abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93883384
Hallo Fok,

nieuw hier. Kreeg de tip dit hier eens te proberen:

een jaar of 6 geleden deze drie (twee kleine een een middegrote) wandkandelaars met theelichtglaasjes gekocht bij Verre in de Hezelstraat te Nijmegen. Die winkel is er niet meer, en ik wil i.v.m. op hande zijnde verhuizing deze set zeer graag uitbreiden, onder andere met de nog grotere die toenertijd te koop was.

Heeft iemand enig idee waar/bij welke winkel deze dingen nog te koop zijn? Elke info wordt bijzonder gewaardeerd.

Met dank en vriendelijke groet,

Paul

[ Bericht 1% gewijzigd door darth_barf op 10-03-2011 11:11:33 ]
pi_93893930
TT aangepast
Juin uit Eigen Tuin!
pi_93897622
Wow! Nee, maar lijkt wel van dezelfde bron te komen, zelfde maker of zo.. nee de grote broer was gewoon hetzelfde als waarvan er op mijn foto drie staan maar dan slag groter... Enig idee waar je die vandaan hebt? Wellicht kunnen zij mij verder helpen..

Dank, Paul

Edit: oh je hebt de foto van marktplaats? zie ik nu.. Linkje?

Merci, Paul
pi_93911810
De link staat onder het eerste zinnetje ;).
pi_94157689
Iemand nog tips? Heb inmiddels via via inderdaad originele verkoper gevonden, maar z'n winkel is weg, z'n handel geloof ik ook en hij kon alleen nog aan kleintjes van drie komen...

Alle tips worden gewaardeerd!

Paul
  vrijdag 18 maart 2011 @ 15:08:19 #7
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_94292370
He, is Verre weg?

Hun collectie was sowieso nooit groot, je zou haast moeten zien te achterhalen waar zij toendertijd inkochten en dan nog is het maar de vraag of je er aan kunt komen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_94321277
Nou ik ben al een heel eind:) Verre is idd weg, maar ben via via bij de broer van de oude eigenaar gekomen, en die had nog wat in opslag liggen. Zoek er nu nog een paar meer, maar ben er bijna!
Ben inmiddels op 2,2 meter (wil eigenlijk naar drie):

Zoek alleen nu nog zo eentje met zes kaarsjes:

Tips worden nog steeds gewaardeerd!

Thanks, Paul

[ Bericht 25% gewijzigd door darth_barf op 19-03-2011 01:16:13 ]
pi_94453826
Bumb..?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')