Meisjes zouden niet moeten gamenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens.. ik heb 1 note meer dan Ragbroederik zou jou nog niet eens met een stok aanrakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.team is eng ready for whatever als het moet
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens.. ik heb 1 note meer dan RagbroederDe jeugd van tegenwoordig met maar 5 notesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik jou wel, en hard ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef Broder het volgende:
[..]
ik zou jou nog niet eens met een stok aanraken
Oja, jij was catagorie 6.. kutuser!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef Broder het volgende:
[..]
ik zou jou nog niet eens met een stok aanraken
quote:
Mee eens! Die shar is echt een lief meisje hè?quote:
Hejquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:50 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
lol jezelf quoten lol lol lol lol
Je laten verdedigen door een meisje als je zelf een man bent.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mee eens! Die shar is echt een lief meisje hè?
Dat ze mij zo verdedigt en shit.
Moet jij zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:51 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Je laten verdedigen door een meisje als je zelf een man bent.
Jij viezeee! kap is met haten!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:51 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Je laten verdedigen door een meisje als je zelf een man bent.
Dat zal het aantal luisteraars zeker een boost geven ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:52 schreef sharr het volgende:
Kunnen we geen apart subforum krijgen waar je toegang moet krijgen voor de radio?
geloofwaardig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:52 schreef xSummergirlx het volgende:
ok sry laten we het over de radio hebben leuke radio goeie muziek alles
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:52 schreef Snuf. het volgende:
NU KAPPEN GVD DIT TOPIK GAAT DICHT KUTKLONEN
Jij weet echt niks over 't hosselen van zoetermeerse chimeidz hè?quote:
jij weet niet wat de status nu is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij weet echt niks over 't hosselen van zoetermeerse chimeidz hè?
Je moet om d'r blackberry pin vragen! Dat is stap 1
Hoeft hij ook niet te weten gr gr.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jij weet niet wat de status nu is.
komt goed gr gr.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:54 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hoeft hij ook niet te weten gr gr.
Lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:52 schreef xSummergirlx het volgende:
ok sry laten we het over de radio hebben leuke radio goeie muziek alles
Echt hequote:Op woensdag 9 maart 2011 21:54 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe obvious dat al die "nieuwelingen" expres de reeks komen verzieken. Jaloers?
al best populair geweest hoor. toen je nog een kleine jongen wasquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat nummer is echt tofIk hoorde het pas ook buiten Onzin Radio
Echt!? Cool!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:01 schreef dragems het volgende:
[..]
al best populair geweest hoor. toen je nog een kleine jongen was
Vast wel, vandaag zitten we niet op skypequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:02 schreef dragems het volgende:
krijg ik vandaag wel voldoende vragen op de PM?
Ik kan nooit vragen verzinnen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:02 schreef dragems het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel, vandaag zitten we niet op skype
Ik ga eens goed nadenken en dan in de badkamer verder luisteren en vervolgens in bed verderluisteren. Die dragems zit door ons hele huis heen verdoriequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:02 schreef dragems het volgende:
ik zit echt overalquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga eens goed nadenken en dan in de badkamer verder luisteren en vervolgens in bed verderluisteren. Die dragems zit door ons hele huis heen verdorie
Nachtmerries gegarandeerdquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga eens goed nadenken en dan in de badkamer verder luisteren en vervolgens in bed verderluisteren. Die dragems zit door ons hele huis heen verdorie
Hihi kan je me vergeven?quote:
Lekkere muziek om bij in slaap te vallen welquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik viel gisteren in slaap tijdens rockiejj
het was wel echt erg gisterquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nachtmerries gegarandeerd
[..]
Hihi kan je me vergeven?
Ik heb er serieus zo goed als niks van meegekregenquote:
MARSquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik viel gisteren in slaap tijdens rockiejj
in de hele show 3 vragen of zoquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er serieus zo goed als niks van meegekregen
Ik ben uiteindelijk wakker geworden en heb dat nog meegekregen, omdat jullie geen verzoekjes konden aanvragen en direct begonnen te miepenquote:
Dat is wel ernstigquote:
we waren bang dat je echt al sliep en dat we dan de hele nacht niks konden aanvragenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk wakker geworden en heb dat nog meegekregen, omdat jullie geen verzoekjes konden aanvragen en direct begonnen te miepen
jaa ok 2+ 6 van koelkastquote:
Wat dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:08 schreef Zokunen het volgende:
Ik had gisteren 1, en die had ie direct door
1 van mijn vragen gaat over jouquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:08 schreef Snuf. het volgende:
ik heb er 4 gestuurd. Gratis gedaan draggie paggie
Een vraag voor Utopiequote:
Ja vastquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee NEE! niet te snel ik schrijf mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |