jongen, aproximately is als je zegt 100 / 6 = 16,7, maar dan kan je toch nog altijd wel bepalen welke bewerkingen je moet doen. Ik zeg dat je hier de bewerkingen niet zomaar kan doen. Daar gaat het natuurlijk om.quote:
dit soort vragen krijg je bij sollicitatiesquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je geen toets over dit onderwerp hebt in ieder geval
Dan hoop ik voor je dat ze het niet erg vinden dat je de wijsneus uit probeert te hangen bij de meest simpele vragen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:36 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
dit soort vragen krijg je bij sollicitaties
misschien toch maar voor PhD gaan dan, krijg je dit soort dingen niet en kan ik wel de wijsneus uithangenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ze het niet erg vinden dat je de wijsneus uit probeert te hangen bij de meest simpele vragen...
Wat doe je nu dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:41 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
misschien toch maar voor PhD gaan dan, krijg je dit soort dingen niet en kan ik wel de wijsneus uithangen
maar dan zouden er dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 05:03 schreef freiss het volgende:
Je hebt nog een vergelijking: gemiddeld werken er 167040/1392=120 werknemers. Met deze tweede vergelijking kan je het dus wel oplossen.
Jij begrijpt het begrip approximately niet. Als je 10 jaar lang achter elkaar precies 100 honderd klanten op een zaterdag in je winkel hebt, dan is de beste schatting dat je in jaar 11 ook ongeveer 100 klanten in je winkel zal hebben. Of het er in werkelijkheid 83 of 2 zijn maakt niet uit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:34 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
jongen, aproximately is als je zegt 100 / 6 = 16,7, maar dan kan je toch nog altijd wel bepalen welke bewerkingen je moet doen. Ik zeg dat je hier de bewerkingen niet zomaar kan doen. Daar gaat het natuurlijk om.
Maar als het je allemaal boven de pet gaat dan flikker je toch lekker op
quote:Jij begrijpt het begrip approximately niet. Als je 10 jaar lang achter elkaar precies 100 honderd klanten op een zaterdag in je winkel hebt, dan is de beste schatting dat je in jaar 11 ook ongeveer 100 klanten in je winkel zal hebben. Of het er in werkelijkheid 83 of 2 zijn maakt niet uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |