Eensch.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:34 schreef Innisdemon het volgende:
Ik denk dat het net andersom is. Mensen met veel allergieën worden al snel nerds
Medische doe-het-zelf-nerds....quote:
+1quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:41 schreef Renesite het volgende:
Waarom hebben mensen met veel spieren, grote mensen, over het algemeen een gebrek aan intelligentie?
Ik heb niet bijzonder veel spieren (gewoon normaal postuur) en ik heb geen puisten of allergieën, dus dan kom ik toch wel redelijk in de buurt van perfectie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:41 schreef Renesite het volgende:
Waarom hebben mensen met veel spieren, grote mensen, over het algemeen een gebrek aan intelligentie?
Daar komt het wel op neer dan he? Want je kan niet groot met wasbord en een omtrek van armen die in de buurt komen van boomwortels zijn zonder puisten en allergie én slim zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:44 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ik heb niet bijzonder veel spieren (gewoon normaal postuur) en ik heb geen puisten of allergieën, dus dan kom ik toch wel redelijk in de buurt van perfectie.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer dan he? Want je kan niet groot met wasbord en een omtrek van armen die in de buurt komen van boomwortels zijn zonder puisten en allergie én slim zijn.
Laat hem eerst eens een competentietest maken. Tevens een geaardheidscheck. Er moet iets aan de hand zijn met die knul.quote:
Net toen die knul wilde trouwen met zn vriendin ging het uit, na 17 jaar lang...quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laat hem eerst eens een competentietest maken. Tevens een geaardheidscheck. Er moet iets aan de hand zijn met die knul.
meeste bacterieen zitten op nootjes in een cafe op restaurant...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:25 schreef romski het volgende:
De meeste bacterieen zitten op een toetsenbord en natuurlijk op een muis. De meeste ict-nerds wassen hun handen ook niet als ze van de plee komen, zo simpel kweek je een bak met ziektekiemen.
Nerds
Wijven zonder make-up, magere gasten met een kop als een grindtegel.. Of allebei natuurlijk![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |