haha naja als ze het wel leuk vind weet jy wel dat je cker goed zit :pquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:01 schreef jeffreyvisser het volgende:
ja zekers met jou ook dan? @niels haha lijkt me niet zo goed idee opzich ;p denk niet dat ze dat leuk vind
gwn doen manquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:03 schreef jeffreyvisser het volgende:
dat dan weer wel maar vrienden op msn zeggen nu dat ik gewoon moet vragen of ze naar de bios wil ofzo maar dat durf ik eerlijk gezegd niet lol xD
Gewoon doen. Anders eindig je op een zolderkamertje waar je de hele dag verspilt aan fok!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:03 schreef jeffreyvisser het volgende:
dat dan weer wel maar vrienden op msn zeggen nu dat ik gewoon moet vragen of ze naar de bios wil ofzo maar dat durf ik eerlijk gezegd niet lol xD
Quoteknop niet kunnen vindenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef jeffreyvisser het volgende:
@Dven: Haha jah ik hoor wel es dat hier veel van die nerds zitten enzow van gasten op school enzo haha dat wil ik idd nie ik zal het porberen
@haque: okee zal ik doen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:06 schreef jeffreyvisser het volgende:
@gebruikersnaamhier: wat is een quotknop?
Rechtsboven van de post zit een quoteknopquote:
quote:
Quot is nerdslang voor kut. Dat is dat ding wat je dus bij die chick moet vindenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:06 schreef jeffreyvisser het volgende:
@gebruikersnaamhier: wat is een quotknop?
haha dat gloof ik niet ;pquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Quot is nerdslang voor kut. Dat is dat ding wat je dus bij die chick moet vinden
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Quot is nerdslang voor kut. Dat is dat ding wat je dus bij die chick moet vinden
Wat gebruikersnaamhier zegt klopt trouwens ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |