kabellengte en zulks
Als familie pc's enzo weggooien neem ik het over. Van de bruikbare onderdelen maak ik een pc. Vandaar dat ik er 2 heb staan als reserve.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vind ik wel veel hoor.Heb een laptopje, dikke tv en een oud dvdspelertje hier staan. Dat is het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |