WTF iddquote:
hai haiquote:
ach, kun je nu rustig foofightersloos gaan luisteren.....nou ja...bij Corton weet je het nooit helemaal zeker natuurlijk....quote:
Owja kutquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
iemand vrijdag (of was het zaterdagavond?) de albumpresentatie gezien? was vet!
misschien staat ie op uitzendinggemist? ik heb er iig van genoten. Wel jammer dat die toetersong niet uitgezonden werd...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Owja kutM'n vader zei het nog zo, maar ik vergeet dat natuurlijk weer.
Al was Corton's favoriete nummer ook mijn meest favoriete nummer en draaide hij dat als eerste, dan zou ik alsnog afgeven op voorspelbaarheid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het een verdomd lekker nummer. En dat mag gezegd worden.
jij bent gewoon een zure ouwe zeur!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Al was Corton's favoriete nummer ook mijn meest favoriete nummer en draaide hij dat als eerste, dan zou ik alsnog afgeven op voorspelbaarheid.
Mag ik ook eens?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent gewoon een zure ouwe zeur!
tuurlijk schat, jij welquote:
wieso?quote:
Wie is de mol.. en oh oh tirol.. dat laatste programma is redelijk triestquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wieso?
en wat is de cam kijken irritant! er staan vooraan 2 schermen te knipperen
dat laatste was ik dus eigenlijk vergeten....ff terugkijken, of niet..geloof niet dat ik erg veel misquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
Wie is de mol.. en oh oh tirol.. dat laatste programma is redelijk triest.. je blijft kijken.. waarom.. geen idee
niet veel.. veel gezuip en wat geruzie.. en sniper heeft uggs.. gekregen van die roos..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat laatste was ik dus eigenlijk vergeten....ff terugkijken, of niet..geloof niet dat ik erg veel mis
Uggsquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
niet veel.. veel gezuip en wat geruzie.. en sniper heeft uggs.. gekregen van die roos..
nutteloze informatie.. maar.. uggs..![]()
mannelijke collega van me liep een tijd terug op de uggs van zn vriendin....quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
niet veel.. veel gezuip en wat geruzie.. en sniper heeft uggs.. gekregen van die roos..
nutteloze informatie.. maar.. uggs..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |