Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
het einde van broder is eindelijk in zicht
Heb jij de TT veranderdquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij loopt te zieken en moet daar echt mee kappen anders kan ie niet lang meer posten.
Dank je wel! HELDquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij loopt te zieken en moet daar echt mee kappen anders kan ie niet lang meer posten.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
[graseter accent] bedoelt gij een BAN misschien[/graseter accent]quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
lol tot 12 uur.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef djkoelkast het volgende:
dragems draai je nog even door? je kunt door tot zo lang je wil
als ik ze binnen krijgquote:
Ik weet gewoon serieus geen vragen meerquote:
Slaap lekker snufheldquote:
Doei Mama Huppelquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slaap lekker snufheld![]()
Hihi dat klinkt ook als een of andere slipjessnuiver
En de nonnenhont dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Doei Mama HuppelDoe de groetjes aan papa Koelkast en ons gehandicapte neefje dragems
Ze snurkt hardquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die slaapt al geen slapende honten wakker maken!
Goh, dat weet iedereen. Hij heeft Heloef nog gepijpt achter de Dom.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe Dragems wordt gepijpt door mannen
ze hebben minimaal10 betere nummersquote:
Toch niet in Utreg?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb bezichtigingen aangevraagd voor koop appartementjes in het centrum hier
Tevens even niet luisteren omdat patat in de patatpan
Iets te hoog maarquote:
ik hoop dat ze niet luistertquote:
die luistert hij nooitquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol het wordt zelfs in de parade met tieten gezegd
lol ik zei 80Equote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets te hoog maar![]()
Het is dus 85F draak
Blijkbaarquote:
Dat was schrikken he, pm van remlofquote:
OOOH NEE een banquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
Dat was schrikken he, pm van remlof
Popje zegt: WOOOOW! 85Fquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets te hoog maar![]()
Het is dus 85F draak
Mjah maar ik ben dik dus het past wel bij mequote:
Geniaal jijquote:
Hij wil gebeld worden een keer in het weekendquote:
Nah, nu Met Het Oog Op Morgen voor deze infojunkie, morgen-, vrijdag- en/of zaterdagnacht weer.quote:
meldt!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil gebeld worden een keer in het weekend
Ik heb afgesproken dat ik hem sowieso wel een keer whatsapp danquote:
Remlof is niet mijn vaderquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:20 schreef Ragboer het volgende:
Maar hij was wel goed hé. Volgende week ga ik weer een bazenverhaal plaatsen. Zullen we er een met zijn tweeen doen Mono. Jij het ene stuk, ik het andere?
Met dwergen, kotssex, tuberculose, aidsnegers en de afgesneden balzak van Nitrouz.quote:
graseter?quote:
hoe dopequote:
En dan gewoon posten met een disclaimer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Met dwergen, kotssex, tuberculose, aidsnegers en de afgesneden balzak van Nitrouz.
Jij ook in Zimbabwe.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef Ragboer het volgende:
Graseter heeft een tweelingbroer in Utreg.
Topquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Als er weer zo'n meet is kom ik wel weer langs met een krat bier.
Pssssst...quote:
16 april in Emmenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
echt wel doen hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |