Ik hoopte stiekem dat L-E hier in een schattig, kort, strak schapenpakje door mijn slaapkamer kwam dartelen maarja...je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:33 schreef S95Sedan het volgende:
De schaapjes had je al terug toch? Of was ik er een aantal vergeten?
Je weet het nooit natuurlijk, wie weet krijg je d'r zo verquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat L-E hier in een schattig, kort, strak schapenpakje door mijn slaapkamer kwam dartelen maarja...je kan niet alles hebben
Mwah, 't went, maar je sociale leven is deels naar de klotequote:
Denk ook niet dat L-E graag hoort dat ze slaapverwekkend isquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet het nooit natuurlijk, wie weet krijg je d'r zo ver
Weet alleen niet of dat de slaap dan bevorderd![]()
Dan bel ik mijn afspraak morgen wel afquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet alleen niet of dat de slaap dan bevorderd![]()
Ik weet het wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan bel ik mijn afspraak morgen wel af
Haha, ervaring mee?quote:
Met L-E wel ja, en ook met de dingen die ze in een slaapkamer doet en laat.quote:
TMIquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:05 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Met L-E wel ja, en ook met de dingen die ze in een slaapkamer doet en laat.
Uiteraard, lekker tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En stiekem zit je op de info te rukken sicko!
Ja, heerlijk uit mijn kantoorraam naar het opkomende zonnetje kijkenquote:
Mijn dag is gewoon normaal (voor 't gevoel vrij kort..) maar teringdruk. Ruilen?quote:
met de secretaresses, receptioniste, ander wulps gedierte..quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:36 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag bedrijfsuitje. We gaan salsadansen
Gaaf!quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:36 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag bedrijfsuitje. We gaan salsadansen
pep for breakfast!quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:29 schreef CherryLips het volgende:
En we beginnen de dag met een gezonde shot neusspray
Nee, ik werk bij een groot bedrijf op een IT-afdeling. Alleen maar mannen dus. En de enig raakbare vrouw is al verloofd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met de secretaresses, receptioniste, ander wulps gedierte..
Yes please, liever een korte drukke dag dan een lange saaie dagquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn dag is gewoon normaal (voor 't gevoel vrij kort..) maar teringdruk. Ruilen?
Ik vind de/het dansen wel tof maar ik kan niet tegen de bijbehorende muziek.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van dat Latijns-Amerikaanse gedoe.
Geldt voor mij ongeveer hetzelfde, maar dat maakt het dansen ook minder leuk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind de/het dansen wel tof maar ik kan niet tegen de bijbehorende muziek.
Nou ja, alles...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geldt voor mij ongeveer hetzelfde, maar dat maakt het dansen ook minder leuk.
Ach, je moet alles een keer gedaan hebben.
Anaal vernederd worden door een grote neger sla ik over iigquote:
Wat ben je toch een bekrompen figuur.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Anaal vernederd worden door een grote neger sla ik over iig
Idd, waar was je nou in je schapenpakje?quote:
Wie weet ervaar je het helemaal niet als een vernederingquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Anaal vernederd worden door een grote neger sla ik over iig
Ah, je zit al in de ontkenningsfase.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind je lief Q, maar dat was het écht niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |