Als je collega bij de AH werkt achter de kassa lijkt het me geen probleemquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Gatverdamme.. Een collega van me heeft genitale wratten en werkt nog gewoon door
Nee maar het lijkt me dan ook niet dat je het vrolijk tegen je collega's zit tevertellenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:57 schreef Afketser het volgende:
[..]
Als je collega bij de AH werkt achter de kassa lijkt het me geen probleem
Als je in de seksindustrie werkt wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:57 schreef Afketser het volgende:
[..]
Als je collega bij de AH werkt achter de kassa lijkt het me geen probleem
GRAAG!quote:
Nee idd, maar vodn t uberhaupt raar.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt me dan ook niet dat je het vrolijk tegen je collega's zit tevertellen
Ja dan zeker! Nou ik zou even wachten totdat de kuur van een week voorbij is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je in de seksindustrie werkt wel.
Wat voor werk doe jij nou precies? Je zal het mss wel vaker hebben gezegd maar dat hebk ik gemist denk ik. Ik lees niet alle posts door alsk uit me werk komquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je in de seksindustrie werkt wel.
is niet van een week. Ze doet er ook niks aan dat is het ergequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:59 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ja dan zeker! Nou ik zou even wachten totdat de kuur van een week voorbij is.
DMquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:00 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij nou precies? Je zal het mss wel vaker hebben gezegd maar dat hebk ik gemist denk ik. Ik lees niet alle posts door alsk uit me werk kom
quote:
Ik snap dat niet.. het is ook voor je eigen gezondheid en helemaal voor je klantenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
is niet van een week. Ze doet er ook niks aan dat is het erge
Erg onverstandig. Jij zal toch wel actie ondernemen als je paddestoeltjes ziet groeien op je lichaam?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
is niet van een week. Ze doet er ook niks aan dat is het erge
Dat is nog zacht uitgedruktquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef Afketser het volgende:
[..]
Erg onverstandig. Jij zal toch wel actie ondernemen als je paddestoeltjes ziet groeien op je lichaam?
quote:
idd, en het zou maar op hookers komen ofzo..quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik snap dat niet.. het is ook voor je eigen gezondheid en helemaal voor je klanten
Ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef Afketser het volgende:
[..]
Erg onverstandig. Jij zal toch wel actie ondernemen als je paddestoeltjes ziet groeien op je lichaam?
mag ik mee?quote:
met zn 3en?quote:
sandwichquote:
Ik doe alle trio's met 2 vrouwenquote:
quote:
nee idd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:36 schreef Afketser het volgende:
[..]
En dat wordt warm hoor. Geen dekens nodig later op bed.
Vandaag een gesprek gehad met onze koffie juf. Bij ons in de loods is het even koud als buiten. Dat vondt ze maar nix en snapte maar niet hoe ik het warm kon houden in die kouquote:
wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:39 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vandaag een gesprek gehad met onze koffie juf. Bij ons in de loods is het even koud als buiten. Dat vondt ze maar nix en snapte maar niet hoe ik het warm kon houden in die kou
Had je zomaar een gesprek met de koffie juf of heb je haar alle hoeken van de loods laten zienquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:39 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vandaag een gesprek gehad met onze koffie juf. Bij ons in de loods is het even koud als buiten. Dat vondt ze maar nix en snapte maar niet hoe ik het warm kon houden in die kou
DM.. Nee grapje. Ik ben lasser had ik maar naar me moeder geluistert en een egt vak geleerdquote:
Allebei want ik had koffiebekertjes nodigquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:40 schreef Afketser het volgende:
[..]
Had je zomaar een gesprek met de koffie juf of heb je haar alle hoeken van de loods laten zien
Zit je dan de hele dag in zo'n metaallucht?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
DM.. Nee grapje. Ik ben lasser had ik maar naar me moeder geluistert en een egt vak geleerd
Uhh ja denk het. Sinds wanneer ruikt metaal?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zit je dan de hele dag in zo'n metaallucht?
metaal ruikt lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:45 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Uhh ja denk het. Sinds wanneer ruikt metaal?![]()
of ik ruik dat na 7 jaar niet meer
kom maar meequote:
Okeequote:
geilen.quote:
Make me hot..quote:
ik ben het alquote:
Nu ik nogquote:
foto's van je hot body!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:09 schreef pl4kkie het volgende:
Zoooow de metaal lucht is weer van me hot body afgelijk voor het gemak ook maar een bakkie thee gehaalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |