Tuurlijk!quote:
Ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
(Ik vind ze stiekem leuker dan die kale!)
Wat een voorpret voor jou! Wanneer weet je of de bruine voor jou is?quote:
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat een voorpret voor jou! Wanneer weet je of de bruine voor jou is?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:07 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Even in de herhaling nog maar he?
Zo, gewandeld, en de tweede stortbui van vandaag over me heen gekregen
Da's geen antwoord op haar tweede vraagquote:
Even tussendoor komen kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:07 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Bruine is van mijquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's geen antwoord op haar tweede vraag
Daar ben ik ook benieuwd naar namelijk
Gaafquote:
Ist definitief?quote:
Je hebt de matig geïnteresseerde aandacht van 3 katten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:07 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Matig?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt de matig geïnteresseerde aandacht van 3 katten.
Viel mij ook mee. 3 opgeheven hoofden en half gespitste oren en that's it.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Matig?
Valt me nog mee, Sjon en Bil negeren het geblehr gewoon helemaal
Ohhhhhh geen pijnboompittenyoghurt meer?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Viel mij ook mee. 3 opgeheven hoofden en half gespitste oren en that's it.![]()
Had je trouwens al gezien dat ze nieuwe yoghurtjes bij de Aldi hebben?Helaas heeft het turkse yoghurtje -wat met zijn rozijnen en noten zo briljant was voor het ontbijt - ervoor moeten wijken.
Misschien heeft jouw Aldi ze nog wel maar hier is er nu apfelstrudel en honingyoghurt bij gekomen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ohhhhhh geen pijnboompittenyoghurt meer?
![]()
Dat was de lekkerste van allemaal![]()
Morgen ga ik commissiekes doen
Heeft je homo je goed uitgesopt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net nog een filmpje gemaakt trouwens, maar ik moet ff mn card reader zoeken, we hebben erg grondig opgeruimd vanochtend![]()
Ook van de bruinequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net nog een filmpje gemaakt trouwens, maar ik moet ff mn card reader zoeken, we hebben erg grondig opgeruimd vanochtend![]()
Thanksquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:20 schreef Cat22 het volgende:
Haaai Niesje!Hopelijk ben je snel weer wat bijgekomen.
![]()
Het verhaal van oh-oh staat overal door de SC maar komt neer op moederhond met veel teveel puppen waardoor oh-oh nu pleegmoedert.
Ik las er vandaag wat over hier. Altijd heftig, zeker als je het voor het eerst meemaakt. Heb het er op school en op je stage ook over, je bent zeker niet de enige die zich naar voelt bij zoiets.quote:
He bah. Gaan ze nu nog wat doen dan? Of laten ze je hier echt zo lang mogelijk mee doorlopen?? Heeft de gyn al wat gezegd over evt. eerder inleiden dus dat je niet de hele 40 of misschien zelfs 42 weken hoeft door te lopen??quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
@multiply wat gaaf defenitief voor jou
@nieslief ik mocht in het z-huis blijven ben sinds maandag weer thuis
wat heb ik gemist?quote:
http://www.imdb.com/title/tt1095174/quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Welke film?
Ik heb geeneens een tv. Ik keek nooit tv, alleen op internet. Dus mooi verkocht toen haha. Abbo opgezegd. Boeiend. Alles is op internet te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |