Ik ben ziek, dus ik ga hem niet doen, doe jij hem alleen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waaro m zou het niet doorgaan? Nog steeds ziekjens ?
Beterschapquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben ziek, dus ik ga hem niet doen, doe jij hem alleen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan vanaf half 8, moet zo nog even eten, dus wat mij betreft kan Nitrouz door gaan tot half 8 als hij dat wilt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben ziek, dus ik ga hem niet doen, doe jij hem alleen?
Awo nitta G, bazenmuziek!quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:50 schreef utopie het volgende:
[..]
gestoorden uit het noorden, of in het noorden?
Ewa Utreg jwz. Hij sprak Ragboer op zijn Utregs uit. Wat een baas.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:51 schreef mc-Piel het volgende:
Nitrouz z'n stem nog nooit gehoord.. maar wat een held
![]()
Je muziek hapert als een malle...quote:
Dat ben ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:54 schreef Ragboer het volgende:
Ik zie het nu ook echt voor me. Zo een 17-jarig blond jochie op een zolderkamertje in een vinexwijk die straat doet.
Hoe komt dat dan? Mijn verbindingquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:54 schreef Ragboer het volgende:
Dit luistert serieus echt kut, met dat gehaper...
quote:WTF! Heb ik dat jong zo opgevoed.
Jaquote:
Dordrechtquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pats boem jonge, vrijdag Zwolle - Dort bam alles
Vrijdag uit tegen Fortuna en maandag naar Veendam en ik ga niet meequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pats boem jonge, vrijdag Zwolle - Dort bam alles
Jij bent geen negerquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:57 schreef Viro het volgende:
Jullie houden niet meer van mij![]()
Ik tune in en hoor: Die nigger die!!!! *pistool schoten*
Geen wifi, gewone verbinding.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:58 schreef Viro het volgende:
[..]
ben je vanaf een laptop via de wifi aan het broadcasten ?
Dit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
Nitrouz is geen nerd, hij begrijpt niet waarover jullie het hebben.
Hij heeft dikke straat skillsquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
Jij wel, dus vertaal het even.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
Hoe moet ik dat checken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:59 schreef Ezechielk het volgende:
Nitrouz, check je processorgebruik eens. Staat die tegen zijn max aan te duwen de hele tijd?
Windows Vista?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
welke software / versie gebruik je?
doe ik ook vaak genoeg, vandaag is mijn pc uitgeschakeld voor onderhoud. Ga straks van 4 TB naar 6 TB + alles word ontdaan van stofquote:
Verbinding is nu ik niet meer broadcast weer gewoon normaal.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hm dan zal het je verbinding wel zijn, of probeer vdj7.
De hiphop die je draait is uhm niet mijn dingquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hiphop die je draait is uhm niet mijn ding![]()
En dit nummer![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:02 schreef Monopoly het volgende:
Zometeen ff dikke probs voor Ragboer man.
Je draaide goed hoor. Alleen ben niet zo van de nederhopquote:
problemen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:02 schreef Monopoly het volgende:
Zometeen ff dikke probs voor Ragboer man.
Ze haat niet, ze geeft alleen haar mening.quote:
quote:
quote:
Zolang jouw mening niet die van een ander is wel ja. Zo gaat het al tijden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze haat niet, ze geeft alleen haar mening.
Is het tegenwoordig zo erg gesteld met de mensen in NL dat je je mening niet kan uiten zonder hater genoemd te worden?
oprotte a haterquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze haat niet, ze geeft alleen haar mening.
Is het tegenwoordig zo erg gesteld met de mensen in NL dat je je mening niet kan uiten zonder hater genoemd te worden?
Doe eens een een test op speedtest.net en post hier ff de resultatenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:03 schreef Zokunen het volgende:
Hoeveel haal je binnen met 6mbit in 3 uur? (geen zin om te rekenen)
Had stiekem toch even gerekend (650kb * 3600 * 3 / 1024) en dat is dus meer dan ik vrij heb... kakzooiquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Doe eens een een test op speedtest.net en post hier ff de resultaten
haterquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:07 schreef Nitrouz het volgende:
Heuy matties wie had ook alweer verstand van de verbinding en kan ff zegge of die van mij te sloom is?
www.speedtest.netquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:07 schreef Nitrouz het volgende:
Heuy matties wie had ook alweer verstand van de verbinding en kan ff zegge of die van mij te sloom is?
Wat voor verbinding heb je?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:07 schreef Nitrouz het volgende:
HAHAHAHAHAHAHHAHAH!quote:
doe ff zoals nitrouz een screen postenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Had stiekem toch even gerekend (650kb * 3600 * 3 / 1024) en dat is dus meer dan ik vrij heb... kakzooi
upload is veels te laag, daarom hapert het bij jouquote:
Zou genoeg moeten zijn. (je streamed 192kbit + wat overhead, maar dat is altijd minder dan 0,7 mbit)quote:
dat is de totale upload snelheid, die moet je nog delen door 3 of 6 dacht ik... ff opzoekenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zou genoeg moeten zijn. (je streamed 192kbit + wat overhead, maar dat is altijd minder dan 0,7 mbit)
"slower than 92% of NL"quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:12 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is die opeens veel slomer.
Je streamed op 192 kbit per seconde, zit altijd wat rotzooi naast (overhead) afgerond dus 0,2 mbit, hij haalt 0,7 dus zou zat moeten zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:11 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is de totale upload snelheid, die moet je nog delen door 3 of 6 dacht ik... ff opzoeken
Watquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:12 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is die opeens veel slomer.
Terwijl er van 2 computers af wordt gedownloadquote:
Doe nou maar gewoon danquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:14 schreef Viro het volgende:
ik ga maar niet een speedtest screen posten, dan word iedereen jaloers
moet je ff gedulde hebben, ben nu aan het knutselen aan mijn pc. Ben aan het posten vanaf mijn laptop. Wifi, dus komen nooit betrouwbare resultaten vanaf speedtestquote:
De tieteh wat een hoge pingquote:
kkflikker.quote:
van wikipedia gehaald?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:17 schreef Zokunen het volgende:
Het is alleen lelijk dat er vaak foutief gebruik gemaakt wordt van danwel een 8-tallig stelsel dan wel 10-tallig(zowel bij bit als bij byte)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ooit nog iets met ICT gestudeerd en dat omrekenen (ook naar hexadecimaal) is me gewoon blijven volgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |