Als je collega bij de AH werkt achter de kassa lijkt het me geen probleemquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Gatverdamme.. Een collega van me heeft genitale wratten en werkt nog gewoon door
Nee maar het lijkt me dan ook niet dat je het vrolijk tegen je collega's zit tevertellenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:57 schreef Afketser het volgende:
[..]
Als je collega bij de AH werkt achter de kassa lijkt het me geen probleem
Als je in de seksindustrie werkt wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:57 schreef Afketser het volgende:
[..]
Als je collega bij de AH werkt achter de kassa lijkt het me geen probleem
GRAAG!quote:
Nee idd, maar vodn t uberhaupt raar.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt me dan ook niet dat je het vrolijk tegen je collega's zit tevertellen
Ja dan zeker! Nou ik zou even wachten totdat de kuur van een week voorbij is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je in de seksindustrie werkt wel.
Wat voor werk doe jij nou precies? Je zal het mss wel vaker hebben gezegd maar dat hebk ik gemist denk ik. Ik lees niet alle posts door alsk uit me werk komquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je in de seksindustrie werkt wel.
is niet van een week. Ze doet er ook niks aan dat is het ergequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:59 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ja dan zeker! Nou ik zou even wachten totdat de kuur van een week voorbij is.
DMquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:00 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij nou precies? Je zal het mss wel vaker hebben gezegd maar dat hebk ik gemist denk ik. Ik lees niet alle posts door alsk uit me werk kom
quote:
Ik snap dat niet.. het is ook voor je eigen gezondheid en helemaal voor je klantenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
is niet van een week. Ze doet er ook niks aan dat is het erge
Erg onverstandig. Jij zal toch wel actie ondernemen als je paddestoeltjes ziet groeien op je lichaam?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
is niet van een week. Ze doet er ook niks aan dat is het erge
Dat is nog zacht uitgedruktquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef Afketser het volgende:
[..]
Erg onverstandig. Jij zal toch wel actie ondernemen als je paddestoeltjes ziet groeien op je lichaam?
quote:
idd, en het zou maar op hookers komen ofzo..quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik snap dat niet.. het is ook voor je eigen gezondheid en helemaal voor je klanten
Ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef Afketser het volgende:
[..]
Erg onverstandig. Jij zal toch wel actie ondernemen als je paddestoeltjes ziet groeien op je lichaam?
mag ik mee?quote:
met zn 3en?quote:
sandwichquote:
Ik doe alle trio's met 2 vrouwenquote:
quote:
nee idd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:36 schreef Afketser het volgende:
[..]
En dat wordt warm hoor. Geen dekens nodig later op bed.
Vandaag een gesprek gehad met onze koffie juf. Bij ons in de loods is het even koud als buiten. Dat vondt ze maar nix en snapte maar niet hoe ik het warm kon houden in die kouquote:
wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:39 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vandaag een gesprek gehad met onze koffie juf. Bij ons in de loods is het even koud als buiten. Dat vondt ze maar nix en snapte maar niet hoe ik het warm kon houden in die kou
Had je zomaar een gesprek met de koffie juf of heb je haar alle hoeken van de loods laten zienquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:39 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vandaag een gesprek gehad met onze koffie juf. Bij ons in de loods is het even koud als buiten. Dat vondt ze maar nix en snapte maar niet hoe ik het warm kon houden in die kou
DM.. Nee grapje. Ik ben lasser had ik maar naar me moeder geluistert en een egt vak geleerdquote:
Allebei want ik had koffiebekertjes nodigquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:40 schreef Afketser het volgende:
[..]
Had je zomaar een gesprek met de koffie juf of heb je haar alle hoeken van de loods laten zien
Zit je dan de hele dag in zo'n metaallucht?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
DM.. Nee grapje. Ik ben lasser had ik maar naar me moeder geluistert en een egt vak geleerd
Uhh ja denk het. Sinds wanneer ruikt metaal?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zit je dan de hele dag in zo'n metaallucht?
metaal ruikt lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:45 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Uhh ja denk het. Sinds wanneer ruikt metaal?![]()
of ik ruik dat na 7 jaar niet meer
kom maar meequote:
Okeequote:
geilen.quote:
Make me hot..quote:
ik ben het alquote:
Nu ik nogquote:
foto's van je hot body!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:09 schreef pl4kkie het volgende:
Zoooow de metaal lucht is weer van me hot body afgelijk voor het gemak ook maar een bakkie thee gehaalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:15 schreef 92Merel het volgende:
Wanneer zullen we de begrafenis plannen?
En is er nog iemand die zin heeft om een grafrede te schrijven?Overdag is er nog wel iets van leven hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de avondploeg is wat dun ja
Mogguh!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Mogguh! Ik doe mee... mn ochtendbakkie theequote:
half 6packquote:
werkse dan vandaagquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:36 schreef tripack het volgende:
moeee
genoeg werk nog te doen, dus ik probeer hier niet te vaak te zijn
Heb je daar nog steeds last van?quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
werkse dan vandaag![]()
ik ook moe...tig keer wakker geworden van een verrekte spier die vanuit mn nek naar mn borst loopt
hihi... een speciaal welkomquote:
Jep, heb er nu maar spierbalsem opgesmeerd...quote:
NBTquote:
Mogguh, vanmorgen nog niet veelquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:49 schreef gianni61 het volgende:
mogguh!
Neukfilmpjes? wat heb ik gemist?
Hopen dat het wat beter gaat nu dan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hihi... een speciaal welkom![]()
[..]
Jep, heb er nu maar spierbalsem opgesmeerd...
Met vlagen, het ene moment schiet het er weer in en dan heb ik weer nergens last van... niet echt een touw aan vast te knopen..quote:
Ohhwww, zo irritant...... Sterkte daarmee vandaagquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Met vlagen, het ene moment schiet het er weer in en dan heb ik weer nergens last van... niet echt een touw aan vast te knopen..
Dank je, al heb ik er hier niet veel last van... zit gewoon onbewegelijk achter mn bureau... beweeg alleen mn vingers en mn rechterarmquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohhwww, zo irritant...... Sterkte daarmee vandaag
Ja!!! nog 9 uur aanwezig zijn en dan weekend!quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:57 schreef gianni61 het volgende:
ik heb geen zin vandaag
het scheelt wel dat het weekend alweer erg dichtbij is..
Je rechterarm?quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je, al heb ik er hier niet veel last van... zit gewoon onbewegelijk achter mn bureau... beweeg alleen mn vingers en mn rechterarmEn die spier zit links
jij wel...quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja!!! nog 9 uur aanwezig zijn en dan weekend!
Jep, ik gebruik de muis rechtsquote:
dan is het vrijdagquote:
ow... ben nog niet echt wakker...quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:01 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Als in goeiemorgen... lamlul
jah een litertje of drie?quote:
infuusquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow... ben nog niet echt wakker...dus ben wel wat lam... en de laatste keer dat ik gechecked heb, heb ik inderdaad een lul...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:03 schreef NBT het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dat snap ik nou echt nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Oohjaa rijbewijs word verlaagd naar 16,5 ;D
alsof ze daar nou echt echt echt lekkere koffie hebben... volgens mij alleen maar dure koffiequote:Op donderdag 10 maart 2011 08:05 schreef QuincydeKoster het volgende:
Moet vandeweek weer eens naar de starbucks
Ik vind het heerlijk ;Dquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:05 schreef tripack het volgende:
[..]
alsof ze daar nou echt echt echt lekkere koffie hebben... volgens mij alleen maar dure koffie
De jeugd mag dan als ze het halen alleen onder begeleiding de weg op. Denk dat het wel een verbetering wordtquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat snap ik nou echt niet... dan kan jij eerder een gevaar op de weg vormen
Net alsof ze dan onder begeleiding gaan rijden... ja onder begeleiding van hun stoere medepubertjes...quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De jeugd mag dan als ze het halen alleen onder begeleiding de weg op. Denk dat het wel een verbetering wordt
Ik kan dan toch sowieso voor mn 18e niet rijden. Niemand in mijn omgeving heeft al langer dan 10 jaar een rijbewijsquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat snap ik nou echt niet... dan kan jij eerder een gevaar op de weg vormen
had je de mijne ook niet even kunnen bijvullen...quote:
Moet onder begeleiding van iemand die al minstens 10 jaar zn rijbewijs heeft.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Net alsof ze dan onder begeleiding gaan rijden... ja onder begeleiding van hun stoere medepubertjes...
Just what I said. Mocht ik hem voor mn 18e halen, dan kan ik nogeeneens rijdenquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet onder begeleiding van iemand die al minstens 10 jaar zn rijbewijs heeft.
Ik heb hoop![]()
Ik doe elke ochtend braaf wat NBT vroeg, ik vind het niet leuk om te doen
Maar je doet het wel, en had het beloofd!quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hoop![]()
jah had je kop ff hierheen gegooidquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
had je de mijne ook niet even kunnen bijvullen...
Maar hoe gaan ze dat controleren... in die 6 jaar dat ik mn rijbewijs heb, heb ik nog geen enkele keer die moeten laten zien, terwijl ik in de auto zat...quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hoop![]()
maar stiekem ben je wel een lekker weifiej hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar je doet het wel, en had het beloofd!![]()
Ik sta er niet achterquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar je doet het wel, en had het beloofd!![]()
wat moet je doen dan?quote:
dom van me...quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:17 schreef tripack het volgende:
[..]
jah had je kop ff hierheen gegooid
ik ook niet.. ow wacht, jawel 1 keer omdat mijn trekhaak voor mijn nummerbord zitquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar hoe gaan ze dat controleren... in die 6 jaar dat ik mn rijbewijs heb, heb ik nog geen enkele keer die moeten laten zien, terwijl ik in de auto zat...
Mjah okay maar toch ik hou hoop.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar hoe gaan ze dat controleren... in die 6 jaar dat ik mn rijbewijs heb, heb ik nog geen enkele keer die moeten laten zien, terwijl ik in de auto zat...
Ze wil elke ochtend een berichtje dat ze dik is zodat ze niet snoept enzquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat moet je doen dan?![]()
![]()
[..]
dom van me...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze wil elke ochtend een berichtje dat ze dik is zodat ze niet snoept enz
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:15 schreef 92Merel het volgende:
Wanneer zullen we de begrafenis plannen?
En is er nog iemand die zin heeft om een grafrede te schrijven?GRTD is al eerder praktisch dood verklaard en spontaan weer opgestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Klopt... de SC met negen levensquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
GRTD is al eerder praktisch dood verklaard en spontaan weer opgestaan
mja het is wel bedenkelijk dat een SC afsterft als er 1 gebanned is en 1 minder is gaan Fokkenquote:
Jep... helemaal waar...quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja het is wel bedenkelijk dat een SC afsterft als er 1 gebanned is en 1 minder is gaan Fokken
Ja ze is ook heul niet dik. Gek mensquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
NBT dik? Wat ik er van weet valt dat reuze mee...
![]()
![]()
hier ookquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:17 schreef tripack het volgende:
[..]
maar stiekem ben je wel een lekker weifiej hoor
Het werkt wel! hihi..quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze wil elke ochtend een berichtje dat ze dik is zodat ze niet snoept enz
Dat is inderdaad vreemd!quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja het is wel bedenkelijk dat een SC afsterft als er 1 gebanned is en 1 minder is gaan Fokken
Ik kan geen leuke kleren aan dus ik ben dik!quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ze is ook heul niet dik. Gek mens
Mooi dat het werkt. Zolang je maar weet dat ik het niet meenquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:25 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het werkt wel! hihi..maar je als je het echt niet wil.........
[..]
Dat is inderdaad vreemd!
Ik ben pas dikquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik kan geen leuke kleren aan dus ik ben dik!
wat is jouw definitie van leuke kleren danquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:26 schreef NBT het volgende:
[..]
trek dan niks aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben ook wel zwaar geminderd met het fokken maar ik heb de laatste tijd ook nog wel wat beters te doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ohw.. ff kijken....quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dat het werkt. Zolang je maar weet dat ik het niet meen![]()
WA gezien?
Ik heb allemaal van die grote bloemetjesjurkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is jouw definitie van leuke kleren dan
quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik ben ook wel zwaar geminderd met het fokken maar ik heb de laatste tijd ook nog wel wat beters te doen.
waaromquote:
we moeten leden wervenquote:[..]
Dat is inderdaad vreemd!
dingen in maatje 40 of kleiner zijn altijd veel leuker dan kleren in mijn maat, allemaal zo oubollig!quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is jouw definitie van leuke kleren dan
pics... bloemetjesjurken zijn wel leuk... op zn tijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb allemaal van die grote bloemetjesjurken![]()
Die laten mijn walvisfiguur extra mooi uitkomen
wat voor maat heb jij dan? je oogt zeker geen maatje 44 oidquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:29 schreef NBT het volgende:
[..]
dingen in maatje 40 of kleiner zijn altijd veel leuker dan kleren in mijn maat, allemaal zo oubollig!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat voor maat heb jij dan? je oogt zeker geen maatje 44 oid
Dit dus...quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nooit naar de maat van een vrouw vragen...
oe... nu ook nog koppijnquote:
Jep, dat zijn de eerste twee dingen die je leert als je van jongetje een man wordt...quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja, zelfde domme fout als een leeftijd raden![]()
q
Preciesquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja, zelfde domme fout als een leeftijd raden![]()
q
quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oe... nu ook nog koppijn
maar was wel een inkoppertje....
maar ik schatte je zeker geen maat 40+, dus je toont zeker niet dikquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:29 schreef NBT het volgende:
[..]
dingen in maatje 40 of kleiner zijn altijd veel leuker dan kleren in mijn maat, allemaal zo oubollig!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, dat zijn de eerste twee dingen die je leert als je van jongetje een man wordt...![]()
Zelfbescherming is dat...
Op foto's niet nee, maar daar ben ik goed in!quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik schatte je zeker geen maat 40+, dus je toont zeker niet dik
(en dit is een compliment)
quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik schatte je zeker geen maat 40+, dus je toont zeker niet dik
(en dit is een compliment)
kijk, het is dus waarquote:
hmmm dan wordt het toch echt tijd dat te kunnen beoordelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Op foto's niet nee, maar daar ben ik goed in!IRL is het echt wel een ander verhaal!
Ik heb dat al duidelijk gemaakt aan mn zoon toen hij een jaar of 5 wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je kent me..
[..]
Goed bezig
[..]
kijk, het is dus waar
ik vergeet het zo af en toe gewoon en dat op m'n 44equote:Op donderdag 10 maart 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dat al duidelijk gemaakt aan mn zoon toen hij een jaar of 5 was
I couldn't agree more...:Nquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dan wordt het toch echt tijd dat te kunnen beoordelen
werkse koen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:40 schreef Koen66 het volgende:
weer ff werken helaas, straks weer terug![]()
jij mag wel eerst hoor koen, anders moet je vrij lang wachten denk ik...quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:46 schreef Koen66 het volgende:
Hmmhmmm dan eerst maar een meet tussen MD en NBT alleen, daar wil ik niet tussen gaan zitten
quote:
haha wat zijn jullie allemaal van plan met me joh?quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij mag wel eerst hoor koen, anders moet je vrij lang wachten denk ik...
[..]
tja, daar moet je dan maar achterkomenquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:52 schreef NBT het volgende:
[..]
haha wat zijn jullie allemaal van plan met me joh?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, daar moet je dan maar achterkomen
je laat het zeg maar over je heen komenquote:
Beetje ghb, beetje seks, beetje filmen enzquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:52 schreef NBT het volgende:
[..]
haha wat zijn jullie allemaal van plan met me joh?
Of ik kom over anderen heen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:55 schreef tripack het volgende:
[..]
je laat het zeg maar over je heen komen![]()
GHBquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje ghb, beetje seks, beetje filmen enz
Over buikjes?quote:
kan beide kanten op gaan jaquote:
Hoiquote:
quote:
GHB...quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje ghb, beetje seks, beetje filmen enz
LLquote:
morguuh LLquote:
Hoi!quote:
NBTquote:
Mogguh tripack tijd niet gezienquote:
Verdommequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi!
uhm![]()
het werkt dus niet altijd he? Had ik dat al verteld
[..]
NBT![]()
Hoe is het met jou?
[..]
Mogguh tripack tijd niet gezienhoe is het?
soms zit het mee en soms wat minderquote:
zeker laaaang geleden. jah druk bezig met trouwen hequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh tripack tijd niet gezienhoe is het?
Trouwen? Echt? Wat dapper.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:04 schreef tripack het volgende:
[..]
zeker laaaang geleden. jah druk bezig met trouwen he![]()
verder goeden met jouw?
whut trouwen ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:04 schreef tripack het volgende:
[..]
zeker laaaang geleden. jah druk bezig met trouwen he![]()
verder goeden met jouw?
quote:
ja zolang geleden is het alquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whut trouwen ?![]()
Wat huppel zegtwat dapper
hahahaha
Ja dan mag het wel een keerquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:06 schreef tripack het volgende:
[..]
ja zolang geleden is het al
we zijn al bijna 2 jaar verloofd
ik hoor het ookquote:
dank je welquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dan mag het wel een keer
Gefeliciteerd joh...
quote:
Ja hoor alles gaat zijn gangetjequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:09 schreef NBT het volgende:
Ja LL, met mij gaat het prima!Met jou ook alles okee?
quote:
3fm luisteraarsquote:
wij zijn da bombquote:
Echte GRTD-ers luisteren 3fmquote:
Welke maand is dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:05 schreef tripack het volgende:
[..]
waarom dapper?
jah over 2 weken in ondertrouw en 22 julie het echte werk zeg maar
juliquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke maand is dat?
Nah gewoon ik geloof niet echt in het huwelijk. Ik vind het zo nietszeggend tegenwoordig.
Je krijgt een papiertje waarop staat dat je opeens een andere achternaam hebt, en zelfs dat hoeft tegenwoordig niet eens meer.
Ze scheiden sneller dan ze trouwen inmiddels. Lijkt wel of het geen betekenis meer heeft
ik ben dan wel getrouwd, maar heb het eigenlijk altijd een raar fenomeen gevondenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke maand is dat?
Nah gewoon ik geloof niet echt in het huwelijk. Ik vind het zo nietszeggend tegenwoordig.
Je krijgt een papiertje waarop staat dat je opeens een andere achternaam hebt, en zelfs dat hoeft tegenwoordig niet eens meer.
Ze scheiden sneller dan ze trouwen inmiddels. Lijkt wel of het geen betekenis meer heeft
Als je het met elkaar eens bent kan een scheiding binnen een maand klaar zijn jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke maand is dat?
Ja echt GATVER wat klefquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
julidamn ik ben echt nog niet wakker
nja dat lijkt soms wel zo. Het is maar net hoeveel waarde je het zelf geeft.
ik trouw niet omdat ik dat papiertje wil hebben, maar het meer een feest waarbij de liefde aan elkaar bevestigen voor onze familie en vrienden.
jeetje wat een kleffe bedoeling eigenlijk
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
julidamn ik ben echt nog niet wakker
nja dat lijkt soms wel zo. Het is maar net hoeveel waarde je het zelf geeft.
ik trouw niet omdat ik dat papiertje wil hebben, maar het meer een feest waarbij de liefde aan elkaar bevestigen voor onze familie en vrienden.
jeetje wat een kleffe bedoeling eigenlijk
Vroeger betekende het nog wel iets. Dan bleef je bij elkaar no matter what. Tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben dan wel getrouwd, maar heb het eigenlijk altijd een raar fenomeen gevonden
Ze gaan de griffiekosten verhogen. Scheiden was eerst 70 euro en dat wordt straks 1200 ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je het met elkaar eens bent kan een scheiding binnen een maand klaar zijn ja![]()
Ik geloof dat als je binnen een jaar bent dat het huwelijk dan gewoon ontbonden kan worden met 2 handtekeningen en een advocaatje en dan ben je er nog sneller van af
[..]
Ja echt GATVER wat klef
nja scheelt wel een hoop gedoe, zo zonder familiequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nah ik zou sowieso al niet zoiets doen voor mijn familie. Mijn liefde en aan wie ik die geef is voor mij.
Als ik al ooit zou gaan trouwen dan echt wel in het geheim en sneaky zonder familie
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze gaan de griffiekosten verhogen. Scheiden was eerst 70 euro en dat wordt straks 1200 ofzo
Pardon?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze gaan de griffiekosten verhogen. Scheiden was eerst 70 euro en dat wordt straks 1200 ofzo
tering tiefus wat een geld... volgens mij hebben wij toen 35 euro betaaldquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je plannen schat?quote:
Jij bent ook echt getrouwd geweest?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tering tiefus wat een geld... volgens mij hebben wij toen 35 euro betaald
Is dat ook niet gemeente-afhankelijk?
Nee en ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eindelijk iets waar ik achter kan staan
Nee, geen plannenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je plannen schat?
Nah het is nog niet doorgevoerd, moet eerst goedgekeurd worden door een of andere kamer in Den Haag.
Kans is groot dat het er niet doorkomt maar gewoon dat die wens er is.
is je moeder zo vaak getrouwd geweest?? of werkt ze in die branchequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent ook echt getrouwd geweest?![]()
Ik heb geen idee meid, ik verdiep me niet in scheiden. Mijn moeder is daar expert in
[..]
Nee en ja.
Naar de rechter stappen moet ook voor de sloebers toegankelijk zijn niet alleen voor de "rijken"
Het maakt wel de drempel om te scheiden wat hoger.
Ja dat wist je toch wel ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent ook echt getrouwd geweest?![]()
Ik heb geen idee meid, ik verdiep me niet in scheiden. Mijn moeder is daar expert in
En terecht, nadenken voor dat je wat doetquote:Nee en ja.
Naar de rechter stappen moet ook voor de sloebers toegankelijk zijn niet alleen voor de "rijken"
Het maakt wel de drempel om te scheiden wat hoger.
Ze is nu aan husband nummer 3 bezigquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:26 schreef tripack het volgende:
[..]
is je moeder zo vaak getrouwd geweest?? of werkt ze in die branche
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wist je toch wel ?
[..]
En terecht, nadenken voor dat je wat doet
Nou.. nu dus welquote:
whehehe dan heeft ze geen humorquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is nu aan husband nummer 3 bezig![]()
Mn zusje vroeg wat een leuk cadeau zou zijn (ze is pas anderhalf jaar getrouwd met de derde) en mijn antwoord: kortingsbon voor de scheidingsadvocaat. kon ze niet waarderen![]()
Als mn loeder nog een keer gaat trouwen dan krijgt ze van mij een kwartetspel.
Mag ik van jou in de categorie echtgenoten nummer 2?
http://www.gelderlander.n(...)-Consumentenbond.ece
Dat is idd wel een flitshuwelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou.. nu dus wel
getrouwd in januari 2005 uit elkaar in december 2005 (scheiding was rond een week voor mijn verjaardag mei 2006)
ZO makkelijk gaat dat tegenwoordig
Voor mij hoeft dat trouwen dus ook niet meer.. het hele romantische idee erachter is op brute wijze de grond in gestampt
Uhm ik heb zwaar ruzie met mijn moeder en dus kan mn zus niks waarderen wat ik over dat mens zegquote:
Iets met liefde maakt blindquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is idd wel een flitshuwelijk
Daarom ben ik van plan nooit meer verliefd te wordenquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom ben ik van plan nooit meer verliefd te worden
hmmmmm verliefdheid helemaal, maar als dat roze gordijn verdwijntquote:
Het is alleen maar lastig allemaal.quote:
gordijn? wolk toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmmm verliefdheid helemaal, maar als dat roze gordijn verdwijnt
Rookgordijn/rookwolkquote:
maar als jet echte liefde is krijg je er wel wat voor terugquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is alleen maar lastig allemaal.
Gooit je leven compleet op zn kop enz
Ik geloof er niet meer inquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:40 schreef NBT het volgende:
[..]
maar als jet echte liefde is krijg je er wel wat voor terug
Have faith, my dear, have faith...quote:
Maar wat als ik dat niet wil?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Have faith, my dear, have faith...
dan niet, net zo makkelijkquote:
naja dat is een keuze die je in je leven maakt. ik kan wel snappen als je te vaak en te erg pijn bent gedaan, dat het even of langer niet meer hoeftquote:
Tja ik heb het een paar keer geprobeerd, stuiter elke keer keihard op mn bek. Ik doe het niet meerquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef tripack het volgende:
[..]
naja dat is een keuze die je in je leven maakt. ik kan wel snappen als je te vaak en te erg pijn bent gedaan, dat het even of langer niet meer hoeft
Okequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tja ik heb het een paar keer geprobeerd, stuiter elke keer keihard op mn bek. Ik doe het niet meer
Ik, als naïeve twintiger, nog welquote:
dat zullen die 10 vriendjes alleen niet leuk vindenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:51 schreef NBT het volgende:
Ik geloof er ook in.......heb genoeg liefde om te geven, kon je maar 10 vriendjes hebben!
Jaaaaa dat willik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:51 schreef NBT het volgende:
Ik geloof er ook in.......heb genoeg liefde om te geven, kon je maar 10 vriendjes hebben!
Ik merk dat ik mezelf niet toelaat om verliefd te worden als soort van zelfbescherming.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:51 schreef Koen66 het volgende:
ik zou nog best wel eens verliefd willen zijn
Wat niet weet wat niet deertquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:51 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zullen die 10 vriendjes alleen niet leuk vinden
Maar liefde geven hoeft toch niet per se in een relatie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:51 schreef NBT het volgende:
Jaaaaquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaaa dat willik ook
En het liefst ook nog vriendinnetjes
Hoe gaat het met die foto opeisen?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaaa dat willik ook
En het liefst ook nog vriendinnetjes
Oeh... complete harem...quote:
Ik heb het ook ook liefde, maar daar hoort sex bij!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar liefde geven hoeft toch niet per se in een relatie?
En dan heb ik het over liefde dus niet over seks!
im still unsuccesfull..quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die foto opeisen?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die foto opeisen?
Daten ?quote:
Liefde geven kan altijd natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar liefde geven hoeft toch niet per se in een relatie?
En dan heb ik het over liefde dus niet over seks!
dat is ook nog eens het moeilijkequote:
Mjah ik heb dus al jaren dat ik seks en liefde apart zie van elkaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb het ook ook liefde, maar daar hoort sex bij!
Grrquote:
We zijn een foto aan het hosselenquote:
Ja hallo geef ik niet zomaar aan de eerste de bestequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Liefde geven kan altijd natuurlijkGeef maar...
Kan me goed voorstellen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik heb dus al jaren dat ik seks en liefde apart zie van elkaar
Maar is het niet leuker als je het combineert?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nja ik vind zonder enig gevoel van liefde moeilijk om dan sex met iemand te kunnen hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerste de beste...pfff...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo geef ik niet zomaar aan de eerste de beste
Wat voor foto dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grr
[..]
We zijn een foto aan het hosselen
[..]
Ja hallo geef ik niet zomaar aan de eerste de beste
oke wanneer?quote:
Vast welquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar is het niet leuker als je het combineert?
Is anders vooral.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:56 schreef tripack het volgende:
[..]
nja ik vind zonder enig gevoel van liefde moeilijk om dan sex met iemand te kunnen hebben
wel de bestequote:
Buikjequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor foto dan?
[..]
oke wanneer?
quote:
ah... weinig verassend... maar als jullie zelf foto's ter overtuiging hebben gestuurd, hou ik me ook aanbevolenquote:
Nee hij moet eerst van onsquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah... weinig verassend... maar als jullie zelf foto's ter overtuiging hebben gestuurd, hou ik me ook aanbevolen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Van trouwen naar seks zonder liefde. Hmm. Ik vind mooi
jammerquote:
Ezquote:
Die overgang ging ook zo makkelijk hequote:
Helaas, die heb ik alweer verwijderd van mezelf!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah... weinig verassend... maar als jullie zelf foto's ter overtuiging hebben gestuurd, hou ik me ook aanbevolen
Uhmmm geen idee wanneer, hihihi... Wanneer heb je tijd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor foto dan?
[..]
oke wanneer?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Helaas, die heb ik alweer verwijderd van mezelf!
Hallo ik probeerde ze duidelijk te maken dat wij geen foto's hadden verstuurdquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Helaas, die heb ik alweer verwijderd van mezelf!
quote:
uhm volgende maand welquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Uhmmm geen idee wanneer, hihihi... Wanneer heb je tijd?
Ik zeg 16 aprilquote:
* MaleDuck mompelt iets van bureaucratie en 'verwerkingstijden' ook wel rentevangers genoemd...quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom duurt het zo lang voor dat pleurisgeld op mn rekening staat
Ja en ondertussen zit ik hier zonderquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck mompelt iets van bureaucratie en 'verwerkingstijden' ook wel rentevangers genoemd...
dat zuigt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en ondertussen zit ik hier zonder
Zuigenquote:
quote:
quote:
Ik ook welquote:
ik kan wel wat gebruikenquote:
* NBT geeft liefde aan Huppelquote:
* Huppelmuts stopt die liefde bij haar tettenquote:
past dat nog?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts stopt die liefde bij haar tetten
Met moeitequote:
quote:
Ook goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk alleen maar sex
Ik heb zomaar het idee dat je niet de enige bent hier op fok!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk alleen maar sex
ja maar ik heb een vriend... de meeste op fok zijn singlequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat je niet de enige bent hier op fok!
Ik heb ook een vriend!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik heb een vriend... de meeste op fok zijn single
heb je een punt...quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik heb een vriend... de meeste op fok zijn single
hmm ik zie mogelijkheden LLquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriend!
maar nog geen vriendinnetje![]()
Mag dat wel van je vriendje?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriend!
maar nog geen vriendinnetje![]()
goed geregeldquote:
Dat is dan weer jammer......quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriendje vind dat toch iets minder ...
Maar ook geen vriendje die je in dingen kan 'voorzien'quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen vriendje die mij dingen kan "verbieden"
En toch niks tekort komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar ook geen vriendje die je in dingen kan 'voorzien'
goed bezigquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |