Nee? Oh ik vind het nog steeds echt gaaf. Alhoewel zijn laatste album niet zo was, die vond ik wat saai. Maar dat is met meerdere metal/hardrock bands de laatste tijd, net zoals Linkin Park, die zijn ook zo soft gewordenquote:
Precies daarom verdien jij het meer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat iedereen het meer verdient dan mij
Dat vind ik de grootst mogelijke onzinquote:
Whuut? Nouja laat maarquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies daarom verdien jij het meer.
bijna precies daarom dan![]()
grappig, wij denken hetzelfdequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben bescheidenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik de grootst mogelijke onzin![]()
Ik sluit mij hier even bij aan...quote:
Minimaal 2 minuten poetsenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
ff tandjes poetsen en verhuizen
evt vertrekkers komende 15 minuten![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Jullie hebben allemaal iets tegen TFM?quote:
Das ist ein Bagger Nummerquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
Zo blij dat ik nu eindelijk weet hoe dat nummer heet
Nee joh, gekkie!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie hebben allemaal iets tegen TFM?
Dat was niet wat ik er mee wilde zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was niet wat ik er mee wilde zeggen![]()
Oh gelukkig maarquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor integendeel, maar wij hebben iets met mensen die onbaatzuchtig zijn
Nee hoor integendeel, maar wij hebben iets met mensen die onbaatzuchtig zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
Ah zoquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor integendeel, maar wij hebben iets met mensen die onbaatzuchtig zijn
+ goodiesquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
Moet ik verdorie die cd nog gaan zoeken ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |