Ik ben ziek, dus ik ga hem niet doen, doe jij hem alleen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waaro m zou het niet doorgaan? Nog steeds ziekjens ?
Beterschapquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben ziek, dus ik ga hem niet doen, doe jij hem alleen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan vanaf half 8, moet zo nog even eten, dus wat mij betreft kan Nitrouz door gaan tot half 8 als hij dat wilt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben ziek, dus ik ga hem niet doen, doe jij hem alleen?
Awo nitta G, bazenmuziek!quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:50 schreef utopie het volgende:
[..]
gestoorden uit het noorden, of in het noorden?
Ewa Utreg jwz. Hij sprak Ragboer op zijn Utregs uit. Wat een baas.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:51 schreef mc-Piel het volgende:
Nitrouz z'n stem nog nooit gehoord.. maar wat een held
![]()
Je muziek hapert als een malle...quote:
Dat ben ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:54 schreef Ragboer het volgende:
Ik zie het nu ook echt voor me. Zo een 17-jarig blond jochie op een zolderkamertje in een vinexwijk die straat doet.
Hoe komt dat dan? Mijn verbindingquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:54 schreef Ragboer het volgende:
Dit luistert serieus echt kut, met dat gehaper...
quote:WTF! Heb ik dat jong zo opgevoed.
Jaquote:
Dordrechtquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pats boem jonge, vrijdag Zwolle - Dort bam alles
Vrijdag uit tegen Fortuna en maandag naar Veendam en ik ga niet meequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pats boem jonge, vrijdag Zwolle - Dort bam alles
Jij bent geen negerquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:57 schreef Viro het volgende:
Jullie houden niet meer van mij![]()
Ik tune in en hoor: Die nigger die!!!! *pistool schoten*
Geen wifi, gewone verbinding.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:58 schreef Viro het volgende:
[..]
ben je vanaf een laptop via de wifi aan het broadcasten ?
Dit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
Nitrouz is geen nerd, hij begrijpt niet waarover jullie het hebben.
Hij heeft dikke straat skillsquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
Jij wel, dus vertaal het even.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
Hoe moet ik dat checken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:59 schreef Ezechielk het volgende:
Nitrouz, check je processorgebruik eens. Staat die tegen zijn max aan te duwen de hele tijd?
Windows Vista?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
welke software / versie gebruik je?
doe ik ook vaak genoeg, vandaag is mijn pc uitgeschakeld voor onderhoud. Ga straks van 4 TB naar 6 TB + alles word ontdaan van stofquote:
Verbinding is nu ik niet meer broadcast weer gewoon normaal.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hm dan zal het je verbinding wel zijn, of probeer vdj7.
De hiphop die je draait is uhm niet mijn dingquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hiphop die je draait is uhm niet mijn ding![]()
En dit nummer![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:02 schreef Monopoly het volgende:
Zometeen ff dikke probs voor Ragboer man.
Je draaide goed hoor. Alleen ben niet zo van de nederhopquote:
problemen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:02 schreef Monopoly het volgende:
Zometeen ff dikke probs voor Ragboer man.
Ze haat niet, ze geeft alleen haar mening.quote:
quote:
quote:
Zolang jouw mening niet die van een ander is wel ja. Zo gaat het al tijden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze haat niet, ze geeft alleen haar mening.
Is het tegenwoordig zo erg gesteld met de mensen in NL dat je je mening niet kan uiten zonder hater genoemd te worden?
oprotte a haterquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze haat niet, ze geeft alleen haar mening.
Is het tegenwoordig zo erg gesteld met de mensen in NL dat je je mening niet kan uiten zonder hater genoemd te worden?
Doe eens een een test op speedtest.net en post hier ff de resultatenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:03 schreef Zokunen het volgende:
Hoeveel haal je binnen met 6mbit in 3 uur? (geen zin om te rekenen)
Had stiekem toch even gerekend (650kb * 3600 * 3 / 1024) en dat is dus meer dan ik vrij heb... kakzooiquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Doe eens een een test op speedtest.net en post hier ff de resultaten
haterquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:07 schreef Nitrouz het volgende:
Heuy matties wie had ook alweer verstand van de verbinding en kan ff zegge of die van mij te sloom is?
www.speedtest.netquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:07 schreef Nitrouz het volgende:
Heuy matties wie had ook alweer verstand van de verbinding en kan ff zegge of die van mij te sloom is?
Wat voor verbinding heb je?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:07 schreef Nitrouz het volgende:
HAHAHAHAHAHAHHAHAH!quote:
doe ff zoals nitrouz een screen postenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Had stiekem toch even gerekend (650kb * 3600 * 3 / 1024) en dat is dus meer dan ik vrij heb... kakzooi
upload is veels te laag, daarom hapert het bij jouquote:
Zou genoeg moeten zijn. (je streamed 192kbit + wat overhead, maar dat is altijd minder dan 0,7 mbit)quote:
dat is de totale upload snelheid, die moet je nog delen door 3 of 6 dacht ik... ff opzoekenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zou genoeg moeten zijn. (je streamed 192kbit + wat overhead, maar dat is altijd minder dan 0,7 mbit)
"slower than 92% of NL"quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:12 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is die opeens veel slomer.
Je streamed op 192 kbit per seconde, zit altijd wat rotzooi naast (overhead) afgerond dus 0,2 mbit, hij haalt 0,7 dus zou zat moeten zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:11 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is de totale upload snelheid, die moet je nog delen door 3 of 6 dacht ik... ff opzoeken
Watquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:12 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is die opeens veel slomer.
Terwijl er van 2 computers af wordt gedownloadquote:
Doe nou maar gewoon danquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:14 schreef Viro het volgende:
ik ga maar niet een speedtest screen posten, dan word iedereen jaloers
moet je ff gedulde hebben, ben nu aan het knutselen aan mijn pc. Ben aan het posten vanaf mijn laptop. Wifi, dus komen nooit betrouwbare resultaten vanaf speedtestquote:
De tieteh wat een hoge pingquote:
kkflikker.quote:
van wikipedia gehaald?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:17 schreef Zokunen het volgende:
Het is alleen lelijk dat er vaak foutief gebruik gemaakt wordt van danwel een 8-tallig stelsel dan wel 10-tallig(zowel bij bit als bij byte)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ooit nog iets met ICT gestudeerd en dat omrekenen (ook naar hexadecimaal) is me gewoon blijven volgenquote:
zie mijn eerdere post, pc ligt in onderdelen hier, vanwege schoonmaak beurt en upgrade. Laptop is op wifi aangesloten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:19 schreef Ezechielk het volgende:
Viro, doe eens linkje via DM?
Ben benieuwd wie er hoger is van ons 2
Aidsquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:20 schreef Viro het volgende:
[..]
zie mijn eerdere post, pc ligt in onderdelen hier, vanwege schoonmaak beurt en upgrade. Laptop is op wifi aangesloten.
Ik snap er niks vanquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:21 schreef Zokunen het volgende:
Vroeger had ik nog root access op 100 mbit (full duplex) servers dat was ook wel leuk speelgoed. (en ja het was legale acces) Al is dat nu pas echt interessant vanaf 1 gbit
Housten.. we've got a nerdquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:21 schreef Zokunen het volgende:
Vroeger had ik nog root access op 100 mbit (full duplex) servers dat was ook wel leuk speelgoed. (en ja het was legale acces) Al is dat nu pas echt interessant vanaf 1 gbit
Remote servers waar je met (afgerond) 10 megabyte per seconde kon up en downloaden.quote:
Goede, dat moet ik zo ook eens proberen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:21 schreef Zokunen het volgende:
120 mb down en 10 upquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Aids
Waar zou het ongeveer op uit moeten komen?
Ja dat is ook waar ik voor betaalquote:
lokaal hier 1gb full duplex hierquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:21 schreef Zokunen het volgende:
Fiberpowerquote:
Het speelgoed heb ik er voor liggenquote:
Sinds wanneer woon je bij mij in de Ghetto?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fiberpower
Dat kan niet eens bij mij thuis
Pauperbuurt, ja, ik weet het.
ik wel, zit dichtbij een centralequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar ik voor betaal..
weinig mensen die het daadwerkelijk krijgen!
Blijf jij nou maar van glasvezel afquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb hier 120 mbit liggen (glasvezel) maar nog geen zin gehad om een gigabitrouter te kopen om die snelheden ook daadwerkelijk te halen
Nerdpraatquote:
Niet?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon je bij mij in de Ghetto?
quote:
Das wel lekker, maar buiten van pc naar pc pompen heb je er vaak niet veel aan. Als je router de 120 mbit maar aan kan is dat meestal zat.quote:
Drontenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wist wel dat er iets niet klopte.
Ik zat nog op interwebz van de buren![]()
Deze is van mij:
[ afbeelding ]
Walibi worldquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DrontenNiet randstad
Ik weet niet eens waar Dronten ligt.
Flevoland jongen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DrontenNiet randstad
Ik weet niet eens waar Dronten ligt.
HALLO MEIN FREUND ICH HABE EIND 9.0 FUR MEIN DEUTS TENTAMEN GEHALT DASS IS SEHR TOLL ODER FINDEST DU DAS NICHT ES WAR MEIN LETZTEN MUNDLICHEN TENTAMEN FUR DAT EINDEXAMENquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
YES IK BEN GEEN NERD!IK BEGRIJP SERIEUS NIKS VAN AL DIE SHIT DIE JULLIE NU ALLEMAAL IJLEN. ANDERE MENSEN DIE DIT NIET BEGIJPEN ZIJN BAZEN & BAZINNEN. QUOTE NU ALS JE HET TOPIC NIET MEER BEGRIJPT!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HALLO MEIN FREUND ICH HABE EIND 9.0 FUR MEIN DEUTS TENTAMEN GEHALT DASS IS SEHR TOLL ODER FINDEST DU DAS NICHT ES WAR MEIN LETZTEN MUNDLICHEN TENTAMEN FUR DAT EINDEXAMEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Alleen moet ik nu even het topic doorlezen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
YES IK BEN GEEN NERD!IK BEGRIJP SERIEUS NIKS VAN AL DIE SHIT DIE JULLIE NU ALLEMAAL IJLEN. ANDERE MENSEN DIE DIT NIET BEGIJPEN ZIJN BAZEN & BAZINNEN. QUOTE NU ALS JE HET TOPIC NIET MEER BEGRIJPT!
Uhuh, Dronten ligt ernaast. Probeerde die man alleen duidelijk te maken waar het ongeveer ligt.quote:
Ik ook niet, we hemmo'de toendertijd gewoon keihardquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:27 schreef Snuf. het volgende:
FlevolandIk snap niet dat we dat ooit hebben gebouwd.
Niet eens, alles in 1 van ziggoquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fiberpower
Dat kan niet eens bij mij thuis
Pauperbuurt, ja, ik weet het.
een goede gigabit router kost nu hooguit 120 euroquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb hier 120 mbit liggen (glasvezel) maar nog geen zin gehad om een gigabitrouter te kopen om die snelheden ook daadwerkelijk te halen
hier worden 1080p films gestreamt over het netwerk naar 2 xbox360 en 3 andere pc's. Ook muziek, tv series en anime. Instant beeld en geluidquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het speelgoed heb ik er voor liggen
Nu nog een groter huis, en het nut ervan verzinnen
Haha hoge ping!quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:28 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief Torrents, en RDP
Viro is dus niet de neger die in zijn fobo staat. Jammer. Ik dacht nog dat Viro zo een gevaarlijke gast was...quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet eens, alles in 1 van ziggo![]()
[..]
een goede gigabit router kost nu hooguit 120 euro
[..]
hier worden 1080p films gestreamt over het netwerk naar 2 xbox360 en 3 andere pc's. Ook muziek, tv series en anime. Instant beeld en geluid
Laat die mensen, ik begrijp er ook niks van. Waar zullen we het over hebben?quote:
Ditdus, Ziggo alles in 1 hierzo!quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet eens, alles in 1 van ziggo![]()
hier worden 1080p films gestreamt over het netwerk naar 2 xbox360 en 3 andere pc's. Ook muziek, tv series en anime. Instant beeld en geluid
HAHAHA WERELDVREEMDEquote:
Die kan wel volgens mij, maar dat fibergebeuren niet.quote:
1 PC waar ik ook op game. tevens zit hij aangesloten op de TV, dus streamen hoef ik niet. Console's doe ik niet aan,en ik woon alleenquote:[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haha hoge ping!Ping is toch de tijd die je pc/lappert nodig heeft om van je pc/lappert naar een server ofzo te gaan en terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dit, om het begrijpelijk te houden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ping is toch de tijd die je pc/lappert nodig heeft om van je pc/lappert naar een server ofzo te gaan en terug?
Mijn oog begint te ontsteken Sharrelienquote:
Je mag het ook bij mij thuis installlen enz hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die kan wel volgens mij, maar dat fibergebeuren niet.
[..]
1 PC waar ik ook op game. tevens zit hij aangesloten op de TV, dus streamen hoef ik niet. Console's doe ik niet aan,en ik woon alleen
Help eens een reden te verzinnen?
Zullen we het over de muziek hebben? Dat begrijp ik wel.quote:
ik ben die gast helemaal wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Viro is dus niet de neger die in zijn fobo staat. Jammer. Ik dacht nog dat Viro zo een gevaarlijke gast was...
correcto mundoquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ping is toch de tijd die je pc/lappert nodig heeft om van je pc/lappert naar een server ofzo te gaan en terug?
Ik had het goed?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dit, om het begrijpelijk te houden.
Wat , wat is er?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijn oog begint te ontsteken Sharrelien!
Ik ook. Doen we.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zullen we het over de muziek hebben? Dat begrijp ik wel.
Patatquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:31 schreef Patje1987 het volgende:
Wat kan mijn internetsnelheid me nou verrotten als het frietvet aan het opwarmen is
Pilsje happen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:31 schreef Patje1987 het volgende:
Wat kan mijn internetsnelheid me nou verrotten als het frietvet aan het opwarmen is
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag het ook bij mij thuis installlen enz hoor
Er is iets sexy aan mijquote:
Dan ben je er sneller achter dat het patat is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:31 schreef Patje1987 het volgende:
Logisch wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Speeltje is me net te duur om weg te geven
zware stofquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:34 schreef Viro het volgende:
heb net mijn cpu fan schoongemaakt, 2 kilo stof eraf
Gefrituurde aardappelstaafjes!quote:
Jaquote:
Waaromquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef sharr het volgende:
Ik heb net Call of Duty gedownload via Nieuwsgroepen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef sharr het volgende:
Welke?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef sharr het volgende:
Download dan Battlefieldquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef sharr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
dit dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Download dan Battlefield
CoD
ZEER GOEDEN POSTquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Download dan Battlefield
CoD
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:37 schreef mc-Piel het volgende:
Download dan Wolfenstein Enemy TerritoryherkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is me wel uitgelegd hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef Viro het volgende:
[..]
heb je een uitspraak van huppel ontkracht
die beweerde dat jij nieuwsgroepen niet zou snappen
Eetzequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:37 schreef Snuf. het volgende:
YES YES YES MIJN PIZZA'S ZIJN ER ALLE 2 IK GA ZE NU ETEN IK EET ZE ALLEMAAL LATER ALLIGATOR
Fire red voor Symbianquote:
Vind je dat niet engquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Het is me wel uitgelegd hoorUtopie en Pizzalucht
En aan de rest: Gewoon omdat nazizombies, ja.
je kan dan al het muziek van het linkje die ik je gaf downloadenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Het is me wel uitgelegd hoorUtopie en Pizzalucht
En aan de rest: Gewoon omdat nazizombies, ja.
Ik vind ze sowieso engquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vind je dat niet eng?
Kapot eng die zombies, zeker na een paar biertjes!
Dude, had dan Up Yours van Promo gedraaitquote:
Emerald voor 2.2.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:42 schreef Viro het volgende:
[..]
leaf grean, fire red en emerald voor android 2.1
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:42 schreef Viro het volgende:
[..]
leaf grean, fire red en emerald voor android 2.1
Desirequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:43 schreef Viro het volgende:
[..]
xperia x10, geen update naar 2.2 van SE
ff kijken wat ik allemaal hebquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ben nu net terug van de eerste 3 eilanden.
Ik ben op weg naar de 8e gym.
Charizard lvl 50
Raticate lvl 49
Nidoking lvl 50
Gyarados lvl 49
Omastar lvl 49
Clamydia, een druiper, platjes, HIVquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Clamydia, een druiper, platjes, HIV
Hierbij ben jij toegelaten tot het clubje van mensen zonder levenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:47 schreef Viro het volgende:
[..]
nee gelukkig niet
heb:
charizard lvl 73
lapras lvl 72
jolteon lvl 76
dragonite lvl 65
zapdos lvl 74
mewtwo lvl 80
Ik vond het zaterdagochtend heel irritant klinkenquote:
Leaf green en Fire red welquote:
Zoek naar een gameboy emulator for iphone!quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:53 schreef Zokunen het volgende:
Lijkt er niet te zijn voor de iphone, of ik kijk niet goed
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hierbij ben jij toegelaten tot het clubje van mensen zonder leven
Wel als je een jailbreak hebtquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:53 schreef Zokunen het volgende:
Lijkt er niet te zijn voor de iphone, of ik kijk niet goed
Geil tochquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:55 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb huppel in d'r neusgat geneukt?..
Dat uiteraardquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wel als je een jailbreak hebt
Knetter is gewoon afwezigquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:55 schreef Nitrouz het volgende:
Dit topic nog steeds open. Radio ONZ wordt steeds minder populair.
Mijn verhaal was baas héquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:55 schreef Nitrouz het volgende:
Dit topic nog steeds open. Radio ONZ wordt steeds minder populair.
pics?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef mc-Piel het volgende:
GOVERDOMME MONO JIJ MAG MIJN VROUW LATER BEVRUCHTEN!
Post hem eens? Heb de helft gemistquote:
Sorry.. toekomstige vrouwquote:
Denken dat je een vrouw krijgtquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef mc-Piel het volgende:
GOVERDOMME MONO JIJ MAG MIJN VROUW LATER BEVRUCHTEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |