1 er van is zelfs een kroeg begonnenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, je hebt vast wel een paar dorpsgekken rondlopen daaro
concurrentiequote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij dat wil kan dat hoor, de mirre goud en wierook dan he, dat van die lekkere kerels kan ik niet garanderen
Bier heb ik genoeg jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]Die hebben ze vast wel daar... en anders heb je altijd nog literssssssssssssss bier
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]Die hebben ze vast wel daar... en anders heb je altijd nog literssssssssssssss bier
ik wilde je niet teleurstellenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wist het...Yeps bijna voor 75% zeker dat jij dit plaatje zou posten
Heb jij eigenlijk nog carnaval gevierd?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ennuh heb je verder nog verkleed rondgelopen?
jeps...als Khaddafi (of hoe je het ook schrijft)quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ennuh heb je verder nog verkleed rondgelopen?
Nee, dit jaar nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog carnaval gevierd?
Niet nu dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jeps...als Khaddafi (of hoe je het ook schrijft)
jij?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:59 schreef ArTiC het volgende:
Heerlijk carnaval..4 dagen zonder masker de stad in
wat was je vorig jaar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, dit jaar niet, maar ik ben afgelopen jaar wel een keer verkleed geweest
cool, dat heb je lang niet overalquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gemaskerde damemaar dat was voor het ball masqué
klopt.... en ik wil nog een keer naar een ventiaans carnavalfeest, mardi gras en meedoen aan die optochten die ze bijvoorbeeld in Brazilië houdenquote:
Laten we carnaval en mardi gras combinerenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klopt.... en ik wil nog een keer naar een ventiaans carnavalfeest, mardi gras en meedoen aan die optochten die ze bijvoorbeeld in Brazilië houden
En natuurlijk nog echt brabants carnaval vieren, maar dan heb ik wel een crashplek nodig
Krijg ik dan veel kralenkettingen and suchquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Laten we carnaval en mardi gras combineren
Venitiaans lijkt me ook gaaf, maar dat is alleen voor de upperclassquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klopt.... en ik wil nog een keer naar een ventiaans carnavalfeest, mardi gras en meedoen aan die optochten die ze bijvoorbeeld in Brazilië houden
En natuurlijk nog echt brabants carnaval vieren, maar dan heb ik wel een crashplek nodig
als je je tieten laat zien wel jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijg ik dan veel kralenkettingen and such
Je weet hoe je die krijgt hequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijg ik dan veel kralenkettingen and such
klopt... ik heb een keer duits carnaval gevierd incl. crashplek.... we zijn 2 keer de straat op geweest en een dag zijn we niet buiten geweestquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Venitiaans lijkt me ook gaaf, maar dat is alleen voor de upperclassBarziliaans carnaval is geweldig, al duurt dat maar 2 dagen.
Brabants carnaval is geweldig, ik kan eigenlijk altijd wel een crashplek vinden, iedereen is easy met carnavalMet locals is het wel chiller om te vieren
ooh ik zou dan wel gaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klopt... ik heb een keer duits carnaval gevierd incl. crashplek.... we zijn 2 keer de straat op geweest en een dag zijn we niet buiten geweestde gastheer was namelijk brak
tof, zijn er veel mooie vrouwen in boven-leeuwen? (lees: mooi genoeg om voor naar NL te vliegen?)quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ideetje om dat volgend jaar in de kroeg te organiseren
Het was geen Q. hoor.... wel een lekker dingquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh ik zou dan wel gaanals die maar open doet als ik weer naar binnen wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aaahhquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het was geen Q. hoor.... wel een lekker dingen vriend van mijn toemalige huisgenoot (neeeeeeeeeeeeheee hij was niet gay ...)
Ja er lopen wel mooie vrouwen rondquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tof, zijn er veel mooie vrouwen in boven-leeuwen? (lees: mooi genoeg om voor naar NL te vliegen?)
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:
Anyway... ik ga eens fijn richting mijn bed hossen....
trusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
WeltrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toedeledokieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo ook maar eens op stok...om 5 uur kraait de haan weer
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
hmm, mooiquote:
zo jij bent druk bezig met het huishoudenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:44 schreef PeuRac het volgende:
Nee, moest ff nieuwe was in de machine doen en schone was ophangen
nu nog ff een serie kijken dan is de was klaar, kan die in de droger
Ik moet wel, als ik t allemaal wil doen op de dag dat mn ouders thuis komen, ben ik de hele dag bezig. T is nogal veel allemaal, t huis is veel te grootquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
zo jij bent druk bezig met het huishouden
heerlijk is dat. Ik hoef weinig kwa huishouden te doen, beetje kleine klusjes enzo maar rest doet mijn ma..quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet wel, als ik t allemaal wil doen op de dag dat mn ouders thuis komen, ben ik de hele dag bezig. T is nogal veel allemaal, t huis is veel te groot(hoewel dat wel weer relaxed is als mn ouders thuis zijn, ik merk niet dat zij er ook zijn
)
Mijn moeder normaal ook, maar ze verwacht t huis terug zoals ze t achter gelaten heeft en dat was schoonquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
heerlijk is dat. Ik hoef weinig kwa huishouden te doen, beetje kleine klusjes enzo maar rest doet mijn ma..
hahaha..dat kan ik me voorstellen, maar mij ma is bijna nooit langer dan 1 dag wegquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn moeder normaal ook, maar ze verwacht t huis terug zoals ze t achter gelaten heeft en dat was schoon
Mijn ouders hebben een grote camper, geschikt voor zomer/winter reizen, dus daar zijn ze veel mee pleitte.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..dat kan ik me voorstellen, maar mij ma is bijna nooit langer dan 1 dag wegwat ook wel eens balen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |