Maar goed dat ik geen epilepsie heb, anders was ik al out voordat ik het nummer hoordequote:
Hehehequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen epilepsie heb, anders was ik al out voordat ik het nummer hoorde
Heeft iets weg van Live. Het kan ermee door, maar ik zou dit niet zo snel opzoeken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hehehe
Wat vind je van het nummer dan?
Ahh oké. Het is wel sociaal geaccepteerde muziekquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heeft iets weg van Live. Het kan ermee door, maar ik zou dit niet zo snel opzoeken.
Dat klinkt beterquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ahh oké. Het is wel sociaal geaccepteerde muziekin tegenstelling tot de metalcore waar ik van hou
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat klinkt beter, alles liever dan mainstream muziek.
Een paar kennissen van mij hebben een punkrockband waar ik graag naar mag luisteren als afwisseling op de vele gezapige bands tijdens een evenement hier in Goor. Lekker raggen gewoonquote:
Nee, helaas geen verkleedpartijtje thuis.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha Nou wat lekker ..
Hoeft ook niet zo bijzonder is Carnaval ook weer niet, kon zijn dat je binnen in het huis dingen had ondernomen met verkleedpartijtjesof jullie adam/eva kostuum..
Gezellig gehad dus![]()
Ik had mijn danslegging aan die helemaal glitter heeft en verder nikszodat ik bij de optocht niet helemaal ' normaal ' zou staan, daarna weer naar huis gegaan.. Carnaval wordt met het jaar minder spectaculair aan optocht, niks geen sfeer enzo
..
Martijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:39 schreef Mdrop het volgende:
Mooguh, zo maar is een AD installeren na een toets 'rekenen voor beginners'.
MBO![]()
.
Toetsen om je niveau te bepalen ofzo gemaakt door de CITO, wat een niveauquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:43 schreef ReMcOrE het volgende:
Martijn
rekenen voor beginnersen wat is een AD?
je hebt de toets inmiddels al gehad? of heb je hem zometeen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Toetsen om je niveau te bepalen ofzo gemaakt door de CITO, wat een niveau.
AD = Active Directory.
Vanavond nog Twente?
3e uur dus eerst pauze en dan die geweldige toetsquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:45 schreef ReMcOrE het volgende:
je hebt de toets inmiddels al gehad? of heb je hem zometeen?
vanavond geen Veste, wel EL
nou, scucces dan maarquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
3e uur dus eerst pauze en dan die geweldige toets.
Meevaller: Na vandaag wel weekend.
Nice!, hoe beviel je nieuwe bed eigenlijk, en de rest van het huis natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:51 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, scucces dan maaren morgen half dagje school, dus ook bijna weekend
er misten nog 2 kleine onderdeeltjes, die zijn gisteren geplaatst, dus heb nog niet kunnen slapen in m'n nieuwe bedquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nice!, hoe beviel je nieuwe bed eigenlijk, en de rest van het huis natuurlijk?
Dat is kut, wanneer ga je er echt permanent wonen dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef ReMcOrE het volgende:
er misten nog 2 kleine onderdeeltjes, die zijn gisteren geplaatst, dus heb nog niet kunnen slapen in m'n nieuwe bedverder gaat het prima, nieuwe ketel komt morgen en verder zijn we beneden al flink bezig met schilderen
![]()
gelukkig is mijn bed nu wel 'af', alleen nog opmaken, dus kan er binnenkort wel een keer gaan slapenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is kut, wanneer ga je er echt permanent wonen dan?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef Assiej het volgende:
Goh ik ben de les uit gestuurd omdat ik geen wiskunde opdracht op het bord wil maken.
Ik weiger dus mocht ik de les uit.....
Fijn dat mensen er rekening mee houden als iemand dyscalculie heeft....
Idiot!
Assiejquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef Assiej het volgende:
Goh ik ben de les uit gestuurd omdat ik geen wiskunde opdracht op het bord wil maken.
Ik weiger dus mocht ik de les uit.....
Fijn dat mensen er rekening mee houden als iemand dyscalculie heeft....
Idiot!
Klopt, maar er wordt nergens rekening mee gehouden want dyscalculie is niet zo bekend als dyslectie...quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Assiej
http://www.dyscalculie.org/ is dus net zoiets als dyslexie, alleen dan met rekenen? en ik neem aan dat de school/docent weet dat je dat hebt?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ben trouwens sinds gisteren ook in het bezit van een friteuse
alsof ik nu automatisch elke avond dat ding aan ga slingerenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weiger, anders gaat het ding elke avond aan...Mijn Burt Reynolds lichaam, wat doe je!
het is inderdaad helemaal niet eerlijk als anderen het ook niet doen, en er niet worden uit geschopt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Klopt, maar er wordt nergens rekening mee gehouden want dyscalculie is niet zo bekend als dyslectie...
Dyslecten krijgen extra punten/tijd met toetsen en ik krijg niks...
Ik ga btw naar de leraar/mijn mentor want meerderen hebben geweigerd en mochten blijven. Kerel is aan de beurt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |