Enorm, ik had ook allemaal t-shirts en bootleg-cd's enzoquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij was ooit gek van Nirvana?Cool
Dat ga ik nog niet luisteren al had je het graag... Ik hoef geen muziek te horen van iemand die anderen overhaalt zelfmoord te plegenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En ook van Marilyn Manson, wat later dan, maar daar durfde ik toen nog niet zo voor uit te komenXD Nu welll
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
en op 19 maart krijgen we dramatisch weer door een 'supermaan'
Geef maar aan TFM, die verdient het meerquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enorm, ik had ook allemaal t-shirts en bootleg-cd's enzo![]()
Misschien heb ik die cd's nog wel, hebben?
Oh? Ik vind z'n dope show enzo wel erg vet. En Disposable Teensquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ga ik nog niet luisteren al had je het graag... Ik hoef geen muziek te horen van iemand die anderen overhaalt zelfmoord te plegen
Wrom?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
Geef maar aan TFM, die verdient het meer
Omdat iedereen het meer verdient dan mijquote:
dat is nooit mijn ding geweestquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En ook van Marilyn Manson, wat later dan, maar daar durfde ik toen nog niet zo voor uit te komenXD Nu welll
![]()
Waaromquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat iedereen het meer verdient dan mij
Nee? Oh ik vind het nog steeds echt gaaf. Alhoewel zijn laatste album niet zo was, die vond ik wat saai. Maar dat is met meerdere metal/hardrock bands de laatste tijd, net zoals Linkin Park, die zijn ook zo soft gewordenquote:
Precies daarom verdien jij het meer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat iedereen het meer verdient dan mij
Dat vind ik de grootst mogelijke onzinquote:
Whuut? Nouja laat maarquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies daarom verdien jij het meer.
bijna precies daarom dan![]()
grappig, wij denken hetzelfdequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben bescheidenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik de grootst mogelijke onzin![]()
Ik sluit mij hier even bij aan...quote:
Minimaal 2 minuten poetsenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
ff tandjes poetsen en verhuizen
evt vertrekkers komende 15 minuten![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Jullie hebben allemaal iets tegen TFM?quote:
Das ist ein Bagger Nummerquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
Zo blij dat ik nu eindelijk weet hoe dat nummer heet
Nee joh, gekkie!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie hebben allemaal iets tegen TFM?
Dat was niet wat ik er mee wilde zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie hebben allemaal iets tegen TFM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |